Tina23

'Pølseskind'

24 indlæg i dette emne

Jeg ser engang imellem Q-tv og også det nye - skøn som du er, på kanal 4.

Der er de storforbrugere af Emmas Lingeri - pøleskindene, som jeg kalder dem.

Det et sådan en laber en, med ben i... Men det gør underværker under kjolen.

Er der nogle af jer, der har overvejet noget lign.??

Jeg ville selvfølgelig skifte til noget lækkert, på hotellet inden... :bearhug:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Jep, jeg skal have underwonder på :cheerleader3: For mig er det mere vigtigt at jeg ser super flot ud i kjolen end at jeg har lækkert undertøj på inden under, der ikke rigtig hjælper på maven! Tror nu ikke jeg skirfter på hotellet, for når først tøjet er røget af, er der jo ingen grund til at tage nyt på :blush: Men jeg skal helt sikkert ud at invisterer i lækkert undertøj til dagen derpå :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg så også programmet og tænkte WAUW!!

Så jeg glæder mig til at høre om nogen ved mere om det..

Jeps jeg havde også noget lignende på - lavet af SPANX - de er bare de bedste, tro mig, jeg har experimenteret!!

Spanx har et kæmpe udvalg, som kan ses På deres hjemmeside.

Jeg blev gift i 25 graders varme, og havde det ikke varmt i dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen...

Glemte jo lige at skrive, at der er sådan en klap 'forneden', så man ikke skla have hele skindet af, når naturen kalder...

Den butik jeg har tænkt mig at købe mit i, udstillede på messen i KBH og der kunne man jo mærke, spørge osv.. Det tror jeg var meget godt i mit tilfælde, da jeg ALDRIG havde regnet den der ud, men 'klappen forneden' :thumbsupsmileyanim:

De er så små, at de ligner noget til en barn på 7... :cheerleader3:

Men jeg tror virkelig det er noget der virker. Glæder mig ihvert fald...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg så også programmet og tænkte WAUW!!

Så jeg glæder mig til at høre om nogen ved mere om det..

Jeps jeg havde også noget lignende på - lavet af SPANX - de er bare de bedste, tro mig, jeg har experimenteret!!

Spanx har et kæmpe udvalg, som kan ses På deres hjemmeside.

Jeg blev gift i 25 graders varme, og havde det ikke varmt i dem :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes hjemmesiden er lidt svær at finde rundt på..

Er det nogle specielle produkter der ville være gode at have under kjolen?

0

Del dette indlæg

Hej med jer,

Er der nogen der har nogle erfaringer med såddanne vidundermidler eller har nogle ideer til hvor man ellers kan købe en sådan?

Tør ikke rigtig købe dem over nettet fra denne side, medmindre andre måske har prøvet??

Jeg har som sagt erfaring med dem, men købte dem dog i en butik her i Dublin. Jeg tror nu, at mange lingeriforretninger efterhånden forhandler sådan nogle "hjælpemidler" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

Er der nogen der har nogle erfaringer med såddanne vidundermidler eller har nogle ideer til hvor man ellers kan købe en sådan?

Tør ikke rigtig købe dem over nettet fra denne side, medmindre andre måske har prøvet??

Hej Maria

Jeg havde tænkt mig at købe 'mit skind' i Emmas Lingeri i Store Kongesgade

:rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif :respekt:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har købt sådan et hos Emma Lingeri og det er helt fantastisk!

Jeg får simpelthen den lækreste talje og mine hofter bliver også smallere af det, så det kan klart anbefales! :carrot:

Når man får det og pakker det ud tænker man "DET DER?!? Det kommer jeg ALDRIG i!! men så gør man det alligevel! Det er sværest den første gang... Søren hjalp mig da jeg skulle i mit, og vi grinede så meget at tårene trillede! Det var bare så komisk! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Hvis ikke den sidder ordentligt, så kan den godt rulle lidt foroven, men den er meget dejligere at have på en aften i byen end en corsage. Det er dog ikke nødvendigt for mig at have den på til mit bryllup grundet kjoletype.

Hvis du er en størrelse 42, så skal du ikke købe den i en 44 for lige at være sikker på at kunne komme i den. Køb den størrelse du er.

:rolleyes: Anne

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg har købt et skind - cette evolution, men jeg synes ikke det fungerer vildt godt. Det ruller foroven, og holder ikke så meget inde som jeg håbede. Jeg har kigget MEGET på det der Spanx, da der er en hank til at sætte på bh-en, så den ikke glider ned...Men prisen er altså hamper, da det er fra england eller usa, 5-600 kr!

Hvad hedder jeres, og er det fra en netbutik?

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg har købt et skind - cette evolution, men jeg synes ikke det fungerer vildt godt. Det ruller foroven, og holder ikke så meget inde som jeg håbede. Jeg har kigget MEGET på det der Spanx, da der er en hank til at sætte på bh-en, så den ikke glider ned...Men prisen er altså hamper, da det er fra england eller usa, 5-600 kr!

Hilsen Camilla

Hej Camilla

Jeg har svaret i et emne længere oppe på siden.

Jeg har købt en 'kjole-model' uden klap forneden. I det indlæg jeg har svaret i, er der billede med. Det er nøjagtigt den jeg har købt... Den holder alt inde og jeg lignede f**** én der lige havde tabt 5 kg. :pokey::pokey: Den ruller ikke foroven og bliver hvor den skal.

Min tilkommende synes faktisk den er rimelig sexet - han var lidt bekymret! :super: Det lyder jo heller ikke videre charmerende, men den er dejlig og er allerede blevet en af favoritterne.

Jeg har dog kun prøvet den herhjemme endnu og stadig med mærket på!

Go for it...!!! :ilovebryllupsklar::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Hilsen Camilla

Hej Camilla

Jeg har købt en 'kjole-model' uden klap forneden. I det indlæg jeg har svaret i, er der billede med. Det er nøjagtigt den jeg har købt... Den holder alt inde og jeg lignede f**** én der lige havde tabt 5 kg. :):) Den ruller ikke foroven og bliver hvor den skal.

Min tilkommende synes faktisk den er rimelig sexet - han var lidt bekymret! :) Det lyder jo heller ikke videre charmerende, men den er dejlig og er allerede blevet en af favoritterne.

Go for it...!!! :cheerleader3::)

OK. Kjolemodellen bliver nok ikke noget for mig, for jeg bruger en a-skål, og de små piger kan vist ikke klare at blive trykket en milimeter længere ind!!!

Uha, kan stadig ikke beslutte mig.... Men tak fro svaret!

Knus fra Camilla

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Hilsen Camilla

Hej Camilla

Jeg har købt en 'kjole-model' uden klap forneden. I det indlæg jeg har svaret i, er der billede med. Det er nøjagtigt den jeg har købt... Den holder alt inde og jeg lignede f**** én der lige havde tabt 5 kg. :):) Den ruller ikke foroven og bliver hvor den skal.

Min tilkommende synes faktisk den er rimelig sexet - han var lidt bekymret! :) Det lyder jo heller ikke videre charmerende, men den er dejlig og er allerede blevet en af favoritterne.

Go for it...!!! :cheerleader3::)

OK. Kjolemodellen bliver nok ikke noget for mig, for jeg bruger en a-skål, og de små piger kan vist ikke klare at blive trykket en milimeter længere ind!!!

Uha, kan stadig ikke beslutte mig.... Men tak fro svaret!

Knus fra Camilla

Hej Camilla - igen

Jeg er selv en B-skål og ikke just veludstyret!!! ;)

Men det er ikke så slemt, da det jo faktisk er meningen, at man tager en BH udover eller som mig, kan få ssyet falske skumgummi-babser ind i kjolen.

:)

0

Del dette indlæg

....så fik jeg taget mig sammen og købt en skruestik fra SPANX! og jeg må sige, jeg er solgt!

Det er en model med ben, og stropper til at sætte om bhen. og den sidder bare!! Har prøvet den en hel dag, og jeg opdagede knapt nok jeg hagvde den på, herligt! Og der er sådan at du kan komme på toilet uden at skulle tage den af!!

Spanx Slim Cognito Shaping Mid-Thigh Bodysuit

Så spanx får mine varmeste anbefalinger herfra.

:cheerleader3::balloon:

Oveni hatten har jeg købt silikoneindlæg, så jeg faktisk ser ud som om jeg har barm!! Desværre glemte jeg at tage et billede da jeg havde hele baduljen på, men skal nok smide nogen op når jeg får lavet nogen.

Knus fra Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer