camillavenø

Aston Martin, ferrari eller lignende.. Morgengave :)

4 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede.. Jeg har i længere tid forsøgt at finde et firma eller en privatperson, i Skive-Viborg området, der har en lækker bil stående. Jeg kunne godt tænke mig at der kunne komme en bil og hente min kommende mand hos hans forældre ca. 1 time før han skal stå i kirken og svede. Så skulle han have en tur rundt i byen og sættes af ved kirken.. Indtil videre har det ikke været så nemt at finde, så nu spørger jeg jer tøser herinde på BK, i ved jo alt :cheerleader3:

Hjælp, hjælp, jeg ved det er hans største ønske, og han ville blive helt ustyrlig hvis det lykkedes mig og arrangere det...

:cheerleader3: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg hopper lige med på denne tråd, da jeg har tænkt på noget lignende. Jeg kender ikke til nogle i dit område (eller mit for den sags skyld), men jeg skal tænke på dig, når jeg selv leder.

Hvordan har du tænkt dig at få din kæreste overtalt til at være færdig 1 time før. Det er nemlig mit store problem. Kirken ligger 5 min. fra hvor vi bor og hvis han skal have noget ud af det, skal de køre en tur inden kirken. Men altså han er typen der gør sig færdig i sidste øjeblik, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overtale ham til at det er vigtigt han er færdig en time før...

- Sille

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg hopper lige med på denne tråd, da jeg har tænkt på noget lignende. Jeg kender ikke til nogle i dit område (eller mit for den sags skyld), men jeg skal tænke på dig, når jeg selv leder.

Hvordan har du tænkt dig at få din kæreste overtalt til at være færdig 1 time før. Det er nemlig mit store problem. Kirken ligger 5 min. fra hvor vi bor og hvis han skal have noget ud af det, skal de køre en tur inden kirken. Men altså han er typen der gør sig færdig i sidste øjeblik, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overtale ham til at det er vigtigt han er færdig en time før...

- Sille

Hejsa

Jeg har haft samme problem, og det var så besværligt at finde en Ferrari i Danmark, så jeg i stedet har valgt at gøre det til vores bryllup nummer 2 i Italien til september - dernede tog det mig kun én dag at finde en Ferrari....

Men du kunne evt prøve at kigge på www.v8.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer