Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 indlæg i dette emne

Annonce ♥

uha, den er godt nok svær.. er bange for at nr. 2 bliver FOR meget, at kjolen kommer til at stå for meget ud...det er jo mere effekten og at man lige kan skimte det.. så tror nr. 2 så du får en A-linie ! hvad syntes du selv?

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi den af se.....

Kan godt se at der mangler lidt arbejde i den endu, men kan skam sagtens forstille mig hvordan ken kommer til at se ud. Tror den bliver rigtig fin. :cheerleader3:

Jeg ville nok også vælge skørt nr. 2. Synes det bliver mere "friskt" af se på.

Og tillykke med dit vægt tab, 15 kg. det er jo en hel del. Super flot klaret! :)

0

Del dette indlæg

:loveboard: Hejsa!!

Jeg tror jeg ville vælge skørt nr.2... Det ser lidt ekstra frækt ud :cheerleader3:

Jeg tror det ville komme til at se super ud..

Det der med ikke at kunne finde sko, synes jeg lyder bekendt. :loveboard: Jeg tror det kan være "farligt", at have et billede i hovedet af sine sko - INDEN man tager ud at kigge... Puha, jeg brugte mange mange timer på, at se på sko...

:loveboard: Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op..

Jeg blev noget ramt af farverne, så sad lige lidt og overbeviste mig selv om at se bort fra farverne.. Jeg kan bestemt se fordele ved begge skørter. Nr 1 ser dejligt blødt ud at have på, men nr 2 giver lidt sus i skørterne.. Så jeg vil sige, lyt til hvad dit hjerte fortæller dig og hvad der er mest rigtigt til din kjole

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nr. 1 :-D

kanon! Glæder mig til at se det hele samlet!! Det er jo svært at vurdere når man ikke helt 100 % har styr på "kvaliteten" af de to, hvordan og hvorledes de føles og ser ud under din kjole!!

Anna

0

Del dette indlæg

Nr. 1 :-D

kanon! Glæder mig til at se det hele samlet!! Det er jo svært at vurdere når man ikke helt 100 % har styr på "kvaliteten" af de to, hvordan og hvorledes de føles og ser ud under din kjole!!

Anna

Det føltes bare så rigtigt da jeg stod med stoffet der :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katja

Tak for din velkomst i min traad

Puh det er en lang traad du har - og sikke en masse god inspiration man kan hente her.. det om jeres bryllupsrejse i Island lyder rigtig spaendende, maaske finder vi ogsaa paa at tage derop. Hotellet I har booket ser bare SAA laekkert nu.

Held og lykke med det hele

Mange hilsner fra Schweiz

Camilla

0

Del dette indlæg

Hej Katja

Tak for din velkomst i min traad

Puh det er en lang traad du har - og sikke en masse god inspiration man kan hente her.. det om jeres bryllupsrejse i Island lyder rigtig spaendende, maaske finder vi ogsaa paa at tage derop. Hotellet I har booket ser bare SAA laekkert nu.

Held og lykke med det hele

Mange hilsner fra Schweiz

Camilla

Tak :-) Vi glæder os også meget! ISÆR til at se hvaler - for mit vedkommende. Det har jeg altid drømt om.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer