Guest katjamo

Kort hår

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kunne være det var en ide at vise hvor kort hår du har... :denmarkflag:

Jeg er selv korthåret og har fundet nogle hårskruer hos Lilly jeg skal have i - skal nemlig heller ikke have slør...

Ellers så prøv at snak med din frisør om hvad hun har af ideer...hvis du da skal have hende til at sætte hår til den store dag!!

Happy hunting

0

Del dette indlæg

Jeg er selv korthåret og har fundet nogle hårskruer hos Lilly jeg skal have i - skal nemlig heller ikke have slør...

Ellers så prøv at snak med din frisør om hvad hun har af ideer...hvis du da skal have hende til at sætte hår til den store dag!!

Happy hunting

Hvad er en hårskrue???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Happy hunting

Hvad er en hårskrue???

En hårskrue er sådan en her... den bliver "skruet" fast i håret.

post-14757-1176585142.jpg

Redigeret af Nikita25
0

Del dette indlæg

Happy hunting

Hvad er en hårskrue???

Der er smukke! Hvor får man fat i sådan nogle? En søgning på google gav ingenting

0

Del dette indlæg

Halløjsa.

Blev lige nødt til at smide mine favoritter ind. Har selv kort hår. GI Jane kort var det næsten i december, men siden er det dog vokset. Men her mine og den mørkhårede med strit til alle sider, med diadem og så godt nok slør, som jeg ikke vil have på, er min favorit og den jeg overvejer at skal have på den store dag.

Håber det kunne bruges.

post-25795-1176662735.jpgpost-25795-1176662743.jpgpost-23-1063012643.jpgpost-25795-1176662767.jpgpost-25795-1176662782.jpg

post-25795-1176662754.jpg

0

Del dette indlæg

Halløjsa.

Blev lige nødt til at smide mine favoritter ind. Har selv kort hår. GI Jane kort var det næsten i december, men siden er det dog vokset. Men her mine og den mørkhårede med strit til alle sider, med diadem og så godt nok slør, som jeg ikke vil have på, er min favorit og den jeg overvejer at skal have på den store dag.

Håber det kunne bruges.

post-25795-1176662735.jpgpost-25795-1176662743.jpgpost-23-1063012643.jpgpost-25795-1176662767.jpgpost-25795-1176662782.jpg

Kunne det i hvert fald! Du er en knag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Happy hunting

Hvad er en hårskrue???

Der er smukke! Hvor får man fat i sådan nogle? En søgning på google gav ingenting

Jamen jeg har købt mine hos Lilly i Vejle. Man kan finde dem på deres hjemmeside ligeledes - og så vidt jeg husker har Lilly også online salg (er ikke helt sikker). Så prøv at gå ind på Lillys hjemmeside

->brudekjolekollektion

->diamer

og så kan du finde dem der. i "guld" koster de 48kr pr stk og i sølv 68kr.

Håber du kan finde dem.

Iben

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer