Guest magnolia

bryllupskagen ?????

8 posts in this topic

:loveboard: Jeg ønsker mit en bryllupskage, stor hvid med roser i marcipan, noget ala den vedhæftede MEN jeg er allergisk overfor frugt/bær og må derfor nok nøjes med et kransekage horn er der nogen der har nogen gode ideer så jeg kan få den kage jeg har drømt om. min kommende mand :loveflag: sige jeg bare kan lave en i papmache -HAHA-

post-26610-1178011520.jpg

post-26610-1178011533.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa!!

Jeg kan da ikke se, hvorfor du ikke kan få en bryllupskage, selvom du er allergisk over for frugt og bær? ... Den kan da laves med vanillecreme (eller hører vanille ind under din allergi?), chokolademousse (hvid, lys eller mørk), chokoladetrøffel/-creme.

:loveflag:

Maja

0

Hejsa!!

Jeg kan da ikke se, hvorfor du ikke kan få en bryllupskage, selvom du er allergisk over for frugt og bær? ... Den kan da laves med vanillecreme (eller hører vanille ind under din allergi?), chokolademousse (hvid, lys eller mørk), chokoladetrøffel/-creme.

-HAHA-

Maja

Lige mine ord!

Hvad er problemet? Det er da langt fra alle kager der er med frugtfyld. Og mange får kagen med forskelligt fyld i de forskellige etager. Du kan jo bare bestemme at lige præcis etage nr. X er den der er med chokolademousse, champagnemousse, romfromage, cappuccinocreme, vanillecreme, eller hvis citrusfrugter er noget du kan tåle, så appelsinmousse eller citronfromage og mange andre slags fyld.

Papmache lyder da heller ikke helt dårligt, det bliver bare så tørt. :loveboard:

Fortvivl ikke der er altså mange muligheder. Og hvorfor kan man ikke have en bryllupskage man ikke selv kan spise af? Jeg er da sikker på at diabetikere kender til det problem.

:loveflag:

Annika.

0

jeg vil tilslutte mig de andre lav dog en stor og ekstravagant bryllupskage og lad være med at put det i du ikke kan tåle...

0

Annonce ♥

Hejsa

Snak da med den der skal lave den. Er det en prof. konditor, har vedkommende med garanti en masse forslag til fyld.

Hilsen Helle

0

:loveflag: Jeg ønsker mit en bryllupskage, stor hvid med roser i marcipan, noget ala den vedhæftede MEN jeg er allergisk overfor frugt/bær og må derfor nok nøjes med et kransekage horn er der nogen der har nogen gode ideer så jeg kan få den kage jeg har drømt om. min kommende mand -HAHA- sige jeg bare kan lave en i papmache :loveboard:

:loveflag: Du skulle ta' og henvende dig til kreativekager.dk ...... Anne som har forretningen laver meget lækre kager,- også til allergikere, da hun selv lider af allergi ....

0

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif Magnolia !

Min veninde lavede hvores bryllupskage den var med tobleronemousse og hindbærmousse ,den smagte bare så godt .

Du kunde ju bare bruge noget andet istedet for hindbær , du kunde måske bare lave en mousse og putte den smag du kan li i .

Ved ikke vis det kan lade sig gøre men du kan ju altid spørge en konditor .

Håber du finder ud af noget

Du får lige et billede på hvores flotte bryllupskage fra i lørdags d. 28/04-07

:rolleyes::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

post-20781-1178042113.jpg

0

Jeg har nok talt med de forkerte bagere, de har alle sagt, at en kage uden frugt, bliver for tung, og de ikke kunne lave den, men om jeg havde overvejet kransekage, men på den anden side var de heller ikke særlig lydhør overfor hvad jeg gerne ville have. Nej hvor er de flotte de kager fra kreative kager, desværre ligger de på sjælland. Tak for hjælpen .

HYGGE

0

Annonce ♥