Guest camillasalling

Kan denne topfigur

11 indlæg i dette emne

vi vil meget gerne have denne topfigur som så passer i samlingen herhjemme bagefter, men spørgsmålet er om den kan stå på kagen? Det er ikke fordi den vejer så meget (er ikke lavet af træ selvom det ligner) men den er jo egentlig lavet til at stå på noget hårdt og helt plant.

Men hvad tror i?? Nogen som evt. har prøvet at have willotree som topfigure?

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor høj den er, altså om den har let til at tippe forover/bagover.

Men er den ikke så høj, skulle det nok kunne lade sig gøre.

Du kan evt. forhøre dig hos dem, der skal lave kagen.

I øvrigt super, at I har valgt en figur, som I kan bruge bagefter :thumbsupsmileyanim:

Vi har også valgt figurer, som ikke er beregnet til topfigurer, men vi håber, at de kan bruges. De er dog ikke højere end 6 cm og "tykke" forneden. Se dem evt i min planlægningstråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla

Det tror jeg fint at I kan. Det kommer selvfølgelig an på, hvad jeres kage er overtrukket med. Når man laver etagekager, så stiver man dem af med sådan nogle platforme med ben. Hvis det evt bliver et problem med topfiguren, så kan I da prøve at undersøge, om I kan få sådan en platform der ikke er større end figurens bundareal.

:smilie_oster05: Anne

0

Del dette indlæg

Hej,

Flot kage figur, håber den kan stå på jeres kage.

Vil lige sige til alle, at jeg i øjeblikket har et tilbud, om at man kan få taget et billede af sin bryllupskage, hvor jeg så sætter jer på som brudepar, istedet for figurene. Der er et meget sjovt og flot billede at have.

Jeg laver det gratis, hvis man booker mig som bryllupsfotograf...

Sender her et billeder jeg har lavet i photoshop, som ikke har noget med bryllup at gøre, men det viser hvor realistisk billedet kan komme til at se ud.

Bedste hilsner,

Charlotte

post-25582-1175852831.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa.....

JEg vil blot lige fortæl at jeg har den figur stående på min skænk. Fik den i 6 års forlovelsesfave af michael, og jo selvfølgelig vejer den ikke meget men den er høj og jeg tror måske den vil stjæle billedet fra kagen af (alt afhængig af om i skal have en flere lags kage eller en flad kage.)

Ps. hvis i skal have en fem lags som vi skal vil den ikke kunne stå på toppen af kagen det vil se for underligt ud.

mvh

anja

0

Del dette indlæg

Den er rigtig flot... meget enkel... hvor kan den fås???

:smilie_oster05:

Som skrevet hedder de willow tree og de kan fås i flere brugs-kunst forretninger, men søg på willo tree på google, det gjorde jeg :thumbsupsmileyanim: Der er nemlig også lidt forskeld i prisen fra sted til sted...

Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer