Frk.Maj

Le Creuset!?

13 indlæg i dette emne

Min kære kæreste og jeg vil gerne ønske os nogle gryder/pander, og har overvejet Le Creuset, da de ser ud til at være af god kvalitet. Vi har selv nogle keramikfade fra samme mærke, men ingen gryder og pander.

Før de kommer på ønskelisten tænkte jeg det nok var en god idé at høre Jer ad herinde - mon ikke der er en eller to der har en derhjemme og kan fortælle lidt om dem i praksis? : )

Kh Frk.Maj!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kære kæreste og jeg vil gerne ønske os nogle gryder/pander, og har overvejet Le Creuset, da de ser ud til at være af god kvalitet. Vi har selv nogle keramikfade fra samme mærke, men ingen gryder og pander.

Før de kommer på ønskelisten tænkte jeg det nok var en god idé at høre Jer ad herinde - mon ikke der er en eller to der har en derhjemme og kan fortælle lidt om dem i praksis? : )

Kh Frk.Maj!

Så vidt jeg ved, så er det støbejernsgryder/pander og derfor ret tungt... Jeg kender desværre ikke til kvaliteten...

0

Del dette indlæg

Vi har en grill-støbejernspande fra Le Creuset. Den er super lækker og dejlig, men afsindig tung - jeg bruger derfor oftere de andre pander vi har. Vi ønsker og en Eva Trio stegepande i bryllupsgave - vi har også diverse gryder fra Eva Trio og er ret begejstrede for det mærke.

0

Del dette indlæg

Vi har selv Le Creuset fade og er meget glade for dem, men har også hørt at deres potter og pander, skulle være ekstremt tunge, og derfor lidt uhåndterbare. Tilgengæld kan jeg anbefale mærket Iitala, de har et mærke der hedder Hackman. Det er kram og gryder og pander man har for livet, og i kvalitet kan de sagtens måle sig med Le Creuset.. hvis ikke de faktisk er bedre.. er også noget pebrede i prisen, men de kan i hvert fald fås i Inspiration har jeg set. Vi elsker vores!

Held og lykke!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det jo en smags sag om ting er håndterbare... har selv Le Cruiset herhjemme og er super glad for dem... Jeg kan nemlig godt lide at de er lidt robuste og tunge og sunes bestemt ikke de er uhåndterbare... tvært imod... MEn nu er jeg også heldt vildt glad for at lave mad i støbejern, synes det holder varmen godt og længe, den er nem at gøre ren og så kan jeg godt lide det lidt "gameldags" ved at have støbejern *SS* Så fra min side får de kun ros

0

Del dette indlæg

Vi er også helt vilde med Le Creuset, men tøver meget med at købe gryderne...

De er simpelthen så tunge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men klart det fedeste design på markedet....

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en stor stegegryde i Le Creuset. JA den er tung men den er super god at lave mad i. Og hvor meget er det lige man kaster rundt med en gryde når man laver mad ! :toot:

Så bare se at få det tilføjet på ønskelisten. :cheerleader3:

Maria

Helt enig :toot:

Vi har en stor stegegryde og en grillpande fra Le Creuset, begge købt fra vores bryllupsliste (Irland, så wedding list systemet lever i bedste velgående). Vi skal hente gavekort på de resterende ca. 3000 kr idag eller imorgen og en af de ting vi helt sikkert vil have er en "almindelig" Le Creuset pande, da vi er så glade for grillpanden.

Min mor har en pande og en gryde, som hun har haft i snart 35 år tror jeg, så jeg er vokset op med dem. Hun har dog også et par lettere pander, da man f.eks nok ikke liiiiige skal forsøge at vende pandekager i luften med Le Creuset panden. :toot:

Jeg synes HELT sikkert at I skal sætte dem på listen. men gå da ind i en isenkræmmer og løft på dem :toot:

0

Del dette indlæg

Vi har selv skrevet Le Creuset på vores ønskeliste :boohoo:

De er da bare FOR fede og virkelig kram der vil noget. Samtidig kan det bruges på både gas, induktion, keramisk (men pas på, for det er jo tungt) og gammeldags kogeplader.

Kan du så se efter at få skrevet dem på ønskelisten!!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Le Creuset er god kvalitet med alle støbejernets gode egenskaber. Men de er _meget_ tunge OG der var en forbrugertest af en masse gryder i tv for nogle år siden, hvor Le Creuset dumpede stort i en række kategorier, bl.a. evnen til at fordele varmen over hele bunden. Der testede de dårligere end et billigt grydesæt fra Føtex. Men, vi kender flere i vores omgangskreds, der sværger til LeCreuset og aldrig køber andet, så man kan åbenbart sagtens blive glade for dem alligevel, hvis man ikke har noget imod vægten...

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer