fjorbak

Fjorbaks bryllup

83 posts in this topic

:cheerleader3:Hvor er du dog en smuk brud...

Lyder klart som et fedt bryllup..

Stort tillykke med titlen FRU..

:hug: Jeanet

0

Annonce ♥

Hvor er du smuk, Nanna - det gør ikke noget med håret, at sløret sidder lidt oppe - det er rigtig rigtig smukt.. FLOT buket, og flot mand (og unger) Glæder mig til at se fotografens billeder!

Anna

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:
0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:
0

Annonce ♥

Hej Nanna...

Så fik jeg endelig tid til andet end bare mit eget "navlepilleri"

Dine billeder er rigtigt fine, og hvor ser det bare ud til at have været en PERFEKT dag for jer... Sidder her og får helt lyst til at genopleve dagen... Eller snart komme til bryllup igen - det er da bare de fedeste fester EVER!!!

I er bare så smukke, og jeg er helt vild med din frisure :thumbsupsmileyanim: Kjolen sidder virkelig godt på dig. Whiiitwhiiiuuuuu.... ;)

:lol:

0

Iiiihhh, nu har jeg bare haft så travlt med at putte billeder ind på den anden tråd (fotografens billeder) at jeg har glemt at kigge herinde..og så er der bare en masse beskeder...det er SÅ dejligt at se!!!!

Tusinde tak for de søde kommentarer

:loveboard::loveboard::thumbsupsmileyanim::loveboard:

..jeg er helt benovet.. :loveboard: .ja, dagen går sku for stærkt og jeg gad også godt skrue tiden lidt tilbage og opleve dele af dagen igen...nok nogle ting jeg ville have gjort anderledes (have musik en time mere, få et billede af kjolen bagfra, gå langsommere op af gulvet for jeg løb afsted..og...tja, det var vel det...).

Tak for kommentarene om mit hår...ja, jeg var jo ikke helt tilfreds..stadig ikke helt..men synes faktisk det blev flottere jo senere på aftenen det blev og NEJ jeg var ikke stiv...men det blev mere blødt og løst at se på...og det var mere mig... ;)

Og min søsters kjole blev lejet i københavn (1.250,-), men jeg ved ikke hvor og kan pt. heller ikke få det at vide...(familieskærmydsler... :lol: )Men selvom hun er gravid (18 uger tror jeg), så var det en alm. kjole, men bare med snøre i ryggen...skide smart!

Uhm, jeg skal også snart til bryllup...d. 7-7-07 (virkelig?) og jeg glæder mig for vildt, selvom jeg ved at vi bliver ca. 86 pers. og det er godt nok mange i mine øjne...jøsses mand! Desuden har vi fået tilbudt at vi kan sove på hotellet (300,- pr. par inkl. morgenmad!) og det skal vi da...det bliver SÅ fedt. Desuden har jeg mødt nogen af tøserne (pga polterabend planlægning) og de er simpelthen for sjove! :loveboard: Vi har mødtes 2 gange og sidste gang var sprutten sku lige ved at komme på bordet :smolf: , men vi blev enige om at vente da det jo var en Mandag.... :loveboard: Tilgengæld glæder vi os for vildt til at skulle feste og er blevet enige om at vores fælles veninde er nødt til at sætte os i nærheden af hinanden....!!!!! :loveboard:

Knus herfra, Nanna :loveboard:

0

Der var lige en der nævnte for mig i går, at personen havde tænkt under festen "Nanna, du er jo en brud"! :bearhug: Ment med at så opfører man sig også sådan....øøøhhh tja, det vil sige... :bearhug: .HALLLOOOOOOOOO Det er et bryllup ikke en begravelse. :smolf: ..og den fest har kostet næsten 60.000,- og så skal der dæleme også festes til den helt store guldmedalje!!!!

Seriøst! :bask: Jeg gider da ikke sidde der og være "karen kedelig" til mit eget bryllup, fordi det bliver forventet at man skal være "pæn"! :denmarkflag: Jeg er ikke til pæn brug..jeg hedder Gerda og er til hverdag"!! :bearhug::huh:

Jeg lagde da godt mærke til at der var nogle stykker som sad og lurede lidt når man dansede "fader Abraham" til den helt store guld medalje. og lignede ærlig talt en rar! :denmarkflag: Men det var skide sjovt og stemningen generelt var total fed...fik også at vide at dem der "lurede" lidt, hyggede sig men var bare ikke til "det der" og det er da også helt fint...bare de hyggede sig....og det gjorde jeg nemlig også... ;)

Det er (forhåbentlig) kun en gang i livet at man bliver gift og holder sådan en fest...og så skal der dæleme party´s igennem....gudskelov havde Flemming og jeg det på samme måde....ku I lige forestille jer hvis vi ikke havde... :bestwishes:

Knus herfra, Nanna

Først lige et stort tillyke med brylluppet!! :denmarkflag:.. Det ser ud til at have været en rigtig god og sjov dag..

Hvis man ikke kan feste igennem til sit eget bryllup, hvornår kan man dog så?!?!.. Håber ikke jeg har sådan nogle gæster med til vores bryllup, der mener, at bruden skal være "pæn", for så får de sig da en slem oplevelse :heart: ..

Da jeg så billederne sad jeg og tænkte: "Det var da lige godt utroligt som de to søstre ligner hinanden", men det kan jeg bedre forstå nu, hvor jeg ser, at I er tvillinger :denmarkflag: ..

Men jeg synes det lød som om der er en anden billedtråd, så den må jeg hellere lige over og kigge lidt på :rolleyes:

0

Først lige et stort tillyke med brylluppet!! :biggrin:.. Det ser ud til at have været en rigtig god og sjov dag..

Hvis man ikke kan feste igennem til sit eget bryllup, hvornår kan man dog så?!?!.. Håber ikke jeg har sådan nogle gæster med til vores bryllup, der mener, at bruden skal være "pæn", for så får de sig da en slem oplevelse :thumbsupsmileyanim: ..

Da jeg så billederne sad jeg og tænkte: "Det var da lige godt utroligt som de to søstre ligner hinanden", men det kan jeg bedre forstå nu, hvor jeg ser, at I er tvillinger :bestwishes: ..

Men jeg synes det lød som om der er en anden billedtråd, så den må jeg hellere lige over og kigge lidt på :unsure:

Hej Wisp!

Tak for det...ja helt ærligt, og så kom kommentaren endda fra min egen søster!! :pokey: Og hun kan da ellers nok slå sig løs... :carrot:

Ja, der er en tråd til..en kun med fotografens billeder...de er søreme også gode...

knus Nanna

0

Annonce ♥