Guest bertelsentobe

Duftprøverne færdige

20 indlæg i dette emne

Nu er jeg endelig færdig med mine duftprøver.

Jeg kunne som så mange ikke rigtig få diverse butikker til at dele ud af eller bestille nye duftprøver, så jeg måtte selv igang.

Så jeg bestilte 100 duftrør fra min lokale matas, købte en gang "Date" og "Axe" og så var det bare igang.

Så her er de piger. 100 stk duftrør, 2 flasker "Date" af varianten Shimmering og 1 flaske "Axe" af varianten Click senere:

post-21177-1175793024.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne som så mange ikke rigtig få diverse butikker til at dele ud af eller bestille nye duftprøver, så jeg måtte selv igang.

Så jeg bestilte 100 duftrør fra min lokale matas, købte en gang "Date" og "Axe" og så var det bare igang.

Så her er de piger. 100 stk duftrør, 2 flasker "Date" af varianten Shimmering og 1 flaske "Axe" af varianten Click senere:

Hvad har det kostet dig at lave det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har det kostet dig at lave det??

Det har ikke kostet mere end den nette sum af 226,-

100 stk Duftrør 150,-

Axe-Click (tilbud i Bilka) 28,-

2x Date Shimmering (tilbud i Bilka) 24,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og helt ærligt, de ser noget pænere ud en prøver!! FLOT ARBEJDE! du må da kunne score nogle damer med det Axe :biggrin:

Anna

:thumbsupsmileyanim::boohoo::thanks:

Ja manden var da helt vild da han kom hjem fra fodbold :smilie_oster03:

GODT at høre!! (selvom det er bare liidt foruroligende.. hehe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

pyha siden jeg kom på denne side er der mere jeg gerne vil lave end jeg lige regnede med. rigtig sød ide med de duftprøver, men hvad skal de så bruges til og hvor placere men dem? det kan godt være jeg spør dumt? Mette. :heart::thumbsupsmileyanim::heart::denmarkflag::heart:

Jeg har altid fået at vide at der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar...

De skal i nogle gaveposer sammen med et stk chokolade, en haribo, et plaster, og to panodiler, og så sammen med dette digt:

Et stk. chokolade til den søde tand

lidt duft til efter dans

Et stk. plaster til de nye sko

og Haribo - den er altid go

- skulle vi fortsætte til kl. fem,

er her to panodiler,

så søndagen ikke føles så slem

...som en slags "wedding-favour"

0

Del dette indlæg

har du brugt deospray eller parfyme?? og hvis du har brugt deo, hvordan kommer det så derned?? Er det et dumt spørgsmål??

Det er eau de toilette, jeg har brugt. Låget skrues af beholderne, og så er det bare at ramme. Det var jo så ikke altid lige nemt, siden mine hænder kom til at stinke sådan....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Rigtig fin ide.. -HAHA-

Men hvornår får gæsterne det.??

Står det klar ved hver kuvert eller???

Ellers super ide...

Mvh. Tina. :bearhug:

De skal være med i vores paty-favoures. Det er en del af dette digt som jeg har "nakket" herinde fra

Et stk. chokolade til den søde tand

lidt duft til efter dans

Et stk. plaster til de nye sko

og Haribo - den er altid go

- skulle vi fortsætte til kl. fem,

er her to panodiler,

så søndagen ikke føles så slem

0

Del dette indlæg

Hmm jeg går og lurer lidt på at at få fat på sådan et duftrør, hvis jeg ikke kan få fat på en prøve af den parfume jeg skal have på, på dagen.

Så jeg ville lige høre, om de rør er nogen man kan købe stykvis hos matas, eller om man skal bestille en milliard million hjem af dem?

-HAHA- kaktus

0

Del dette indlæg

Hmm jeg går og lurer lidt på at at få fat på sådan et duftrør, hvis jeg ikke kan få fat på en prøve af den parfume jeg skal have på, på dagen.

Så jeg ville lige høre, om de rør er nogen man kan købe stykvis hos matas, eller om man skal bestille en milliard million hjem af dem?

-HAHA- kaktus

Det er nogle en bekendt fra matas der bestilte dem hjem til mig. Det er dem de selv bruger til at lave duftprøver med

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer