sarahkruuse

stregtegninger

749 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Sarah

Tusind tak for den smukke stregtegning af Sct Marie kirken Sønderborg, som du har lavet til mig.

Kan godt se her på siden, at du har nok at se til, så endnu engang tusind tak fordi du tog dig tid til at lave den til mig... og så så tæt på dit eget bryllup!

Kæmpe kæmpe mange af de her til dig :loveflag:-HAHA-:loveboard::loveflag:

Og lige et :heart: og selvfølgelig et stort :bearhug:

Du er en knop som vi siger her i det sønderjyske (det betyder at du er fantastisk) :iloveyou:

Kæmpe TAK sender

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hvis der er nogle af jer der mangler stregtegning af kirke eller lignede - så vil jeg gerne hjælpe - og give Tikkitiks en afhjælpende hånd.

Hilsen Sarah

Hej

Jeg mangler en stregtegning af Lindholm Kirke, som ligger i Nørresundby. Jeg vil blive super glad, hvis det kan klares.

Hilsen Katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke kunnet finde det store udvalg af billeder af Lindholm Kikre - de der var, var meget små

men her er da et bud

Venlig hilsen

Sarah

Her er et OK billede af nævnte kirke... :cheerleader3:

Kunne du også lave et af Rødding Frimenighedskirke? På forhånd tak! :cheerleader3:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Hej Lajla

Tak for linket til Lindholm Kirke - det er faktisk det billede jeg har brugt til stregtegningen.

Her kommer en af Rødding Frimenighedskirke

Hilsen Sarah

Hej Sarah.

TUSIND tak for tegningen af Lindholm Kirke, det var du bare super hurtig til. Nu kan jeg strege endnu en ting på min lange liste over ting jeg mangler.

Hvad skulle jeg have gjort uden dig.

Hilsen Katja :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sarah

Du har hjulpet mig med en stregtegning af Estvad Kirke, Jylland.

Vil du være søde at "beskære" den så den bliver mere rund. Altså hvor den "fader" ud rund i kanten. Således kanten bliver cirkelformet. Du har lavet denne effekt på flere af de andre kirker (fx. Nørre Søby kirke på side 1.).

På forhånd 1.000 tak.

post-21104-1178444385.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Sarah

Jeg har fået Tikkitiks til at lave en tegning til mig af Sct. Jørgens kirke i Aabenraa, men jeg vil gerne overraske en veninde med en tegning af deres kirke - Sundby Kirke på Amager (2300 Kbh s) - og da Tina nu har hjulpet mig én gang, kan jeg jo bede dig om at hjælpe mig denne gang, så I begge 2 "får lov" at hjælpe mig :thumbsupsmileyanim:

Det er så sødt af jer begge to at hjælpe.

Lige et forslag, når nu din tråd er ved at blive så lang - du kan jo lave en oversigt over kirkerne på side 1 ligesom Tikkitiks har - så kan man hurtigt få et overblik, så du ikke bliver spurgt om de samme kirker flere gange ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sarah.

Håber ikke du bliver alt for stresset - men det er bare super du gider hjælpe os der ikke er så skarpe til den kære computer! Der er jo mange, der gerne vil have stregtegninger, kan jeg se, men hvis du nu skulle have tid ,ville jeg da være dig taknemlig hvis du vil lave en af Jerslev kirke. (Jerslev kirke i Nordjylland - 9740). Kunne nemlig godt bruge den til salmehæfterne. :cheerleader3:

http://www.jerslevkirke.dk/sider/jerslev.htm

Mange hilsner Dorthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer