Ghettognu

Anne og Stigs bryllup 7. april 2007

105 indlæg i dette emne

Hej tøser

Så må jeg hellere komme i gang med min beretning. Det er helt mærkeligt at skulle sidde her og fortælle om dagen, for det betyder jo at den er overstået. Jeg svæver stadig på en lille sky efter i lørdags, så jeg har ikke helt forstået at det er slut.

Men i hvert fald, her kommer det:

Vi havde sovet sammen natten før brylluppet, for det ville vi helst. Det var dejligt at vågne op sammen om morgenen og vide, at "I dag skal vi giftes!"

Jeg gav Stig to gaver; Et Skagen-ur og et sæt med manchetknapper og slipsenål. Egentlig skulle hav først have haft det dagen efter, men jeg synes det var fjollet at give ham noget søndag morgen, som han egentlig skulle bruge lørdag. Derfor blev det sådan. :cheerleader3: Han var helt overvældet og meget glad for gaverne.

Omkring 8.30 stod vi op og spiste morgenmad. Lidt i ti kørte Stig ind til min far for at være derinde indtil vi skulle i kirke.

Jeg gik i bad, glattede min kjole og tullede lidt rundt. Jeg var i god tid og vidste ikke helt hvad jeg skulle give mig til. Klokken 11 begyndte jeg at lægge makeup og 11.30 kom frisøren.

Vi satte os ind i soveværelset for ikke at være i vejen, og så begyndte hun ellers at krølle, spraye og toupere mit hår. Jeg kunne ikke se hvad hun lavede, for der var ingen spejle i nærheden. Men slutresultatet blev rigtig flot!

Da hun var (næsten) færdig gik jeg ned for at ordne det sidste makeup og komme i mit undertøj (jeg havde haft undertøj på før, men nu skiftede jeg til min corsage som skulle være under kjolen.

Derefter fik jeg sløret på, og så manglede jeg sådan set bare kjolen.

post-22115-1176373936.jpg

Fordi jeg var i så god tid nåede jeg også at lægge makeup på min mor, og da jeg var kommet i kjolen og HELT klar, var klokken kun 13.30.

Så måtte jeg jo bare sidde og vente...

post-22115-1176373945.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kørte mod kirken 13.55 - min onkel nægtede at køre før, for vi skulle jo ikke komme for tidligt!

Han og min tante havde haft ringet op til vores blomsterbinder og fået ham til at lave en buket til bilen, så den var bare SÅ flot!

post-22115-1176375246.jpg

Da vi kom ned til kirken stod min far og graveren og så lidt utålmodige ud. Og det var dér, sommerfuglene for alvor meldte deres ankomst i min mave!

Men vi kom ind i kirken, min onkel listede ind, og jeg fik i et glimt øjenkontakt med et par veninder derinde. Jeg kunne kun smile stort. :cheerleader3:

Imens er dette billede blevet fanget af Stig og hans storebror, Ulf.

post-22115-1176375240.jpg

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Da organisten gik i gang med "here comes the bride" og dørene gik op, vidste jeg slet ikke hvor jeg skulle kigge hen. Der var glade ansigter over det hele, og de kiggede alle sammen på mig.

post-22115-1176374635.jpg

Jeg prøvede at se på dem alle sammen, men det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Først da vi kom halvvejs på ad gulvet, fik jeg kigget på Stig. Han stod bare og smilede og så så rolig ud, og så vidste jeg at jeg var på rette spor. :cheerleader3:

post-22115-1176374641.jpg

Jeg kom op til ham, fik et kys og så satte vi os ned.

Da vi sad der, og vi gik i gang med første salme, kunne jeg slet ikke synge med. Jeg ville gerne, men min stemme ville ikke samarbejde. Så jeg minede mig igennem det meste af det.

Et par gange kiggede jeg over på Stig og ned på gæsterne, men jeg fik bare et så stort overvældende smil tilbage, så jeg måtte kigge ned igen.

Vi klarede "stoledansen" helt fint, tror jeg. Stig og jeg satte os op foran præsten, min far, der havde fået min buket inden jeg rejste mig, lagde den pænt på den stol hvor han havde siddet og satte sig i stedet over på Stigs stol.

Præstens tale kan jeg ikke huske ret meget af. Hun talte om Paulus og om ægteskabet, og om hvordan man skal støtte hinanden. Og så havde hun lidt med, der var inspireret af de ting vi havde fortalt hende da vi var dernede. Det var nogle søde og rigtige ting hun sagde, men jeg kan som sagt ikke huske så meget. Min mor har dog bagefter fortalt, at hun synes det var en rigtig god tale.

0

Del dette indlæg

:toot: Hej Anne !

:toot:ENDNU ET STORT TILLYKKE TIL JER :toot:

Du ser bare så :( smuk og glad ud , jeg fik allerede tårer i øjne -HAHA-:biggrin: efter første linje , så kan du måske selv regne ud hvordan jeg så så ud efter den sidste :kiss::td:(y):):( .

SMUK er du ivertifald, glæder mig til at læse mere fra din store dag .

Vi skal også sove :) sammen , det vil min kærste helst gøre :cheerleader3:

Glæder mig endnu mere til min nu efter jeg har læst starten på din dejlige dag :cheerleader3: .

:toot: Alexandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sagde "Ja" på de rigtige tidspunkter. Stig sagde det meget højt(!) :cheerleader3:

Til gengæld fik jeg at vide, at de nede bagerst i kirken var i tvivl om, om jeg havde sagt ja, for de kunne ikke høre mig. Men det havde jeg - Stig og præsten hørte mig, og det er vel det vigtigste.

Derefter satte vi os ned på vores nye pladser og sang den sidste salme, som jeg heller ikke kunne synge med på. Jeg sad bare og klemte Stigs hånd og sad og kiggede på ham det meste af tiden.

Efter sidste salme sang tre af min søsters veninder "Just the way you are". Jeg havde klaret mig igennem det hele uden at græde, men dér måtte jeg give op - ligesom resten af kirken. Ingen kunne undgå at fælde en tåre over sangen, for det var bare så smukt og fantastisk.

post-22115-1176375582.jpg

Jeg prøvede at få øjenkontakt med Stig under sangen, men det lykkedes kun i små glimt. Han har senere fortalt at han prøvede at kigge alle andre steder hen, for ellers var han brudt helt sammen. I stedet klarede han sig med "kun" at få godt våde øjne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer