Sign in to follow this  
Followers 0
AnjaSL

Diverse links til opskrifter til allergikere

1 post in this topic

OPSKRIFTER TIL MANGE FORSKELLIGE MAD_ALLERGIER

JUBIII...... :cheerleader3: Så kom tråden for allergikere :)

Der er jo mange omkring os, der får allergier, herunder over for madvarer, så det er jo rart, at der så er et sted, hvor man kan finde opskrifter, der fx tager hensyn til gæsternes allergier, sygdomme mv.

Personligt skal vi have en diabetiker med til vort bryllup. Det tager kokkene hensyn til i forbindelse med desserten, men vi har ikke kunne finde en opskrift på bryllupskage til en diabetiker - er der nogen, der ligger inde med en sådan???

Til at begynde med vil jeg sætte et link ind til Astma-Allergi Forbundets side med masser af opskrifter for allergikere. Det er simpelthen en super side, hvor man kan søge opskrifter afhængig af madallergi.

OPFORDRING

Skriv som fremhævet overskrift i jeres indlæg hvilken allergi opskriften tager hensyn til, så det er let at finde relevante opskrifter i tråden ;)

Det gør jo ikke noget, at opskrifterne evt. relaterer sig til bryllups-aktuelle menuer, men andre opskrifter er også velkomne :super:

Jeg har tidligere oprettet en tråd om allergi-opskrifter - jeg klipper lige lidt ind fra den tråd til denne tråd ;)

Her er yderligere 3 links til opskriftssider:

Cicilies Kakeverden (norsk)

Naturli' Foods "Spisekrogen"

Soyafri opskrifter

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥