Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 indlæg i dette emne

Nu har jeg så forelsket mig i champagnefarvede diamanter. De er naturfarvede og er så vidt jeg har forstået ret billige, fordi de ikke er i så høj kurs som de hvide :-)))

Er den ikke fin?

Kh. Katja, der totalt har fået bling-bling på hjernen!

wow den er flot den ring og også måske i guld med denne her farve sten :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg så forelsket mig i champagnefarvede diamanter. De er naturfarvede og er så vidt jeg har forstået ret billige, fordi de ikke er i så høj kurs som de hvide :-)))

Er den ikke fin?

wow den er flot den ring og også måske i guld med denne her farve sten :cheerleader3:

Ja ikke? :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Er den ikke fin?

Den er superlækker :cheerleader3:

jeg anede ikke de fandtes i champagnefarve, men jeg kan klart bedre lide den end de hvide

0

Del dette indlæg

Er den ikke fin?

Hvad var i øvrigt hans argumentation for ikke at fri med en ring???
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er den ikke fin?

Hvad var i øvrigt hans argumentation for ikke at fri med en ring???

Han ville sådan set heller ikke argumentere imod det, han vidste bare ikke jeg forventede det :boohoo:

0

Del dette indlæg

Så har jeg ellers surfet hjemmesider om diamanter kan I tro! Og jeg har fundet en australsk hjemmeside der forhandler champagne diamanter. SÅDAN NOGLE MÅ JEG EJE! Jeg tror liiiiige jeg skal snakke med kæresten!

ja, så må du lige huske at vende tilbage så vi nysgerrige lige kan høre hvad han siger til det :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm det er måske lidt fjollet med forlovelsesringe her tre en halv måned før brylluppet. Måske jeg kune få den som morgengavering? Tror nemlig det er en RIGTIG god ide jeg vælger min egen morgengave! Peter er nemlig ikke god til smykker og jeg er superkræsen!

0

Del dette indlæg

Oki så er der dømt morgen-gave-drømme!!!!!!

Skal vi hjælpe dig med at fifle gemalen????? Eller kommer du til at lægge billedet af dit ønske rundt i hele lejligheden? Måske billeder med i madpakken :cheerleader3:

:bestwishes: Ja så har du da i hverttilfælde skudt efter græshopper med et haglgevær. :boohoo:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oki så er der dømt morgen-gave-drømme!!!!!!

Skal vi hjælpe dig med at fifle gemalen????? Eller kommer du til at lægge billedet af dit ønske rundt i hele lejligheden? Måske billeder med i madpakken :cheerleader3:

:bestwishes: Ja så har du da i hverttilfælde skudt efter græshopper med et haglgevær. :boohoo:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo::boohoo: Hejsa!!

Sikken da nogle smukke diamanter!!! Jeg vidste da heller ikke at de fandtes i champangefarvede..... Men sådan kan man jo blive så meget klogere her inde :bestwishes: ...... Vil da lige ha' dem i baghovedet hvis jeg engang skulle ønske mig noget bling bling..... :cheerleader3:

Glæder mig til at hører hvad du får gemalen overbevist om at han er nødt til at forære dig.... :boohoo::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer