stub

Billige kuverter i "dyrt" look...

13 indlæg i dette emne

Hejsa....

Ja som overskriften lyder, så leder jeg med lys og lygte efter nogle "kvalitets" kuverter i hvide eller noget der ligner hvis... elfenben... ELLER gyldne ELLER mørkeblå....

Nogen der har en idé om, hvor man finder nogle, som IKKE koster SEKS kroner pr. stk?????? Ved ikke helt hvad jeg havde forestillet mig, men synes da VIRKELIG at 6 kr. er meget for en kuvert.....

Nå, måske jeg er nærrig... men...? HJÆLP!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger spændt med, for vi mangler også billige cremefarvede/elfenbensfarvede kuverter, da vi har indbydelser i A5 format og skal sende mange ud.... + til takkekort.

Mona

0

Del dette indlæg

Hej hej..

I kunne jo evt. selv lave dem, hvis I ikke kan finde nogen andre steder..

Det I gør, er at købe en konvolut af den størrelse som i skal bruge..

Åbner konvoluten (forsigtigt), og vupti, så har i en skabelon.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Papiret kan i jo nu så helt selv bestemme hvordan det skal se ud..

Dog skal i være opmærksomme på, at frimærket kan klæbe til den hjemmelavede konvolut..

Jeg har selv lavet konvolutter et par gange, og har fået megen positiv respons, fra dem som, har modtaget brevet..

Håber I kan bruge mit forslag til noget

:rolleyes:

KARINA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej..

I kunne jo evt. selv lave dem, hvis I ikke kan finde nogen andre steder..

Det I gør, er at købe en konvolut af den størrelse som i skal bruge..

Åbner konvoluten (forsigtigt), og vupti, så har i en skabelon.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Papiret kan i jo nu så helt selv bestemme hvordan det skal se ud..

Dog skal i være opmærksomme på, at frimærket kan klæbe til den hjemmelavede konvolut..

Jeg har selv lavet konvolutter et par gange, og har fået megen positiv respons, fra dem som, har modtaget brevet..

Håber I kan bruge mit forslag til noget

:rolleyes:

KARINA

Vi lavede dem også selv. Men det var sådan set fordi vi havde lavet nogle indbydelser, der ikke passede i en alm. kuvert. Så der blev lige fremstillet en kuvert, hvor de kunne være i.

Her er den, set fra bagsiden, hvor den skal lukkes. Der har jeg tegnet monogram over vha. bagepapir og derefter malet det op med en sort kuglepen.

post-23150-1177149130.jpg

0

Del dette indlæg

ang. dyre kuverter - og den rigtige musik ??!

hvis du har set dem du vil ha´ til 6 kr. stk. - så køb dem dog og lad være med at spekulere mere på det! Det er jo trods alt ikke dét der springer bugettet!

Jeg skal giftes på min 50 års fødselsdag og I kan tro jeg glæder mig!! Første gang var for 25 år siden på rådhuset i København. Har en søn på 25 og en datter på 23 som jeg har været alenemor for i næsten alle årene....

Jeg har kendt min elskede i snart 10 år.........er det ikke lykken?

Det er ikke et kæmpe bryllup men alligevel havde jeg nok forestillet mig et tremandorkester. Vi har fået anbefalet et to-mands og egentlig sagt ja ( pris 7.500 fra 18 - 01, herefter 1500 pr time - og der er ok, hvis de er super) Så jeg tænker ikke så meget i kuverter lige nu, men krydser bare fingre for at musikken er wauu!

mange knus til alle fra miamia :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores er forede kuverter i sort struktureret tykt papir. De er fra "ordning og reda" og de kostede ikke mange kr. Men er det var ca 2 kr pr stk.

Okay... det lyder helt vildt billigt - dem havde jeg næsten afskrevet på forhånd, fordi jeg troede de var EKSTREMT dyre..... - er du sikker på at det er 2 kr.?

0

Del dette indlæg

vores er forede kuverter i sort struktureret tykt papir. De er fra "ordning og reda" og de kostede ikke mange kr. Men er det var ca 2 kr pr stk.

Okay... det lyder helt vildt billigt - dem havde jeg næsten afskrevet på forhånd, fordi jeg troede de var EKSTREMT dyre..... - er du sikker på at det er 2 kr.?

ja, jeg mener vi gav 50 kr for 20 eller 25 stk.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer