shirley81

Nu må jeg vide det...

15 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor lang tid det fotograferingshalløj skal tage.

Dem der ikke er gift endnu.. Hvad siger jeres fotografer om hvor lang tid det tager..

Og dem som er gift.. Hvor lang tid tog det..

Jeg tænker sådan lidt.. det kan da ikke tage så lang tid, men jeg kan tage fejl..

Jeg glæder mig til at høre jeres input

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupsbillederne hos mig tager ca. en time-halvanden, alt efter hvor lang tid vi har til rådighed. Jeg kan også tage dem hurtigere, hvis brudeparret er i tidsnød. Hvis bare man ved det på forhånd arbejder man ud fra det og får også nogle gode billeder ud af lidt kortere tid, men selvfølgelig kan man nå at tage flere, jo mere tid man har.

Det er altid godt hvis fotografen er forberedt forinden. Jeg møder altid brudeparret forinden og aftaler hvad de kunne tænke sig og så tager jeg ud på den aftalte location i god tid, sådan at jeg kan planlægge hvor de gode fotomuligheder ligger.

Mange hilsner,

Charlotte

www.kunstfotograf.dk

www.trippetti.dk

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Vores fotograf har sagt at det vil tage ca 30-45 min, og jeg mener faktisk at hun sagde, at hun ville nå at klikke 100 billeder på den tid. Derefter vælger hun 10 af de bedste ud, og alle de andre billeder får vi på en disk, så vi selv kan bestille flere. Hun har også en hjælper med, så der er en til at rette slør, kjole mm, det spare hende selvfølgelig også meget tid.

Ved kirken tager hun også billeder af alle vores gæster, min far og jeg, og brudeparret :cheerleader3: , men det er selvfølgelig ikke regnet med i tiden.

Mange hilsner Stjernen81 :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En time synes jeg da også lyder som lang tid.. er det incl kørsel?

Vi har ikke lavet en endelig aftale med fotografen, men jeg vil have mere end bare et smil foran kirken... Regner med at vi vælger 2-3 locations i København, aftaler grundigt med fotografen i forvejen og så håber jeg at vi - afhængig af trafik kan klare det på 1 1/2 - 2 timer incl. kørsel.Det kan jo gøres hurtigere, hvis man ikke er krævende hvad angår location - og ikke har behov for kreative/alternative billeder.

Jeg vil bare hellere sætte 1/2 time for meget af, end en halv time for lidt...

0

Del dette indlæg

Fotografen har lovet os, at det ikke vil tage meget mere end én time. Grunden til vi har valgt at det ikke må tage længere tid end det er, at gæsterne jo skal stå stand by imens. Til min søsters bryllups tog det to timer og de var helt smadret efter fotograferingen, for de skulle jo koncenterer sig om at se hodt ud i al den tid ;)

Nu vil vi også gerne have naturlige billeder (altså ikke for opstillede), så mon ikke det kan klares på en time.

0

Del dette indlæg

Vi var væk i 1½-2 timer da vi blev fotograferet. Det var egentlig lidt synd for gæsterne, men på den anden side har jeg altså heller ikke fortrudt, for det er jo ikke noget der kan laves om. Som du også selv siger; hellere ½ time for meget end ½ time for lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Vores fotograf ankom til kirken kl 1315, og fotograferede alle gæsterne som de ankom. Tog billede af mig da jeg ankom til kirken 1400, samt vielsen. Har fået taget fællesfoto ude foran kirken med alle gæsterne.

Kørte til Visborggård og tog billeder en bette ½ time. Til feststedet hvor der blev taget af os ved bryllupskagen, og han fangede de sidste gæster han ikke fik foran kirken, mens vi gik og snakkede med gæsterne.

Så gik vi ud og skulle havde taget nogle billeder ved feststedet sammen med vores børn, og forældre. tog nogle få fællesfoto, og så tog han børnene om bag et træhus, og fik taget "sjove" billeder af dem. Fik taget igen af os alene med forældrene, som så blev sendt ind igen. Og så en masse kun af os,

da vi tog det næst sidste billeder af os, skulle jeg lige flytte brudebuketten. Og hånden der holdte den var helt blå, føj hvor var det altså koldt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Skal lige siges, at han var rigtig god til at dirigere os alle, samt rette min kjole ved behov. Han havde to slags blitz med, på et tidspunkt bliver det for meget lys med dem, og så havde jeg en pels sag på, som jeg havde taget af. Den holdt han ved siden af kameraet, da den fangede lige det lys han skulle bruge.

Det synes jeg var lidt sjovt, så vil tro vi får mange billeder af at jeg knækker helt sammen af grin :rolleyes:

Vores fotograf kørte omkring kl 1630, og havde nået at få kage og noge af drikke. Samt snakket lidt med de forskellige gæster. De fleste var helt vilde med, at der blev taget par billeder af dem i deres flotte tøj. Og vil gerne havde et billeder hver. Så det kan kun anbefales!!!!!

KNuzzer Micha

0

Del dette indlæg

Vi var til bryllup i lørdags.

Der tog fotograferingen mere end 1½ time. Det var mere end brudeparret havde regnet med.

De nåede kun lige at komme til receptionen og skære kagen for til det tidspunkt de havde sat til kørsel til feststedet.

Som gæst synes jeg at det var lidt ærgeligt. Vi skulle ikke med til festen og nåede kun lige at sige tillykke og farvel til brudeparret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer