Louise1981

Har fået rettet kjolen til, MEN....

3 indlæg i dette emne

Min elskede smukke dejlige corsage, som bare sidder super godt på mig (jeg er ikke særlig storbarmet, så jeg har et stort problem med det undertøj!), stikker lige en cm op over kjolen omme på ryggen :thumbsupsmileyanim: Det er den berømte corsage herinde fra. Jeg VIL bare ha' den på, så jeg tænker på alle mulige måder man kan få den til at blive gemt under kjolen....bukke kanten og sy den fast måske? Jeg er ved at blive desperat!!!! :wacko:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min elskede smukke dejlige corsage, som bare sidder super godt på mig (jeg er ikke særlig storbarmet, så jeg har et stort problem med det undertøj!), stikker lige en cm op over kjolen omme på ryggen :ilovebryllupsklar: Det er den berømte corsage herinde fra. Jeg VIL bare ha' den på, så jeg tænker på alle mulige måder man kan få den til at blive gemt under kjolen....bukke kanten og sy den fast måske? Jeg er ved at blive desperat!!!! :wacko:

Hej Søde.....

Det samme gør min corsage foran, så jeg skal lige bukke kanten om og stikke den med en enkelt tråd som er nem at pille ud igen. Prøv det og se om ikk det hjælper.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer