AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot:

Jamen altså....... din tråd er ikke mere end 6 timer gammel og du er allerede oppe på 3 sider!

Med den fart der er på her, varer det ikke længe før du kan konkurrere med Lisette og Sophie om BK's suverænt største tråd!

:cheerleader3: fra Marianne

Hehe ahh 106 sider!!

Det skal du nok nå i løbet af nul-komma-dut med den fart der er på din tråd..... jeg tør næsten ikke tænke på den fart der kommer på når Bent har været på knæ.

Jeg er helt vild med dit farvetema med blå og æblegrøn - de ord der dukker op nå jeg ser de farver er: sprød, duftende, forår/sommer (har en stor knaldblå Hortensia stående ude på havebordet lige nu), "en rigtig rigtig rar fornemmelse i maven" - sorry ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal beskrive den.... -HAHA-

Hmmm.... båndet på din smukke kjole skulle da næsten være lysegrønt eller "Hortensia-blåt".....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk med al den gode inspiration!! Er helt vild med de der jars du har lagt billede af på side 2 - gad vide, om man kan finde noget lignende herhjemme? Det ser SÅ lækkert ud! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været ved at tænke på loppemarkeder etc!! Man kan jo godt få andre der minder om, men tror bare ikke de er store nok! På amazon kan man få 12 og 20 liters! Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk, men det vil jeg da lige prøve at finde ud af! I mellem tiden et billede mere;

post-13167-1175667944.jpg

0

Del dette indlæg

ANNA MIN FRELSENDE ENGEL... ja ja ja selvfølgelig skal du da have en inspirationstråd... hvad ellers? Jeg vil have din side som en stor del af min egen planlægning og inspirations BIBEL!!! Måske skulle jeg endda lave en genvej til AnnaPerenna...Og så skal jeg personligt sørge for at du får en 108 siders tråd... Velkommen i egen tråd og på din HEEELT egen hjemmebane!

Hold dig munter og vid at jeg altid er liiiige her!

- Mange smil fra Mettepigen!

HEJ SØDE METTE!

Tak for din dejlige besked!! Ih altså hvor er sødt skrevet! Dit bryllup er så spændende fordi du vælger noget lidt utraditionelt, og er VILD med det!!

Håber du stadig vil kigge ind når det endelig bliver min tur! Det er SKØNT at have dig tilbage! Du har været savnet! :thumbsupsmileyanim:

Krammer til altid smilende Mette!

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot:

Jamen altså....... din tråd er ikke mere end 6 timer gammel og du er allerede oppe på 3 sider!

Med den fart der er på her, varer det ikke længe før du kan konkurrere med Lisette og Sophie om BK's suverænt største tråd!

Hehe ahh 106 sider!!

Det skal du nok nå i løbet af nul-komma-dut med den fart der er på din tråd..... jeg tør næsten ikke tænke på den fart der kommer på når Bent har været på knæ.

Jeg er helt vild med dit farvetema med blå og æblegrøn - de ord der dukker op nå jeg ser de farver er: sprød, duftende, forår/sommer (har en stor knaldblå Hortensia stående ude på havebordet lige nu), "en rigtig rigtig rar fornemmelse i maven" - sorry ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal beskrive den.... -HAHA-

Hmmm.... båndet på din smukke kjole skulle da næsten være lysegrønt eller "Hortensia-blåt".....

Åh, hvor er det dejligt med lidt feedback på farverne! De tanker du gør dig er også dem jeg har i hovedet! VIl gerne have noget friskt og let - men stadig mindre piget så Bent kan være med :td: Jeg er HELT enig med at båndet skal være enten grønt eller blåt! Jeg er lidt i tvivl om blå skal være mest dominerende eller om det skal være grøn..!??

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn! Der er fart på her ;)

Skide flot med det farve valg - er helt vild med det! Måske skulle du blive weddingplaner ;)

ÅHH det var sødt sagt Maddy!!! Jae, jeg er VILD med bryllupper! ved dog ikke hvor stort markedet er i DK?!

Anna

0

Del dette indlæg

Åh, hvor er det dejligt med lidt feedback på farverne! De tanker du gør dig er også dem jeg har i hovedet! VIl gerne have noget friskt og let - men stadig mindre piget så Bent kan være med :cheerleader3: Jeg er HELT enig med at båndet skal være enten grønt eller blåt! Jeg er lidt i tvivl om blå skal være mest dominerende eller om det skal være grøn..!??

Anna

Hmmm.... hvad med tæt på 50-50 som i buketten, du nævner?

Ellers ville jeg personligt vælge den skønne æblegrønne som den dominerende netop fordi den er så frisk og let.

Jeg er f.eks. helt syg med denne borddækning:

post-20634-1175671812.jpg

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anna!

Hvor er jeg bare STOOOOOR tilhænger af dig og din tråd! Jeg sidder selv og følger en masse med på sidelinien her på BK, og venter på den dag hvor jeg selv får ringen på.. Har haft så kæmpe stor en lyst til at oprette sådan en planlægningstråd, som du nu har gjort, har bare ikke haft modet.. Men når du kan så kan jeg da også! Bare fordi man ikke har ringen på endnu, skal en kvinde da have lov til at planlægge sit bryllup!! :td:

Jeg er selv ved at gå op i limningen over at vente... AAARGH!! -HAHA- Men vi er begge enige om at brylluppet skal stå i efteråret 2008, og han VED at vi (dvs jeg :cheerleader3: ) skal bruge ca 1½ år til planlægningen.. Så mon ikke han udnytter at vi har 5 årsdag i næste måned.. :thumbsupsmileyanim:

JEG HÅBER!!

Og ligeså meget (næsten i hvert fald) håber jeg at Bent ryger på knæ, for jeg vil da ÆÆÆÆLSKE at planlægge bryllup samtidigt med dig!! :cheerleader3:

Så for at opsummere: Jeg tror jeg kommer til at tilbringe LAAAANG tid her på din side :cheerleader3:

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Anna!

Hvor er jeg bare STOOOOOR tilhænger af dig og din tråd! Jeg sidder selv og følger en masse med på sidelinien her på BK, og venter på den dag hvor jeg selv får ringen på.. Har haft så kæmpe stor en lyst til at oprette sådan en planlægningstråd, som du nu har gjort, har bare ikke haft modet.. Men når du kan så kan jeg da også! Bare fordi man ikke har ringen på endnu, skal en kvinde da have lov til at planlægge sit bryllup!! :td:

Jeg er selv ved at gå op i limningen over at vente... AAARGH!! -HAHA- Men vi er begge enige om at brylluppet skal stå i efteråret 2008, og han VED at vi (dvs jeg :cheerleader3: ) skal bruge ca 1½ år til planlægningen.. Så mon ikke han udnytter at vi har 5 årsdag i næste måned.. :thumbsupsmileyanim:

JEG HÅBER!!

Og ligeså meget (næsten i hvert fald) håber jeg at Bent ryger på knæ, for jeg vil da ÆÆÆÆLSKE at planlægge bryllup samtidigt med dig!! :cheerleader3:

Så for at opsummere: Jeg tror jeg kommer til at tilbringe LAAAANG tid her på din side :cheerleader3:

Hilsen Rikke

Hej Rikke!!

Uhh 5 år - tillykke med det!! (og det forhåbentlig snarlige bryllup!! ) Oh har jeg inspireret noget til at starte en tråd - hvor vildt, Rikke, AF STED med dig, får så begyndt!! Det er en af de fedeste følelser der findes, selvom Bent nu alligevel kiggede mærkeligt på mig da jeg fornøjet sagde at jeg "altså have startet min egen tråd"

Uhh ja, vi skal planlægge sammen!! Glæder mig til at læse om dine planer!

Ja, håber virkelig også Bent snart!! Altså han bliver bachelor her snart, og det ville da være OPLAGT til en bachelorfest med hele familien.. Alternativt (og denne tror jeg mere på) bliver til til hans kandidatfest om 2 år!! SNØFT lang tid til!! men ja, jeg er stadig sådan en ung en, såå vi venter jo lidt!!

Ih Rikke, dejligt du kigede ind! Besøger din tråd hurtigt!!

Anna

0

Del dette indlæg

Nå så står påsken for døren, og jeg har lige bagt den lækreste fragilité kage! (marengsbrunde med mocca creme, nam nam) som jeg skal have med til påskefrokosten hos svigerne i morgen!!

Med skolen har vi travlt i øjeblikket! Vi "leger" vi er et bryggeri der hedder RamKins, og så skal vi så udvikle en communication strategy.. og JA PIGER, BK har været en kæmpe hjælp.. Vi skal give alle medarbejderne deres medarbejder håndbog, og som en lille gave (og for at lokke dem til at tage bogen) får de et stykke chokolade. Dertil har jeg så lavet en ny indpakning, men logoet og ordene; "chocolate for our most valuable asstes"... og hvor mon jeg har lært det henne? BK !! Skal nok tage billeder, er svært stolt!!

God påske piger!! :smilie_oster05: :smilie_oster05: :smilie_oster03:

EDIT: som lovet piger. BILLEDER (chokoladen er bag sløjfen)

Anna

post-13167-1176637457.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Skide flot med det farve valg - er helt vild med det! Måske skulle du blive weddingplaner ;)

:smilie_oster03: Hejsa!!!

Det var lige de tanker jeg sad med... Jeg tror at du ville være en kanon :cheerleader3: Weddingplanner... Og der er da andre her i DK, så måske du skulle prøve :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:smilie_oster03: Hejsa!!!

Det var lige de tanker jeg sad med... Jeg tror at du ville være en kanon :cheerleader3: Weddingplanner... Og der er da andre her i DK, så måske du skulle prøve :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Jeanet

Åh Jeanet, hvor er det sødt sagt!!

0

Del dette indlæg

Invitationen

Dem håber jeg Svigermor vil hjælp med at sy (og hun er lige blevet medlem herinde, så vær søde ved SvigerTove!!!)

Gerne med blå papir i, små perler og en lille grøn sløjfe.. Temaet skal, hvis jeg får Swan Lake, være tyl!!

Anna

post-13167-1175837975.jpg

post-13167-1175838008.jpg

0

Del dette indlæg

Huske liste

Slik til slik buffet - hvor fås det billigt??

Infusion Jars - fås de billigere end på Amazon.dk

Tyl - skal bruge ca. 40 meter - hvor fås det billigt? (Skal bruges til duge, til kirke og invitation - BLØDT TYL)

Perler der ligner ægte perler (dog stadig plastik) - hvor fås de billigt?

Denne liste blivr self. udvidet jo mere jeg kommer i tanke om!!

Anna

0

Del dette indlæg

Brudesko

Jae, det er jo dem jeg skal betale af krukken med småpenge (det har jeg altså ikke, så den bliver nok bare taget på kortet!!!)

Er faldet PLADASK for Miu Miu's glimmer sko!! De første i guld fås også i sølv! Se selv her! Evt. de høje hvide m. sløjfen om benet eller Blahniks!! ! (vil helst have lukkede sko)

Åhhh elsker sko!!

post-13167-1175838340.jpg

post-13167-1175838349.jpg

post-13167-1175838378.jpg

post-13167-1175838395.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationen

Dem håber jeg Svigermor vil hjælp med at sy (og hun er lige blevet medlem herinde, så vær søde ved SvigerTove!!!)

Gerne med blå papir i, små perler og en lille grøn sløjfe.. Temaet skal, hvis jeg får Swan Lake, være tyl!!

Anna

Slap da af, hvor er jeg vild med de invitationer.. Over i min inspirationsmappe med den!!! :thumbsupsmileyanim::boohoo: Også helt perfekt til menukort og sådan noget.. WOW!!!!

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg

Invitationen

Anna

Slap da af, hvor er jeg vild med de invitationer.. Over i min inspirationsmappe med den!!! :thumbsupsmileyanim::boohoo: Også helt perfekt til menukort og sådan noget.. WOW!!!!

Hilsen Rikke

Hej Rikke, dejligt du kunne bruge det ! Det er super enkelt, men vildt sødt! Hvis du laver dem, må du godt lige smidet et billede :thanks:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anna,

Dejligt at se du har fået din egen tråd, så al din visdom kan være samlet... gør det en hel del lettere for os andre :thumbsupsmileyanim: Du har I hvert fald allerede fundet en masse flotte ting... Og må sige jeg også deler din tyl fascination mht. kjole...

Håber bent snart falder på knæ.... Så du rigtig kan komme i sving! :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Hej Anna,

Dejligt at se du har fået din egen tråd, så al din visdom kan være samlet... gør det en hel del lettere for os andre :thumbsupsmileyanim: Du har I hvert fald allerede fundet en masse flotte ting... Og må sige jeg også deler din tyl fascination mht. kjole...

Håber bent snart falder på knæ.... Så du rigtig kan komme i sving! :smilie_oster03:

Hej Helle!!

JA, gad vide om der findes en tyl-syge?? Så har jeg det i hvert fald!!!

Anna

0

Del dette indlæg

Dejlig inspirationstråd! Jeg er også en af dem der følger med på sidelinien. :smilie_oster03:

Min kæreste har ikke friet, men vi er blevet enige om at vi skal giftes. Der kommer nok bare til at gå et par år (eller 3) før vi får råd til det, jeg synes at der er alt for lang tid til... Men jeg skal nok også få godt brug af din tråd og alle dine dejlige inspirations billeder!

Tillykke med tråden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Anna!

Vildt sej invitationsidé – helt enkelt, men genialt og meget romantisk! :thumbsupsmileyanim: Måske skulle man stjæle konceptet til menu, bare med grønt papir...nu egner min invitationsmodel sig jo ikke så godt til den slags (dog overvejer jeg at lave bordkort lidt som invitationerne).

Og smukke kjoler...lige min stil, hvis altså jeg skulle have en "rigtig" brudekjole ;)

Glæder mig til at følge med i din tråd – du har jo altid så mange gode idéer til os andre. Og så håber jeg for dig at din kommende snart får kureret knæet :smilie_oster03:

Knus Ditte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer