Guest merkur65

Janni & Michael - Lørdag d. 18.august 2007

480 indlæg i dette emne

Ja, så blev det min tur til, at få startet min egen planlægningstråd.

Lidt baggrund. Michael og jeg mødte hinanden på nettet for 3 år siden. Vores første date foregik i Tivoli fredag d. 14.maj 2004 (på Frederik og Marys bryllupsdag). Efter 10 min. kunne vi mærke, at det var dét.det skulle være os. Så tog han med hjem for at se brudevals, det tog hele weekenden. :bunny_4:

Søndag måtte jeg vaske hans tøj, så han kunne have rent tøj på, på arbejdet om mandagen. Det vil sige at han dermed var flyttet ind. :cheerleader3:

I juli 2005 flyttede vi ind i vores skønne hus, februar 2006 forlovede vi os i Las Vegas og i år d. 18.august gifter vi os. :cheerleader3:

 Michael (#213)- Sat ind

 Datoen - 18.august 2007

 Kirken (#2) - Ansgar kirken, Hedehusene

 Aftale salmer med præsten (#146) - ER gjort

 Aftale ind- og udgangsmusik med organisten (#146) - ER gjort

 Forlover - Rasmus, Michaels lillebror

 Brudepige - Min datter Michelle skal føre mig op, i stedet for min mor, da hun døde meget pludseligt sidste år.

 Selskabslokale (#7) - SAS-klubben, Kastrup....

 Mad og drikke - SAS-Klubben, Kastrup

 Musik (#23) - Festens lyd,

 Frisør, prøvesætning (#173)- Salon D, Sengeløse

 Prøvesætning (s.9)- Salon D, Sengeløse

 Fotograf - Fotograf Aasmul, Tåstrup

 Min kjole (#10) - Færdig og hænger hos min veninde

 Slør - FairyTailors

 Mine sko (#14) - Købt hos Taastrup sko

 Tiara (#65) - Fået lavet specielt hos Skimmer i Sverige

 Mit lingeri – Emma Lingeri

 Michaels tøj (#99+211) – Købt

 Michelles kjole (#108) - Hentet og hænger hos min veninde

 Michelles sko (#253) - Skoringen, Fields

 Michelles Diadem (#114) - Las Vegas

 Rasmus tøj – Købt

 Michaels ring (#41+145) – Købt

 Michaels manchetknapper og slipsebrilliant (#144) – Hans morgengave, som fik på vores 3 års dag d. 14.maj...... Han skal have det på til brylluppet, så derfor fik han det på vores årsdag.

 Min forlovelsesring (#161) – Er blevet oppudset

 Min vielsesring (#127) – Købt

 Opaler (#17) - Fik jeg af Michael i Vegas

 D&G ur (#17) - Fik jeg af Michael i julegave

 Guld-armbånd med J-vedhæng(#142) - Købte jeg som belønning til mig selv, da jeg havde tabt 10 kg (er sidenhen gået i stå)

 Det nye, det gamle m.m. (#143) - Lånt og fundet frem

 Ægteskabserklæringen - Afleveret

 Prøveattesten - Afleveret

 Gæstelisten - Færdig

 S.U. - D. 15/7, vi bliver 65 i alt

 Invitationer (#247) - Sendt ud

 Risposer (#136+139)- Færdige

 Party favours (#140)- Færdige

 Kirkehæfter (#208) - Færdige

 Kurv med tyl til antennerne (#91) - Færdige

 Gæstebogen (#71) - Lavet

 Fotoalbums (#207) - Lavet + købt

 Malebøger til ungerne (#92) - Færdige

 Slikposer til ungerne (#86) - Færdige

 Pynt til bordene (#104+106+206) - På plads

 Udendørs lys (#206) - Købt

 Kurv med toiletsager til dametoilettet (#117) - Færdig

 Toiletpapir (#181) – Købt

 Billedramme (#198) – Købt

 Blomster – Bestilt hos Flora Danica, Amager

 Klokke til taler – Lån aftalt med svigerfar

 Prøvesmagning af bryllupskage - H.C.Andersen (Ikke der vi skal have kagen fra….men de laver hamrende gode kager….*GGG*)

 Bryllupskage (#18) - ER bestilt og prøvesmagt fra Kreative kager, Valby

 Topfigur (#23) - Købt hos Something blue

 Morgengaver (#144+65+245) – Se Michaels manchetknapper og slipsebrilliant..... Jeg fik et kamera (Canon Ixus 900 Ti) på vores årsdag, sammen med mit diadem, som vi hentede i Sverige... Begge vores gaver var en kombi årsgave/morgengave

 Bryllupsrejsen – Las Vegas, 17 dage. ER bestilt.

 Pakke til brylupsrejsen – Mangler

Ja, det var listen....så følger der billeder....

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken : Ansgar kirken i Hedehusene

Lidt om kirken : Ansgarkirken er indviet i 1921 og opført i gammel romansk stil med fladt bjælkeloft. I 2004 blev kiken totalrenoveret. De gamle vinduer blev forlænget og skiftet ud med moderne klare/frostet vinduer. Der blev opsat en stjernehimmel af glødepærer og Arne Jacobsen stole 7’eren i forskellige farver. Gulvet er i ét plan og der er nyt inventar i rustfrit stål og granit. Det vil sige døbefond, prædikestol, alter og kors. Det eneste der er tilbage i den total renoverede kirke er korbuens maleri og orglet. Bryllupsstolene og knæfaldet er beklædt med sælskind. Så en meget moderne kirke i dag….

Lidt baggrund : Michael er født og opvokset i Hedehusene (boede i Roskilde, da jeg mødte ham). Hans mormor har i mange år siddet i menighedsrådet. Michael har desuden arbejdet 4 år på Grønland som ingeniør, så sælskindet på stolene og knæfaldet er en lille detalje som også har relation.

post-26053-1176793541.jpg

post-26053-1176793551.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SAS-Klubben i Kastrup er stedet hvor vi skal holde festen…..

Vi har bestilt et arrangement til (foreløbig) 80 pers. for 500,- pr. pers. hvilket inkluderer : Ståede buffet (med opdækning), fri bar m. 5 fl. spiritus, kaffe og likør, fødselsdagskage til Michael, røde pølser til natmad… Bryllupskagen står vi selv for….

Lidt baggrund om selve festen : Vi skal ingen bordplan have, folk må sætte sig hvor (og sammen med dem), de har lyst til. Michael og jeg skal heller ikke have faste pladser. Vi skal hver have en hjerte-klapstol i henholdsvis pink og blå med tyl bundet på ryggen. Så kan vi gå rundt blandt folk og sætte os lige der hvor vi har lyst til og det kan vi gøre under hele festen, så der er en reel chance for at vi får snakket med ALLE vores gæster i løbet af aftenen…. Vi skal dog stadig have visse traditionelle elementer med i festen….såsom taler, evt. sange, bryllupskage, brudevals, rivning af slør (ekstra, billigt), klip af sokker m.m.

Der er også en gårdhave til selskabslokale.....og hvis vejret er til det (og det er det selvfølgelig), så bliver der også dækket op derude til brug...

Her er et par billeder:

post-26053-1176796235.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Velkommen til og tillykke med din tråd! -Glæder mig til at se mere!

Meget speciel men smuk kirke!!

Husk.... Vi elsker billeder, billeder, billeder..... :cheerleader3::cheerleader3::bunny_4:

Jeg kæmper, jeg kæmper.....men er ved at blive skør af at vente 30 sek. mellem hver side.....

Tålmodighed er ikke min stærke side.... :bunny_4:

0

Del dette indlæg

MIN KJOLE....!!!

Kan desværre ikke vise MIN kjole....men et billede af den der er inspirationen til den.....

Kontrastfarven bliver lidt hen ad salviegrøn.... Ærmerne bliver ikke så lange og ikke med farve for enden, men stadig gennemsigtige....

Der kommer heller ikke snøreluk i ryggen.... Kontrastfarven bliver kun i snittet, under brystet og i udskæringen....

post-26053-1176796892.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

WOW for en kjole!!!!! Den glæder jeg mig til at se!! -Hvornår regner du med at den er færdig!?!? -Bliver den special syet til dig?

Lyder rigtig hyggeligt det der med at der ikke er faste pladser! -Det skal vi heller ikke have, vi holder det hjemme i haven i et, til lejligheden lejet, telt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW for en kjole!!!!! Den glæder jeg mig til at se!! -Hvornår regner du med at den er færdig!?!? -Bliver den special syet til dig?

Lyder rigtig hyggeligt det der med at der ikke er faste pladser! -Det skal vi heller ikke have, vi holder det hjemme i haven i et, til lejligheden lejet, telt!

Ja,den bliver specieltsyet.....men der går desværre lang tid før jeg kan vise den.....

Jeg er nemlig i fuld krig med at tabe mig, så vi trækker den så lang tid som muligt.... :cheerleader3:

Ja, det er fedt med frie pladser....det gør det dejligt afslappet..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

MINE SKO...

Købt hos Taastrup sko for den nette sum af kr. 1619,-......og mig som nægtede at give mere end kr. 500,- for et par sko....!!

Ja ja, man har et standpunkt, til man tager et nyt..... :cheerleader3:

(bedre billede kommer når Michael har fået minimeret det)

post-26053-1176798805.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine andre smykker....

Mine opal ørenringe og vedhæng..... Dem fik jeg af Michael i Las Vegas i oktober, efter han havde vundet penge på spilleautomater...

Opal er min lykkesten, og jeg har altid ønsket mig brændende at få en.....elsker ilden der spiller i dem.... :cheerleader3:

Uret fik jeg af Michael til jul, som en dejlig (og dyr) ekstra julegave.... :cheerleader3:

post-26053-1176800272.jpg

post-26053-1176800377.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Bryllupskagen...!!!

Ja, selv med bryllupskagen springer vi rimeligt langt fra det traditionelle.... :cheerleader3:

Som I måske nu har fundet ud af, så er vi RET vilde med Las Vegas.....så derfor er temaet til vores bryllupskage selvfølgelig...LAS VEGAS...!!

Nedenunder et par eksempler på kager lavet i Vegas.....vores bliver en blanding af detaljer fra flere af dem..... :cheerleader3:

post-26053-1176800890.jpg

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom også lige i tanker om billedet af vores topfigur..... :cheerleader3:

Den er bestilt igennem Something blue og vi venter den med posten....(hvis posten ellers vil samarbejde)

Den hedder "Leg på kagen"....og er meget kendetegnende for Michael og jeg....

Vi render altid rundt og kilder hinanden og småslås.... :cheerleader3:

post-26053-1176802361.jpg

0

Del dette indlæg

Vi skal til smagsprøvning på bryllupskager i H.C.Andersens konditori i aften.....!!!!

Men det er altså lidt snyd, for det er slet ikke det sted vi skal have kagen fra.... :cheerleader3:

Men de laver altså sådan nogle helt fantastiske kager, at jeg var nødt til at slæbe kæresten og datteren med derind....

Meget mod deres vilje.....NOT... De er helt ekstatiske ved tanken :cheerleader3:

Eksempel:

post-26053-1176823647.gif

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer