AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvordan tager man gode billeder?

Jeg syntes det er vigtigt at gøre sig klar hvilke type billeder man gerne vil have.. Syntes f.eks. Irishbrides billeder hvor hun gør sig klar, sidder på sengen etc. er SÅ smukke! og en vigtig del af dagen at få alle detaljer med.. Her er lidt om hvordan man "tager gode billeder"

post-13167-1175614595.jpg

post-13167-1175614604.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Borddekoration

Jeg vil gerne have hvide duge, så farver jeg noget tyl i noget the med lidt blå farve i og lægger over den hvide dug. Så strøer jeg en masse perler ud over! Jeg har kig på følgende dekoration! Det skal være med blå blomster, creme roser - og noget grønt !

post-13167-1175615566.jpg

post-13167-1175615600.jpg

post-13167-1175615639.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej Anna!!

Tillykke med din inspirationstråd :thumbsupsmileyanim:

:td: god idé... Når ham Bent, så endelig falder på knæ - og I kan gå i gang, så har du nok nærmest det hele klart -HAHA-

Jeg kan næsten blive helt misundelig, for tænk hvor mange gode idéer jeg er gået glip af, hvis jeg dog bare var startet for flere år siden... :cheerleader3:

Glæder mig til at følge dig, og få nogle gode idéer her, og ikke mindst blive inspireret...

:smilie_oster02: :cheerleader3: Jeanet

0

Del dette indlæg

Hej Piger!!

UNDSKYLD, skulle jo lige tage lidt mod til mig.. Ja, I to har ikke langt igen 95 og 4 dage (GISP!!!!!!) Håber dog at det med positionering til billeder kan bruges alligevel!! Tak fordi I kiggede ind! :thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Glæder mig til den dag du fortæller at Bent har friet til dig :thumbsupsmileyanim: ;)

Ja, for søren da.....

Når den dag kommer, er jeg ikke i tvivl om at den her planlægningstråd bliver en af de mest intense og inspirerende i BK's historie.

:cheerleader3: fra Marianne

HEJ Anna!!!! Tillykke med denne dejlige tråd!!!!!!!!!!!!!

:cheerleader3::cheerleader3::toot: :carrot:

Ingen tvivl om at den bliver velbesøgt...hehe...men det er der jo ikke noget at sige til, når man ser hvad du lægger ind her. :td: ...og så har du altså været til stor hjælp for os andre med alle dine inspirations billeder... -HAHA- .

Knus herfra, Nanna -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Glæder mig til den dag du fortæller at Bent har friet til dig :thumbsupsmileyanim: ;)

Ja, for søren da.....

Når den dag kommer, er jeg ikke i tvivl om at den her planlægningstråd bliver en af de mest intense og inspirerende i BK's historie.

HEJ Anna!!!! Tillykke med denne dejlige tråd!!!!!!!!!!!!!

:cheerleader3::cheerleader3::toot: :carrot:

Ingen tvivl om at den bliver velbesøgt...hehe...men det er der jo ikke noget at sige til, når man ser hvad du lægger ind her. :td: ...og så har du altså været til stor hjælp for os andre med alle dine inspirations billeder... -HAHA- .

Knus herfra, Nanna -HAHA-

Hej Nanna!! Tak for din MEGA søde besked!! Bryllup er bare min største hobby - håber dog en dag at det bliver til en reel fest jeg skal planlægge!!! Tak fordi du kiggede ind!

Anna

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot:

Jamen altså....... din tråd er ikke mere end 6 timer gammel og du er allerede oppe på 3 sider!

Med den fart der er på her, varer det ikke længe før du kan konkurrere med Lisette og Sophie om BK's suverænt største tråd!

Hehe ahh 106 sider!!

0

Del dette indlæg

Brudebuketten

Jeg vil meget gerne have en rokoko buket, men lidt "stav" som skal vikles ind i satinbånd.. på båndet vil jeg gerne sætte en broche.. Igen farverne creme/hvid, blå og æblegrøn! Buketten i midten danner ramme for hele farve-temaet ! Hvad syntes i?

post-13167-1175629374.jpg

post-13167-1175629396.jpg

post-13167-1175629429.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem andre end dig lægger en hel guide ind til hvordan man får taget de mest flatterende billeder :cheerleader3: (og det er selvfølgelig en kompliment!)

selvom han måske ikke er så hurtig til at komme på knæ, så glæd dig over at du når tiden kommer kan planlægge århundredets bryllup på en måned! Alt er jo klar til afgang! ( istedet for os andre, der bruger flere år på at beslutte og ombeslutte... :thumbsupsmileyanim: )

Så må hellere hægte mig på her, inden du finder på at tage penge for det. Go girl! :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Hvem andre end dig lægger en hel guide ind til hvordan man får taget de mest flatterende billeder :cheerleader3: (og det er selvfølgelig en kompliment!)

selvom han måske ikke er så hurtig til at komme på knæ, så glæd dig over at du når tiden kommer kan planlægge århundredets bryllup på en måned! Alt er jo klar til afgang! ( istedet for os andre, der bruger flere år på at beslutte og ombeslutte... :cheerleader3: )

Så må hellere hægte mig på her, inden du finder på at tage penge for det. Go girl! :smilie_oster03:

Åhhh :thumbsupsmileyanim: Taak for det!! hehe, tjo har billeder til lidt af hvert!! Ih al den vægt på mine skuldre, håber at kunne leve op til alt det her!!

Tak for din RIGTIG søde søde besked!!

Anna

0

Del dette indlæg

ANNA MIN FRELSENDE ENGEL... ja ja ja selvfølgelig skal du da have en inspirationstråd... hvad ellers? Jeg vil have din side som en stor del af min egen planlægning og inspirations BIBEL!!! Måske skulle jeg endda lave en genvej til AnnaPerenna...Og så skal jeg personligt sørge for at du får en 108 siders tråd... Velkommen i egen tråd og på din HEEELT egen hjemmebane!

Hold dig munter og vid at jeg altid er liiiige her!

- Mange smil fra Mettepigen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer