arno

AV!! Jeg har fået kæbehulebetændelse!

8 indlæg i dette emne

Og det gør BARE så ondt, at jeg er helt skæv i hovedet. Startede med penicillin i tirsdags, men synes ikke rigtig at det virker... Har stadigvæk mega ondt.

Er der nogen som har haft sådan noget før, og som måske kan give mig nogle gode tips og idéer til hvordan jeg kan gøre min tilværelse bare lidt mere tålelig?

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan desværre godt ta' lidt tid før penicillinen kommer ud og virker i kæben.... men jeg syns da os lige du sku ringe til din læge, om ikke andet så for at få noget smertestillende, som nok er det eneste der hjælper dig lige nu!!!

Rigtig god bedring...

Knuz og tanker

0

Del dette indlæg

UPS - det er i tirsdags jeg startede med penicillin, og ikke torsdag som jeg skrev i mit første indlæg...

Her til morgen er hele min højre side hævet voldsomt op, men til gengæld er smerterne stort set forsvundet. Mærkeligt... Jeg melder mig i hvert fald syg fra arbejde i dag, og så skal jeg have snakket med tandlæge (hvor jeg har fået behandling) og evt også min læge. Har ikke ligefrem lyst til at gå en weekend i møde med et ansigt som ikke er "under kontrol".

Er der nogen som har prøvet noget lignende?? Jeg ligner nærmest en HAMSTER i ansigtet lige nu :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan desværre godt ta' lidt tid før penicillinen kommer ud og virker i kæben.... men jeg syns da os lige du sku ringe til din læge, om ikke andet så for at få noget smertestillende, som nok er det eneste der hjælper dig lige nu!!!

Rigtig god bedring...

Knuz og tanker

Synes det er lidt vildt at det tager SÅ længe før penicillinen kommer ind og virker i kæben... Har aldrig oplevet noget lignende! Jeg var inde og snakke med min tandlæge (som er ham som har givet mig penicillin) i går, og han sagde også at penicillinen godt kan tage lidt tid om at virke. Det undrer mig så egentlig lidt, at jeg ikke fik tilbud om noget smertestillende til "ventetiden", for det har GODT nok gjort ondt hele tiden... Og nu er jeg så hævet sindsygt op i højre side, og det har ingen fortalt mig ville ske.

Er ret usikker omkring det hele.

0

Del dette indlæg

Jeg har haft kæbehulebetændelse for nogel år siden. Jeg kan godt huske at det gjorde vildt ondt men jeg kan ikke rigtig huske om jeg var hævet, men det tror jeg at jeg var. Jeg var så uheldig at jeg fik bihulebetændelse på samme tid så jeg lå bare under dynen og ventede på at det ville forsvinde igen. Jeg mener at det stod på i ca to uger og efter tre dage kom jeg på medicin vilket i mit tilfælde tog smerten men gjorde mig mere sløv i kroppen.

Håber at du snart bliver frisk igen.

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Av Av Av - Det lyder godt nok ubehageligt!

Jeg syntes du skal høre din læge om de ikke har en akut tid til dig, eller om de i det mindste ikke kan give dig noget lidt sjovt smertestillende, når det nu gør så ondt. Få da i hvert lige nogle andre end din tandlæge til at se på det!

God bedring til dig!!

0

Del dette indlæg

Rigtig god bedring...

Knuz og tanker

Synes det er lidt vildt at det tager SÅ længe før penicillinen kommer ind og virker i kæben... Har aldrig oplevet noget lignende! Jeg var inde og snakke med min tandlæge (som er ham som har givet mig penicillin) i går, og han sagde også at penicillinen godt kan tage lidt tid om at virke. Det undrer mig så egentlig lidt, at jeg ikke fik tilbud om noget smertestillende til "ventetiden", for det har GODT nok gjort ondt hele tiden... Og nu er jeg så hævet sindsygt op i højre side, og det har ingen fortalt mig ville ske.

Er ret usikker omkring det hele.

Kan godt forstå du er usikker ved det hele... det er os' for dårligt at du ikke er blevet tilbudt noget smertestillende!!! Alle ved da at det er noget af det som gør allermest ondt... den tandlæge skulle -HAHA-:pokey::blush: hehe... Nå... men det er godt at der er kommet "hul på bylden" at smerterne er væk er tegn på at der sker noget nu... Nu virker penicillinen!!

Det er meget naturligt at det hæver når der er infektion og man kan hæve meget i ansigtet... har du aldrig haft fåresyge *S* Jeg har en veninde, som ofte har haft infektioner i og omkring tænder og kæbe og hun hæver os meget... Det forsvinder når penicillinen har fået ordentlig fat...

Fortsat god bedring... :bearhug:

Redigeret af skye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer