ying

Rikke og Christian, 5. juli 2008

5,061 indlæg i dette emne

Jep, den er god nok.. Det er der jeg skal holde bryllup.. Jeg elsker bare det sted.. Syntes der var flot i april, men de grønne træer er da bare prikken over i'et..

Her skal vi i hvert fald også fotograferes..

post-25361-1181587201.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Sikken en flot tråd du har fået lavet, har lige læst den igennem, så røg der lige en ½ time der :balloons: Nå hva manden er ikke hjemme ! SUPER flot sted i har valgt at holde jeres bryllup, er helt vild med søen/floden ? og alle de smukke træer langs den. Glæder mig til at følge din videre planlægning. Og held og Lykke med resten af dine eksamener :cheerleader3::denmarkflag::bestwishes::balloons::balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Sikken en flot tråd du har fået lavet, har lige læst den igennem, så røg der lige en ½ time der :balloons: Nå hva manden er ikke hjemme ! SUPER flot sted i har valgt at holde jeres bryllup, er helt vild med søen/floden ? og alle de smukke træer langs den. Glæder mig til at følge din videre planlægning. Og held og Lykke med resten af dine eksamener :denmarkflag::bestwishes::balloons::balloons::balloons:

Hej Maria!

Hvor er det sødt af dig at du har læst det hele igennem! :cheerleader3: Håber ikke du kedede dig.. :)

Og tak for din eksamens-hilsen.. Den får jeg brug for! Jeg er så nervøs! Hvis jeg består er jeg jo færdiguddannet.. Det er ret svært at forholde sig til, når man har gået i skole siden man var 5 år... :thanks:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Kedet mig ? nej det er vist ikke muligt her på BK :ilovebryllupsklar:

Kan godt huske da jeg var færdig med at læse WOW det var dejligt. Men nu her 5 år efter kan man faktisk godt komme til at savne det lidt. Lyder måske mærkeligt i dine øre, men den der stemning der er på studiet og torsdagsbar med kammeraterne det er noget helt spetielt. :carrot: Man har nok fortrænkt alle de mange timer man brugte på lektier og hovedopgaver.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Kedet mig ? nej det er vist ikke muligt her på BK :ilovebryllupsklar:

Kan godt huske da jeg var færdig med at læse WOW det var dejligt. Men nu her 5 år efter kan man faktisk godt komme til at savne det lidt. Lyder måske mærkeligt i dine øre, men den der stemning der er på studiet og torsdagsbar med kammeraterne det er noget helt spetielt. :carrot: Man har nok fortrænkt alle de mange timer man brugte på lektier og hovedopgaver.. :biggrin:

Jeg kommer til at savne seminariet noget så forfærdeligt meget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif Det har været de fire suverænt bedste år i mit liv, og jeg har fået SÅ mange fantastiske venner der, bl.a. fordi jeg har været tutor for de nye og været studiepolitisk aktiv (samt ekstremt fest-aktiv! :smolf: ). Heldigvis er baren og festerne åbne for os stadigvæk, så vi er et par tøser der vil søge tilbage hver eneste gang vi har mulighed for det.. Så det er et meget ambivalent forhold jeg har til den dimission. Selvfølgelig er det fedt at være færdiguddannet, men jeg tror aldrig jeg får det så fedt igen, som jeg har haft det på Hjørring Seminarium.. :blush:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du fået job når du er færdig ?

Ja, jeg har et barselsvikariat på fuld tid, så det er dejligt! Har en 8. klasse til tysk som jeg har haft i et par måneder nu og skal have indtil sommerferien, og efter ferien får jeg så fuld tid. Der fortsætter jeg så også med den klasse.. Så det er helt fint! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Nå ja det har jeg da læst længere oppe i din tråd, DUMME MIG http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif men har lidt problemer med at huske ting nogen gange.

Det forstår jeg skam godt, Maria.. :ilovebryllupsklar: Det er vist heller ikke så nemt at huske alt det man læser herinde.. Der er jo MEGET at holde styr på!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Svanelunden ser altså bare rigtig hyggelig ud og kanon romantisk, absolut et super sted at blive fotograferet :ilovebryllupsklar:

Hej Lisa!

Ja jeg er helt enig.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Vi har heller ikke set på alternativer til det sted.. Det kan bare ikke være anderledes!

0

Del dette indlæg

HOLD OP HVOR ER DET FLOT.

Jeg har vidst nævnt det før, men det er bare super smukt ved søen. Godt nok er der også flot hvor vi skal holde vores bryllup, men det når da vidst ikke Svanelunden til sokkeholderne...

0

Del dette indlæg

HOLD OP HVOR ER DET FLOT.

Jeg har vidst nævnt det før, men det er bare super smukt ved søen. Godt nok er der også flot hvor vi skal holde vores bryllup, men det når da vidst ikke Svanelunden til sokkeholderne...

Steder kan jo heldigvis være smukke på mange måder, så jeg er sikker på at jeres sted er ligeså fedt! Fx er selve restauranten i Svanelunden ikke noget specielt.. Den er ikke snusket eller grim, den er bare ikke noget i forhold til omgivelserne.. Så det er helt klart derfor vi har valgt det sted.. Er egentlig næsten ligeglad med farverne på væggen og gulvet osv, så længe man har store vinduer at kigge ud af til parken.. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ ER JEG FÆRDIGUDDANNET!!!

:heart::kiss:-HAHA-:td::kiss::bearhug:-HAHA-:bearhug::bearhug:

Det blev til et 9-tal i mdt tysk og et 10-tal i skr.. Så jeg er vældig godt tilfreds!! Og nu er jeg uddannet lærer!!

Hold op, så spændt jeg har været... Det er godt nok dejligt at kunne slappe lidt af nu! (og bruge mere tid her på BK :bearhug: )

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Tak skal I have!

Jeg er også bare så lettet nu! For jeg har virkelig været nervøs -HAHA-

Har overhovedet ikke fattet det endnu - hvordan skal jeg kunne undvære seminariet??

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da også lige se hvad jeg fik af Christian da jeg var færdig i dag.. Blev bare så glad.. :bearhug: Han hører åbenbart efter når jeg siger hvilke blomster jeg kan lide! -HAHA- Det er et godt tegn!

Udover blomsterne fik jeg også nogle fine små guldøreringe...

post-25361-1181839054.jpg

0

Del dette indlæg

SÅ ER JEG FÆRDIGUDDANNET!!!

:huh::denmarkflag::bestwishes::denmarkflag::denmarkflag::bearhug::heart::denmarkflag::bearhug:

Det blev til et 9-tal i mdt tysk og et 10-tal i skr.. Så jeg er vældig godt tilfreds!! Og nu er jeg uddannet lærer!!

Hold op, så spændt jeg har været... Det er godt nok dejligt at kunne slappe lidt af nu! (og bruge mere tid her på BK :bearhug: )

KÆMPE TILLYKKE FRA MIG

kan sagtens forstå hvis du føler det lidt tomt nu, 4 år det samme sted og så lige pludselig er det slut, men det betyder jo også at et nyt, og forhåbentlig spændende, kapitel kan begynde............snart som gift frue :rolleyes:

0

Del dette indlæg

TAAAAAAAK!!!

Hvor er I søde, alle sammen! :bearhug:

Ja, det bliver helt sikkert spændende at starte på et nyt kapitel! Det bliver selvfølgelig en hård omgang det første år, men sådan er det jo med så meget.. Det er jo også fedt at kunne tjene nogle penge i stedet for at leve af SU og fritidsarbejde.. Det er lidt noget andet.. SÅ BLIVER DER RÅD TIL BRYLLUP!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer