Lotteck

Bryllupskagestativ...

10 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Min moder skal bage vores bryllupskage og det er jo super dejligt at hun gider det :cheerleader3: , men hvor køber man et sådan stativ kagen skal stå på, hvis den nu er tre eller fire lag høj... Det er jo nok kun den ene gang det skal bruges, så vil helst ikke bruge en masse penge på det, så har nogen evt nogle billige alternativer??? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min moder skal bage vores bryllupskage og det er jo super dejligt at hun gider det :cheerleader3: , men hvor køber man et sådan stativ kagen skal stå på, hvis den nu er tre eller fire lag høj... Det er jo nok kun den ene gang det skal bruges, så vil helst ikke bruge en masse penge på det, så har nogen evt nogle billige alternativer??? :loveboard:

Vi regner med at leje et, det er vist det billigste med mindre du kender en eller anden handyman der kan kreere et til dig..Ved der var en anden herinde der fik sin far eller svigerfar til at lave et..

Man kan leje dem hos bagere eller hos visse fest-udlejningssteder (- hedder det det?) Altså der hvor de også lejer stole og service ud..

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Min moder skal bage vores bryllupskage og det er jo super dejligt at hun gider det :loveboard: , men hvor køber man et sådan stativ kagen skal stå på, hvis den nu er tre eller fire lag høj... Det er jo nok kun den ene gang det skal bruges, så vil helst ikke bruge en masse penge på det, så har nogen evt nogle billige alternativer??? :balloons:

Vi regner med at leje et, det er vist det billigste med mindre du kender en eller anden handyman der kan kreere et til dig..Ved der var en anden herinde der fik sin far eller svigerfar til at lave et..

Man kan leje dem hos bagere eller hos visse fest-udlejningssteder (- hedder det det?) Altså der hvor de også lejer stole og service ud..

Halløj :balloon:

Ja det vil jeg da gøre. Altså undersøge hvad det vil koste at leje... :)

Ja det hedder vist festudlejningssteder, ha ha... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Prøv at spørge MamaTux - hun har købt et billigt i plastik.

Eller prøv at tjekke fx kagekompagniet, kreative kager, something blue... jeg mener, at jeg har set kagestativer til betalelige penge hos dem... og vist ikke meget dyrere end at leje det. Men ellers prøv at spørge den lokale konditor om I må leje deres stativ.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-22726-1177327521.gif

Jeg har for ikke så længe siden arbejdet på en Produktionshøjskole som IT-værkstedsleder. Der udtænkte vi mange kreative idéer til metalværkstedet, som de så producerede. Så hvis du bor i nærheden af en produktions(høj)skole, kunne det være en god og billig idé. :)

For at gøre det endnu billigere, kunne man gå flere sammen og bestille x antal stykker på samme skole, så bliver det billigere. Udviklingen koster jo penge. :cheerleader3:

Og man kan jo også bruge en sådan stativ til andre ting end en bryllupskage :loveboard:

0

Del dette indlæg

Min moder skal bage vores bryllupskage og det er jo super dejligt at hun gider det :cheerleader3: , men hvor køber man et sådan stativ kagen skal stå på, hvis den nu er tre eller fire lag høj... Det er jo nok kun den ene gang det skal bruges, så vil helst ikke bruge en masse penge på det, så har nogen evt nogle billige alternativer??? :loveflag:

Hej Lotte ! :loveboard:

Jeg har et Stativ på 5 etager vi skal bruge på lørdag til hvores bryllup , :balloons:

hvis du er intresseret kan jeg finde ud af hvis min kærste/blivende man vil sælge det ,

send en PM til mig hvis det er du er intresseret .

Det kan ju være jeg har andre sager du mangler .

Kram Alexandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer