sanni anne-marie

simon og sanni's bryllupsplanlægning til den 29/9-07

275 indlæg i dette emne

hej jeg vil også lave en planlægningstråd...

jeg vil starte lidt med at frtælle om os vi er unge nok mere end de andre der er herinde vi er begge 20år men har været sammen i 5 et halt år. vi skal giftes den 27/4-07 det er næsten vores forlovelses dag som er den 30/4-05 som også er min fødselsdag men vi har altid sagt vi ikke ville være forlovet i 2år så vi var jo ved at have lidt travlt med at skulle giftes hvis det løfte skulle holdes så vi skal giftes på rådhuset (det er hans drøm) men det jeg tæller ned til og glæder mig mindst lige så meget til er velsignelsen i kirken den 29/9-07 det er vores kommen sammen dag den dato har vi været sammen i 6år og det er også mine forældres bryllupsdag (så det er min drøm).

INDEKS okay INDEKS duer åbenbart ikke lige jeg må se om jeg kan lære at lave det....

brudekjolen.

undertøjet

lommetørklæde

rådhusetkjole til rådhuset.hårpynt til rådhuset

gamle invitationersvarkort

feststed og kirke.

monogram

mine malerier

mig

frieri+vielsesring

buketter til inspiration

eventueller brude pige kjoler.

eventuelle brudepige gaver

inspiration til borddækning.

min paraply

mine nye invitationerinvitationer indeni.

mig nu.

inspiration til hår

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hej velkommen til ...

Glæder mig til at se mere til din tråd. Bare roligt det er sjovt at finde rundt her inde , men du skal nok finde udaf det...

Ellers er der en masse søde pige der nok skal hjælpe lidt til...*S*

Mvh Lena :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

tak for din hjælp jeg prøver lige...

her er et billed af min kjole.

det er hele min kjole den kan desværre først komme på billed med mig i når den kommer hjem men det er der længe til den bliver syet specielt efter mine mål i kina og der er lang ventetid. så jeg må pænt vnete der skal et skørt under med 6 ringe selvom den også er pæn uden...

post-24970-1175798058.jpg

post-24970-1175798607.jpg

post-24970-1175798614.jpg

post-24970-1175798623.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har bestilt mit undertøj samme sted så det kommer med i pakken med kjolen så det kan i heller ikke få med mig i er nok også for blufærdig til det.. det ser godt nok lidt vildt ud men da jeg ikke har model mål og slet ikke bryster som hendes bliver det ikke så vildt.

og mit strømpebånd det er bare et billigt fra H&M jeg gider ikke bruge en herre gård på et strømpebånd selvom de dyrere er noget pænerer.

post-24970-1175798812.jpg

post-24970-1176406740.jpg

post-24970-1176406747.jpg

0

Del dette indlæg

:smilie_oster05: Hejsa og velkommen til hvor er det bare perfekt at i kunne blive velsignet i kirken på jeres kommen sammen dag :thumbsupsmileyanim: Det troede jeg også at vi kunne jeg havde bare lige glemt det der med det pokkers skud år så vi bliver gift dagen før vores 17 års kommen sammen dag ellers skulle vi vente til år 2013 så så vigtig var den dato heller ikke :smilie_oster03: Nå nok om mig men sikke en flot princesse kjole lige min smag :boohoo:

0

Del dette indlæg

hej igen nå men jeg vil komme lidt viderer med det jeg kan komme viderer med... jeg har en masse billeder på mit kamera men da min kortlæser er væk må jeg vente med at lægge dem ind til den er hjemme igen forhåbentlig på tirsdag. men jeg kan da starte med at lægge noget af min anden inspiration ind. de model billeder jeg lægger ind vil blive suppleret af rigtige billeder med tiden som jeg får tingene hjem. så indtil da må i/jeg vente spændt og nøjes med inspirationen...

her er et billed af det slør jeg godt kunne tænke mig synes at det er helt vildt sødt med de broderede blomster i og den måde det ligger falder på. er endnu bare ikke sikker på hvilken længde det skal have da jeg endnu ikke har prøvet kjolen.

så har vi fundet ud af min frisør og jeg at det ville være en skam at tage slør på når jeg vil få lavet et så smukt hår så nu er det droppet det er også meget mere mig uden slør.

post-24970-1176039912.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv jeg ville have lagt et billed ind af vores ringe fra forhandlerens hjemme side men de har ikke billedet mere så i må pænt vente til de kommer hjem det er et sæt titan scroubles ringe det er den næst bredeste model og i min er der 3briller der danner et hjerte men der er en gravering udenom der gør at hjertet ser bløderer ud end hvis det bare er de 3 sten hvilket jeg synes kan få det til at se lidt kantet ud.

0

Del dette indlæg

Tænk jeg havde helt glemt at et lommetørklæde kunne være andet end et stykke papir det var da egentlig en sød ide at få et pæn lommetørklæde broderet idtedet for en "snotklud" som vi kalder det i vores familie der er da mere klasse over sådan et i stof. jeg fandt dette inde hos www.123hjemmeside.dkannies-sloer tror nok det var sådan ved endnu ikke om jeg bestiller et eller tjekker om en af mine bedste mødre har et liggende jeg kan låne.

post-24970-1176040444.jpg

0

Del dette indlæg

hvad angår smykker er jeg lidt i dilemma... for da min kjole er så "pyntet" som den er skal det ikke være for meget på hals smykket også men da kjolen også er ret nedringet skal der være lidt til at fylde så hvad skal jeg dog gøre??? jeg har konsulteret en af mine gode veninder der har været smykke forhandler i mange år og vi er kommet frem til disse valgmuligheder. hvad synes i???

jeg hælder nok mest til maguritten da der jo er en masse glitter på kjolen og der findes øreringe til det er desværre bare et lidt dyrt sæt, jeg kan også godt lide hjertet men det er en mary model så det er også lidt dyrt men de andre ting er ikke ægte og det vil jeg helst have. men ellers er feen også et godt bud og den er billig da det bare er pilgrim men derfor ikke ægte men jeg må se dybergkern får jo også snart nye varer hjem så kan jeg jo kigge lidt der også. men hælder mest til maguerit serien. HVad synes i?

valget er nu nede på 2.... se de udvalgte på side 5....

post-24970-1176042955.jpg

post-24970-1176042966.jpg

post-24970-1176042974.jpg

post-24970-1176042980.jpg

post-24970-1176042989.jpg

post-24970-1176042996.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad angår vielse er det på assensrådhus de har lige bygget nyt og det er rigtigt flot synes jeg. jeg vil ikke mene at billedet yder den akitektoniske estik det den burde men når solen skinne på vandet i marinaen og i de vandskulpyurer der er ved indgangen er der helt vildt flot. det er ikke borgmesteren der skal vie os da han er på ferie så det bliver en der er suppleant for borgmesteren men det er også lige meget. bare jeg får min simon og det gør jeg jo.

post-24970-1176044295.jpg

0

Del dette indlæg

Først tillykke med din egen planlægningstråd - og ikke mindst det kommende bryllup.

Jeg må sige, at det er en fantastisk kjole, du har dig, der er dejlig meget spræl i den.

Jeg er helt vild med fe-halskæden. Hvis det var mig, ville jeg halt sikkert vælge den, men nok også fordi den vil passe utrolig godt til lidt utraditionelle mig, der skal vies i bare tær, og i det hele taget elsker alt, der har med feer og elver at gøre :thumbsupsmileyanim:

Maguritten er også rigtig sød - mere traditionel, men rigtig sød.

Regfulde-forårs-søndags hilsner

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej alle først tak for alle jeres hilsner det er dejligt med alle de varme hilsner...

ja jeg er også selv meget forelsket i den med feen men den er desværre ikke ægte det er en pilgrim, så den er jeg lidt usikker på da jeg ikke er så meget til "mode"smykker men den ville jo passe flot til kjolen og den meget prinsesse pigede stil. til anota80 så har jeg set din kæde og den er super flot lige noget for mig og jeg ville elske at have sådan en men den nærmeste jeg har fundet er denne... som jeg også er lidt vild med men ved ikke om det bliver for meget...

post-24970-1176234134.jpg

0

Del dette indlæg

disse invitationer var der for meget bøvl med så de endte i skralde spanden da jeg havde fået lavet alle 40stk men sådan er det i skulle da lige have et billed alligevel.hej her er et billed af vores invitation... min forlovede har bestemt designet og jeg har købt materialer dvs. jeg havde købt materielserne først også fik han lov til at bestemme at de skulle se ud som de gør nu han var dog med til at vælge det vi skulle købe til invitationerne én ting kunne vi dog ikke blive enige om og det var farven han ville have grå og jeg hvide så de hvide er til min familie/gæster og de grå er til hans side, vores menü bliver dog lavet i hvide er han gået med til.

teksten er:

Kære . 28/4 2007

Bryllupsklokker snart vil ringe, vi har sagt hinanden ja, vores liv vil sammen klinge mød kun op på denne dag: lørdag den 29/9 2007

I anledning af at

Simon Stokholm Larsen

Og

Sanni Anne-Marie Brøndum

Har sagt ja til hinanden på rådhuset den 27/4 2007 vil det glæde os at se dig/jer til velsignelse af vores ægteskab i Haarby Kirke kl. 14:00

Kl. 16:30 vil der være en dejlig bryllupsfest i mødestedet på adressen Fåborgvej hvor du/ i er inviteret.

De kærligste hilsner

Simon & Sanni

29September 2007

Der kan rekvireres ønskeliste hos Sinna Brøndum der sammen med Helle Torland vil stå for gaverne, er der nogen der ønsker at holde en tale for brudeparret skal dette indberettes til ovenstående person Helle Torland.

Til jer der kommer udefra, er det eget ansvar at finde en eventuel soveplads til natten jeg kan dog varmt anbefale Haarby kro hvor vi selv vil tilbringe natten da det ligger tæt på fest stedet.

Påklædning: afslappet festtøj.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til telefonnummer: ** ** ** **

De kærligste hilsner

Simon & Sanni

29 september 2007

der er vedlagt et svar kort

post-24970-1176296146.jpg

post-24970-1176296155.jpg

0

Del dette indlæg

her er så et billed af kortet pakket ind... det var lidt svaært at finde kuverter i rette størrelse så jeg har valgt at pakke kortene ind i silkepapir der matcher lidt vores farvetema som er hvid/guld og grøn. jeg blev dog hurtigt gjort opmærksom på at min fine "indpakning" højstsamsynligt ikke ville klare en yur i sorterings maskinen så de nye kort er lavet i mål hvor man letterer kan finde kuverter til.

post-24970-1176298125.jpg

post-24970-1176298134.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov jeg har da OGSÅ lige et billed af kirken billedet er taget i dag fra mit stue vindue af jeg kan faktisk bogstavelidt talt noget nær spytte over til kirken men det gør jeg dog ikke bare rolig men så kort er der til kirken...

jeg tog også lige et billed af fest stedet men det er lidt utydeligt da der står et træ i vejen og vinklen ikke er god men det er også meget tæt på.

post-24970-1176298859.jpg

0

Del dette indlæg

Fine invitationer!!! :cheerleader3:

Og så lige et godt råd med hensyn til indpakningen..... hvis du har tænkt dig kun at sende dem afsted med silkepapiret som erstatning for konvolutten, så tvivler jeg på at de kommer helskindet frem.

Silkepapiret er slet ikke kraftigt nok til at holde til en tur gennem sorteringsmaskinerne på postcentrene og det vil være rigtigt rigtigt synd for de fine invitationer.

Jeg ville erstatte silkepapiret med hjemmelavede konvolutter i grønt almindeligt papir i stedet for, så er risikoen for beskadigelse meget mindre.

:toot: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Fine invitationer!!! :cheerleader3:

Og så lige et godt råd med hensyn til indpakningen..... hvis du har tænkt dig kun at sende dem afsted med silkepapiret som erstatning for konvolutten, så tvivler jeg på at de kommer helskindet frem.

Silkepapiret er slet ikke kraftigt nok til at holde til en tur gennem sorteringsmaskinerne på postcentrene og det vil være rigtigt rigtigt synd for de fine invitationer.

Jeg ville erstatte silkepapiret med hjemmelavede konvolutter i grønt almindeligt papir i stedet for, så er risikoen for beskadigelse meget mindre.

:toot: fra Marianne

hvad vhis jeg putter celofan omkring? altså det der gennemsigtige til flasker osv?

0

Del dette indlæg

Det er kraftigere og blive ikke så let revet i stykker...... og jeg ved at i dagtimerne uden for spidsbelastningsperioderne, sorterer man de her plastindpakkede blade og magasiner på de store maskiner så at det er et glat plastmateriale skulle ikke betyde noget.

Du skal bare være sikker på at du har fået den lukket ordentligt - selvom maskinerne ikke voldsomt hårdhændede med brevene så bliver de alligevel kørt gennem en masse ruller med høj hastighed. Risikoen er at i et uheldigt øjeblik kan et hjørne af cellofanen få fat i maskineriet hvis det ikke er tapet ordentligt til hele vejen rundt.

:cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer