Guest Freja79

Romantiske steder til hvedbrødsdagene i Danmark

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Min kæreste og jeg skal giftes den 11. august og har besluttet at vi vil tage på bryllupsrejse til vinter, når det er blevet trist og koldt i Danmark. Derfor er vi gået igang med at lede efter et dejligt sted at tage hen, hvor vi kan nyde hinanden og fordøje alle de gode oplevelser fa festen.

Kan I anbefale nogle skønne steder rundt omkring i Danmark - gerne tæt ved vandet? Det kan enten være Bed&Breakfast, små kroer eller lign?

Glæder mig til at høre fra jer.

Det bedste solskinshilsner

Freja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil jeg helt klart anbefale Skodsborg kurophold. Jeg var der sidste år til min fødselsdag. Det er super, super lækkert sted, mad og skøn pleje oven i. Super flotte rammer. Der vil du ikke fortryde at opholde dig. De har alt det du spørger efter og mere til.

www.skodsborg.dk

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager fire dage - tre nætter - på Bornholm på Melsted Badehotel. i ugen efter vores bryllup.

Vi er ret glade for Bornholm, og så fandt vi hotellet som er lidt lækkert og passende til den slags :cheerleader3: Vi vil også tage en længere tur senere, men har ikke så meget ferie (eller penge) umiddelbart efter brylluppet, så dette bliver vores løsning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Prøv det her: Munkebo Kro (Det er på Fyn)

De har ovenikøbet noget, der hedder "Romantisk ophold".

-Kirstine

Der var vi i Januar og det er et helt fantastisk sted. Værelserne er rigtig lækre og maden er eminent god. Selve Munkobo by er ikke så spændende, men der er ikke langt til Kerteminde, som er super hyggelig og hvis man vil shoppe kan man køre ind til Odense. Det er virkelig hver en krone værd.

0

Del dette indlæg

Tak for de gode forslag indtil videre. Ja, Munkebo Kro ser ikke dårligt ud - og jeg elsker Kerteminde by. Melsted Badehotel på Bornholm ser virkelig lækkert ud, og det er lang tid siden at jeg sidst har været på Bornholm.

Der er virkelig så mange smukke steder i Danmark, så det er næsten svært at vælge - men det er altid dejligt at høre respons fra nogle som selv har været der og oplevet stemningen.

Så bliv endelig ved med at komme med forslag :cheerleader3:

Fortsat god dag.

Hilsen Freja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer