AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vielsesringe!!

Jeg ELSKER perler, har næsten altid perler i ørene.. er lidt vild med denne ring! man hører jo at perler dør hvis man går meget med dem - hvordan er det med vielsesringe??

Ellers er der lidt andet jeg er vild med!

post-13167-1177188523.jpg

post-13167-1177188549.jpg

post-13167-1177188558.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tale-række

1. Værterne (i "gamle dage" oftest brudens far, men idag er brud og gom som regel selv værter) Der bydes velkommen, og toastmasteren præsenteres!

2. Brudens far (hvis han ikke er til stede, er det i stedet brudens mor eller en anden nærtstående slægtning)

3. Brudgommen

4. Forloveren (som evt. også er brudgommens far)

5. Frudgommens far (hvis denne ikke allerede har talt)

6. Bruden

"Herefter er ordet frit - normalt vælges tale-rækkefølgen efter, hvor tæt tilknytning taleren har til brudeparret. En tommelfingerregel siger "familien først", dernæst venner og bekendte. Ofte vil nogle af talerne være erstattet af sange eller andre indslag, og så gælder de samme "regler"."

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsesringe!!

Jeg ELSKER perler, har næsten altid perler i ørene.. er lidt vild med denne ring! man hører jo at perler dør hvis man går meget med dem - hvordan er det med vielsesringe??

Teno er et super mærke og priserne er MEGET overkommelige. Da vi i sin tid fik kæresteringe købte vi dem i midten og den har nu holdt sig rigtig pæn i 6 år :rolleyes: Så dem kan jeg klart anbefale http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif
0

Del dette indlæg

Vielsesringe!!

Teno er et super mærke og priserne er MEGET overkommelige. Da vi i sin tid fik kæresteringe købte vi dem i midten og den har nu holdt sig rigtig pæn i 6 år :rolleyes: Så dem kan jeg klart anbefale http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

TAK Josefin, dejligt at høre..hvor købte I dem henne? og hvad er "overkommelige"? HOV fandt deres hjemmeside; http://www.teno.de/teno/english/kollektion/069072PW01XX.html CA 2.000 for minr ring, så det er da ok!! Vil bare helst i en butik lige og prøve den - tør ikke bestille over nettet!!

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Vielsesringe!!

TAK Josefin, dejligt at høre..hvor købte I dem henne? og hvad er "overkommelige"?

Anna

Vi købte dem hos en guldsmed i Ishøj centret (mener jeg det er) som jeg tilfældigvis faldt over en dag et sted hvor jeg ellers aldrig er, så det var nok derfor jeg strandede der..

Vores er i stål (det skal jeres jo nok ikke være, men de ligner 100% hvidguld) med plain til Jakob og sten til mig. Jeg mener vi gav under 2000 for dem incl gravering og så fik vi en 2glas champagne med som gave til at fejre det med :respekt:

0

Del dette indlæg

Vielsesringe!!

TAK Josefin, dejligt at høre..hvor købte I dem henne? og hvad er "overkommelige"?

Anna

Vi købte dem hos en guldsmed i Ishøj centret (mener jeg det er) som jeg tilfældigvis faldt over en dag et sted hvor jeg ellers aldrig er, så det var nok derfor jeg strandede der..

Vores er i stål (det skal jeres jo nok ikke være, men de ligner 100% hvidguld) med plain til Jakob og sten til mig. Jeg mener vi gav under 2000 for dem incl gravering og så fik vi en 2glas champagne med som gave til at fejre det med :respekt:

Jeg har ikke noget imod rustfrit stål - holder det ikke pænt eller? (siden du siger"; det skal jeres nok ikke være"?? De er ret fede, lidt rå... jeg skal ikke have en ring med diamanter hele vejen rundt, ikke fordi det ikke er pænt, men det er for meget prinsesse.. tror du/I at perlen kommer til at være træls; når man reder sit hår etc.?

Lige et link til en hjemmeside med links til alle smykke designere i DK: http://designuresmykker.dk/links.htm

post-13167-1177194979.jpg

post-13167-1177194984.jpg

post-13167-1177194990.jpg

post-13167-1177195000.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke noget imod rustfrit stål - holder det ikke pænt eller? (siden du siger"; det skal jeres nok ikke være"?? De er ret fede, lidt rå... jeg skal ikke have en ring med diamanter hele vejen rundt, ikke fordi det ikke er pænt, men det er for meget prinsesse.. tror du/I at perlen kommer til at være træls; når man reder sit hår etc.?

overhovedet ikke, med perlen. Den bliver jo lavet så der ikke er kanter der kan hænge fast. Min er jo den øverst til venstre i dette indlæg og selv om der er de åbne sider der holder stenen har den ikke hængt fast eller noget.

Grunden til at jeg tænkte at de ikke skulle være stål var fordi mange vælger hvidguld til vielsesringene. Jeg vil faktisk vove at påstå at min stålring der er 6 år gammel ser pænere ud i overfladen end min monster dyre i hvidguld fra georg jensen som jeg fik af Jakob for ca 6 mdr siden :rolleyes: men det er fordi hvidguldet er så rent at det er blødt og er modtageligt for alt.

0

Del dette indlæg

overhovedet ikke, med perlen. Den bliver jo lavet så der ikke er kanter der kan hænge fast. Min er jo den øverst til venstre i dette indlæg og selv om der er de åbne sider der holder stenen har den ikke hængt fast eller noget.

Grunden til at jeg tænkte at de ikke skulle være stål var fordi mange vælger hvidguld til vielsesringene. Jeg vil faktisk vove at påstå at min stålring der er 6 år gammel ser pænere ud i overfladen end min monster dyre i hvidguld fra georg jensen som jeg fik af Jakob for ca 6 mdr siden :respekt: men det er fordi hvidguldet er så rent at det er blødt og er modtageligt for alt.

Ah du har en god pointe. Syntes stålet er flot og rent - men man hører jo at den pudsede overflade/bankede godt kan forsvinde... Jeg er ikke så opsat på om det skal være hvidguld eller stål - ej heller prisen.. bare min ring er flot og bliver ved med at være det!! Hvad er der sket med din Georg Jensen ring?? Flot ring i valget - er vild med de spændskivee!

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Vielsesringe del 2

Så er der jo fantatiske Helkes... Ringen her skulle være i hvidgul/stål! Vi er ikke så vild med rødguld/guld!

Den med den enkelte række af diamanter er vist fra Chanti!

3.ring er også fra Helkes -en af deres stainless steel!

Anna

post-13167-1177228031.jpg

post-13167-1177228056.jpg

post-13167-1177228228.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Vielsesringe del 2

Så er der jo fantatiske Helkes... Ringen her skulle være i hvidgul/stål! Vi er ikke så vild med rødguld/guld!

Anna

og der er min vielsesring jo :respekt:

De er fra Xen, men det er rigtigt at man kan få nogle lign på Chanti.

måske du også ville få meget ud af kigge på Xens hjemmeside. Eller i denne her tråd..

'

ringe

0

Del dette indlæg

Vielsesringe del 2

Anna

og der er min vielsesring jo :respekt:

De er fra Xen, men det er rigtigt at man kan få nogle lign på Chanti.

måske du også ville få meget ud af kigge på Xens hjemmeside. Eller i denne her tråd..

'

ringe

Uhh hvor fedt, men linket virker ikke :respekt: Gav I ikke en arm for de ringe?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer