AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Brudebuketten

Jeg vil meget gerne have en rokoko buket, men lidt "stav" som skal vikles ind i satinbånd.. på båndet vil jeg gerne sætte en broche.. Igen farverne creme/hvid, blå og æblegrøn! Buketten i midten danner ramme for hele farve-temaet ! Hvad syntes i?

Ihhh, altså Anne. Netop den buket er den store inspiration til min buket og hele bryllupet. Jeg har for flere år siden besluttet at jeg vil have en hortensia i min buket, så da jeg fandt billedet at denne, så var jeg solgt. Farverne er så creme, blå og natur (hør). At putte æbelgrønt ind i det hele, da der må jeg lige nuppe.

Jeg følger med og ser hvad jeg ellers kan stjæle :bearhug:

0

Del dette indlæg

Brudebuketten

Jeg vil meget gerne have en rokoko buket, men lidt "stav" som skal vikles ind i satinbånd.. på båndet vil jeg gerne sætte en broche.. Igen farverne creme/hvid, blå og æblegrøn! Buketten i midten danner ramme for hele farve-temaet ! Hvad syntes i?

Ihhh, altså Anne. Netop den buket er den store inspiration til min buket og hele bryllupet. Jeg har for flere år siden besluttet at jeg vil have en hortensia i min buket, så da jeg fandt billedet at denne, så var jeg solgt. Farverne er så creme, blå og natur (hør). At putte æbelgrønt ind i det hele, da der må jeg lige nuppe.

Jeg følger med og ser hvad jeg ellers kan stjæle :bearhug:

Hej Cindy - uhh det er bare lige mine farver du nævner her..Hortensia er sååå smukt! Glæer mig til at se din buket, når du når dertil :heart:

0

Del dette indlæg

Det er virkelig nogle lækre frisurer du har fundet til os der Anna... Og tak for hele indlægget med alle der der links på den var super duper!!!

- Mange smil fra Mette

Hej søde!! tak fordi du kiggede ind, jae eler bare VILD med de flotte mulugheder med håret.. SØD lille video med firlingerne!! Anna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt op......

Sikken en lækker tråd du har fået lavet dig!

Masser af fantastiske detaljer :heart:, nuppede lige lidt hårinspiration :heart: Håber der er i orden.

Og sikken nogle gode fotoråd du har fundet, har længe været i tvivl om hvordan man skulle holde brudebuketten........ :bearhug:

Glæder mig til at følge mere med :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op!!!!

Her er en kvinde der har styr på sagerne, og også er ufattelig kreativ!! :bearhug:

Takker for masser af god inspiration!

Sussi

P.S. Det blev ikke til nogle små gaveæsker, men nogle flotte ris organza poser fra E-bay, tak for din hjælp der. Ligger billeder ind af dem senere i min planlægsningstråd.

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fundet ud af noget ed buket endnu. Jeg regner med at skulle til blomsterhandleren her om et par uger eller noget, så tror jeg der kommer mere styr på det.

Uhh GLÆDER mig sådan til at se den!

0

Del dette indlæg

Hold da helt op......

Sikken en lækker tråd du har fået lavet dig!

Masser af fantastiske detaljer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif, nuppede lige lidt hårinspiration :bearhug: Håber der er i orden.

Og sikken nogle gode fotoråd du har fundet, har længe været i tvivl om hvordan man skulle holde brudebuketten........ :rolleyes:

Glæder mig til at følge mere med :bearhug:

Du nupper bare alt det du vil!! Tak for roserne!! :respekt:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er virkelig styr på det!!! Og rigtig mange gode ideer!!

Jeg ælsker også hortensiar, og har sluppet dine billeder til min inspirationsmappe - så skal jeg vise manden dem ;)

Uhh yes vi må danne en klub!! Hvis du finder flotte buketter, dekorationer med dem er du velkommen til at lægge dem ind her!!

0

Del dette indlæg

Hold da op!!!!

Her er en kvinde der har styr på sagerne, og også er ufattelig kreativ!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif

Takker for masser af god inspiration!

Sussi

P.S. Det blev ikke til nogle små gaveæsker, men nogle flotte ris organza poser fra E-bay, tak for din hjælp der. Ligger billeder ind af dem senere i min planlægsningstråd.

Uhhh Sussi - hopper straks ind og kigger.. tak for roserne!! :rolleyes: Om jeg er krea.. hmm jeg har en masse ideer - men desværre 8 tommelfingre!!!

Anna

0

Del dette indlæg

Hoooold da helt op Anna......

jeg er helt målløs!!!!!! På den gode måde altså http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Det er jo helt fantastiske ting du her lukker ud af godte posen.......

Desværre er det lidt for sent for mig, at bruge af dine ideer, men dejligt, at du vil give inspiration til andre.... Ham Bent bliver da nødt til at fri snart :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hoooold da helt op Anna......

jeg er helt målløs!!!!!! På den gode måde altså http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Det er jo helt fantastiske ting du her lukker ud af godte posen.......

Desværre er det lidt for sent for mig, at bruge af dine ideer, men dejligt, at du vil give inspiration til andre.... Ham Bent bliver da nødt til at fri snart :rolleyes:

Det er jeg da sådan set enig med dig i :respekt: hehe.. Hold da op du skal snart giftes, glæder mig til at se billeder!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

The Look

Selvom jeg ikke vil have et strandbryllup er jeg vild med den lethed der er ved disse bryllupper - farverne og naturen med den hvide brud i centrum!

post-13167-1177180967.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer