Guest Bettina.J

morgengave til Martin

8 indlæg i dette emne

Egentlig havde vi snakket om ikke at købe morgengave til hinanden,men jeg syntes måske alligevel at vi skulle gøre det , da det måske er meget hyggeligt at vågne op efter den store dag og give hinanden en lille overraskelse..

Men jeg er bare så tom for ideér til hvad jeg kan give martin..

Hvad gav i jeres mænd i morgengave..

Redigeret af Bettina.J
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, der er mange som har booket mig til at lave boudoir billeder, som morgengave. Ved godt der ikke er så meget tid, men det kunne nok godt lade sig gøre hvis du kunne tænke dig at give ham sådan en gave. Ellers laver jeg også gavekort, som i evt. kunne bruge sammen når der er faldet mere ro over landet. :lol:)

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Hvad med et lækkert ur ? De fås i alle prisklasser og typer og er vel også en klassisk morgengave til gommen ....

Da min gemal lige har fået sådan et i fødselsdagsgave overvejer jeg en ipod, en fatboy sækkestol (kan bare ikke helt regne ud hvordan jeg får den med til feststedet uden han fatter mistanke....) eller måske en adventure-ting, f.eks. racerløb eller lign..

Held og lykke til dit bryllup på lørdag ! -HAHA-:bearhug::lol:

Kh Louise

Redigeret af Møffe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Både Frederik og jeg dykker meget, så jeg giver ham en udvidelse af hans dykkerbevis. Det har han snakket om i lang tid, så sådan må det være. Jeg var også fuldstændig ideforladt lang tid - synes det er svært at købe noget til en, som i princippet ikke mangler/ønsker sig noget...

0

Del dette indlæg

Hvis I har aftalt at I ikke skal give hinanden morgengave, synes jeg du skylder at fortælle Martin at du alligevel vil give ham en gave, så han ikke bliver forlegen over ikke at have en gave til dig.

Hvad er dit ca. budget for gave? Hvad med en forlænget weekend til Berlin eller Stockholm eller en anden storby? I de to nævnte byer kan man snildt finde rigtig god og billig overnatning.

Ellers er der jo klassikere som

• armbåndsur eller lommeur
  • manchetknapper
  • solbriller
  • boudoirbilleder
Ellers prøv at se i den tråd, der er oprettet med morgengaveidéer.... her er der masser af inspiration (selv om jeg endnu ikke selv har fundet den geniale gave!!)
0

Del dette indlæg

Hejsa,

Hvad med et lækkert ur ? De fås i alle prisklasser og typer og er vel også en klassisk morgengave til gommen ....

Da min gemal lige har fået sådan et i fødselsdagsgave overvejer jeg en ipod, en fatboy sækkestol (kan bare ikke helt regne ud hvordan jeg får den med til feststedet uden han fatter mistanke....) eller måske en adventure-ting, f.eks. racerløb eller lign..

Held og lykke til dit bryllup på lørdag ! :bearhug::hug::lol:

Kh Louise

Sjovt! Jeg overvejer også en Ipod som morgengave! Troede at jeg var den eneste...! :hug:

Jeg har hørt et sted at man kan få den indgraveret, f.eks. med bryllupsdatoen. Det ville da være lidt sejt! Og så slipper jeg også for at han skal låne min hele tiden... Fnis! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer