Mariahønen

Maggie Sottero

29 indlæg i dette emne

I går valgte jeg min kjole! :cheerleader3:

Det blev en Maggie Sottero, præcis som jeg havde forestillet mig! Det blev godt nok ikke en af de modeller, jeg har savlet over på internettet, men jeg er RIGTIG glad for mit valg, og er helt tosset med Maggies kjoler!

Jeg har endnu ingen billeder af mig selv i kjolen, men måske har I andre nogle billeder af jer selv i Maggie-kjoler?

Må jeg se?

Jeg har valgt denne:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det blev en Maggie Sottero, præcis som jeg havde forestillet mig! Det blev godt nok ikke en af de modeller, jeg har savlet over på internettet, men jeg er RIGTIG glad for mit valg, og er helt tosset med Maggies kjoler!

Jeg har endnu ingen billeder af mig selv i kjolen, men måske har I andre nogle billeder af jer selv i Maggie-kjoler?

Må jeg se?

Jeg har valgt denne:

Postet billede

Den er bare gudeskøn - WAUW..... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg se?

Jeg har valgt denne:

Postet billede

Slap aaaaaf, hvor er den flot!

*Smack* [min underkæbe rammer bordet]

Super-superfede detaljer, og jeg er som Josefin også helt pjattet med overdelen :)

Men resten af kjolen er også virkelig flot!

Glæder mig til at se den på dig :)

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Jeg er også stor fan af maggie S. Hun laver bare den ene fantastiske kjole efter den anden !

Jeg har lige som Christinagubbi købt en Olympia, super dejlig kjole ! Og ufattelig lækker at have på ! ;)

Det var slet ikke den jeg havde regnet med at ende ud med, men jeg kunne slet ikke lade være med at købe den ;)

post-21343-1178697200.jpg

0

Del dette indlæg

Tusind tak for de mange svar og mange fine billeder!

Det er godt at se at jeg ikke er den eneste, der er helt bidt af Maggies designs :)

En af grundene til at hendes designs er fantastiske er også, at det er :) god kvalitet! Stoffet er flot og ser ikke "billigt" ud overhovedet, og slæbet er så tungt, at den venlige salgsdame oplyste mig om, at det er umuligt at have det i en lillefinger-strop, for så brækker man simpelthen lillefingeren! :)

(Slæbet bliver så i stedet hægtet op bagtil, så man får mere fylde der, og så man stadig kan se broderiet osv.)

Jeg er VIRKELIG glad for mit valg, både fordi den er rigtig flot på mig (synes jeg selv, hehe) og fordi især overdelen og slæbet smager lidt af "gammeldags/rokoko/Barbara Cartland"-agtigt, og det passer SÅ perfekt til vores slotsbryllup. :cheerleader3:

Jeg har købt den i House of Brides, lige som mange af jer andre, og den stod til 13.500 kr., men jeg fik den for 11.400 kr. Så kommer tilretning godt nok oveni, men den holdt ca. vores budget... Næsten, i hvert fald. ;)

Lige en advarsel, dog!! Hvis man, som jeg, ÆÆÆÆLSKER HoB's eller Maggies hjemmeside (Maggie), skal man passe på med at forelske sig, med mindre man er i god tid! Det tager nemlig mindst 4 måneder at få en bestilt Maggie-kjole hjem! :) Men sådan er det vel med de fleste udlands-bestillinger...

I hvert fald; tak for svarene, og kom ENDELIG med flere billeder! :)

(Jeg skal nok lægge billeder ud så snart det er muligt...)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer