smilinglady

Corsage, kjole og strømper

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg havde nok ikke gjort det, men jeg er så bare slet ikke til strømper. Skal selv giftes i oktober og det bliver stadig uden strømper. Tror du får det meget varm, men hvor meget bart er af dig, når kjolen er på??

Kjolen er uden stropper og helt lang...

0

Del dette indlæg

Jeg havde nok ikke gjort det, men jeg er så bare slet ikke til strømper. Skal selv giftes i oktober og det bliver stadig uden strømper. Tror du får det meget varm, men hvor meget bart er af dig, når kjolen er på??

Nååhh jamen så går det jo nok. Du har jo masser af udluftning så. Og hvis det går helt galt, så kan strømper og "snorene" til strømperne vel tages af!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååhh jamen så går det jo nok. Du har jo masser af udluftning så. Og hvis det går helt galt, så kan strømper og "snorene" til strømperne vel tages af!!

Ja det går jeg ud fra. Men syntes det er svært at finde ud af om det bliver for varmt eller ej...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer