Annelasse

Invitation

3 indlæg i dette emne

Hej. :cheerleader3:

Vi er igang med vores invitationer........MEN er gået helt i stå omkring indholdet, har brug for noget hjælp. :toot:

Der skal være selve indbydelse med tid, sted, kirke o.s.v.................Derefter praktiske oplysninger som at der efter maden vil være øl, vand, vin og juice de stærkere vare kan købes i baren :smolf: , aner bare ikke hvordan vi lige skal få det skrevet.

Håber i kan hjælpe. :carrot: :carrot:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har skrevet:

I anledning af vores bryllup

lørdag den 9. Juni 2007,

vil det glæde os at se

til vielsen i Løgumkloster Kirke kl 15.00.

Herefter vil der være kaffebord på Øster Højst kro,

med efterfølgende middag.

Kærlig hilsen

Kirstine og Jesper

Su: 9. Maj på tlf xxxxxxxx/xxxxxxxx

eller på xxxxx@xxxxxx.mail.dk

Ønskelisten kan findes på vores hjemmeside

eller hos Nora på xxxxxxxx.

(i kan herefter skrive)

Efter middagen vil der være mulighed for at købe drikkevarer i baren.

I kan jo også vælge at lave en side mere, hvor i har en masse praktiske oplysninger som fx overnatningsmuligheder, vejviser osv....

Håber du kan bruge lidt og held og lykke med indbydelserne....

Redigeret af wisbech
0

Del dette indlæg

Hej...

Det er også noget af et projekt - vi var også en del i tvivl, men valgte dog den forholdsvis nemme/traditionelle løsning...

Kære XXXXX

I anledning af vores store dag, inviteres I hermed til vielse i Taastrup Nykirke, lørdag d. 23. juni. 2007 kl. 13.00

Efter vielsen håber vi på solskinsvejr, da der vil være reception i haven på XXXXXX kl. 14.00 - 16.30

Efterfølgende vil der blive serveret champagne på terrassen foran Medborgerhuset kl. 17.00

Senere slår vi dørene op til den store sal, hvor der vil være lækker mad, brus, brudevals, bryllupskage og dans til den lyse morgen...

Glæder os til at dele dagen med Jer

Kærligst

Tina & Peter

Vi havde så vedlagt en seddel med praktisk info, såsom hoteller i lokalområdet, toastmaster, adresser, gaveønsker, s.u., osv. osv.

denne seddel siider ikke fast i invitationen, da vi mente det ville være pratisk at kunne hænge den op på køleskabet eller folde sammen og have med sig i pungen hele dagen... Ihvert fald mht. adresserne og taxa telefonnummer...

Jeg kan selv personligt godt lide, at modtage en personlig invitation, hvor jeg kan mærke der er tænkt på MIG/OS som gæster og også at jeg udfra invitationen kan danne mig et billede om, hviken fest/begivenhed jeg skal til. Så hvis I kører et bestemt tema - så prøv at få det med i invitationen.

Håber I finder ud af det og det bliver noget der virker for Jer.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer