camilla80

Bryllupsrejse

24 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg er ved at kigge lidt paa mulige steder til en bryllupsrejse, men det er ikke saa nemt, da min kaereste ikke er saa meget for temperaturer over 25-27 grader. Dvs. det kan ikke blive til den vilde badeferie i tropiske omgivelser.

Vi har derfor kigget paa rejser til Nordkap - bl.a. med krydstogsskib, men puhh hvor er det dyrt.

Jeg kunne godt taenke mig at hoere, hvor I tager hen paa bryllupsrejse/ hvor I har vaeret paa bryllupsrejse. Maaske kan jeg faa lidt inspiration - ogsaa selvom de fleste af jer sikkert har valgt "varme steder".

Kaerlige hilsner fra Schweiz

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal til Kreta.

Det er ikke noget vildt eksotisk, men der er varmt

skønne strande, og turen tageer kun 3,5 t. hvilket er et plus nu vi skal have vores søn på 5 år med.

Han er af den type: er vi der snart? jeg skal tisse!! må jeg få en is???

vi glæder os, det handler jo om "os" og vi vil bare gerne væk nogle dage og nyde hinanden.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Hej allesammen

Jeg er ved at kigge lidt paa mulige steder til en bryllupsrejse, men det er ikke saa nemt, da min kaereste ikke er saa meget for temperaturer over 25-27 grader. Dvs. det kan ikke blive til den vilde badeferie i tropiske omgivelser.

Vi har derfor kigget paa rejser til Nordkap - bl.a. med krydstogsskib, men puhh hvor er det dyrt.

Jeg kunne godt taenke mig at hoere, hvor I tager hen paa bryllupsrejse/ hvor I har vaeret paa bryllupsrejse. Maaske kan jeg faa lidt inspiration - ogsaa selvom de fleste af jer sikkert har valgt "varme steder".

Camilla

Vi skal til Island! Jeg er selv vildt begejstret for ideen. Bade i varme kilder, ud og kigge på hvaler, se vulkaner, vandfald og geysere, og i det hele taget store naturoplevelser. Jeg glæder mig især til at ligge i en varm kilde med min elskede. Og så har vi booket hotel med både privat indendørs jacuzzi og stort udendørs jacuzzi. Det bliver fedt at ligge i kulden og have det varmt alligevel :cheerleader3:

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Hej allesammen

Camilla

Vi skal til Island! Jeg er selv vildt begejstret for ideen. Bade i varme kilder, ud og kigge på hvaler, se vulkaner, vandfald og geysere, og i det hele taget store naturoplevelser. Jeg glæder mig især til at ligge i en varm kilde med min elskede. Og så har vi booket hotel med både privat indendørs jacuzzi og stort udendørs jacuzzi. Det bliver fedt at ligge i kulden og have det varmt alligevel :cheerleader3:

hold da op, sikke en ferie.

Sidder her og bliver helt misundelig.

Og hvor dejlig utraditionel, det er jo lige i jeres stil.

:loveboard:

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katjamo

Island - det var heller ikke en daarlig idé. Hvis jeg maa vaere nysgerrig og spoerge - hvor meget koster det og hvor har I booket??

Tak for hjaelpen

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Ja, vi har valgt den lidt varmere løsning.

Vi har sammensat vores bryllupsrejse således:

- 1 overnatning i Singapore

- 4 overnatninger på Lombok

- 3 overnatninger på lille bountyø

- 4 overnatninger på Bali

Ihh, vi glæder os. I kan se billeder i vores planlægning

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej Katjamo

Island - det var heller ikke en daarlig idé. Hvis jeg maa vaere nysgerrig og spoerge - hvor meget koster det og hvor har I booket??

Tak for hjaelpen

Vi rejser med Icelandexpress og det koster 2000 pr person inklusive skatter. Hotellet har du jo læst om i min tråd :-)))

0

Del dette indlæg

Hej allesammen

Camilla

hold da op, sikke en ferie.

Sidder her og bliver helt misundelig.

Og hvor dejlig utraditionel, det er jo lige i jeres stil.

:loveboard:

VH Heto

Tak :-) Ja jeg er også selv vildt begejstret!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Ja, vi har valgt den lidt varmere løsning.

Vi har sammensat vores bryllupsrejse således:

- 1 overnatning i Singapore

- 4 overnatninger på Lombok

- 3 overnatninger på lille bountyø

- 4 overnatninger på Bali

Ihh, vi glæder os. I kan se billeder i vores planlægning

Kh

Jannie

Hej Jannie

Jeg har selv vaeret paa Bali, Lombok og Gili Trawangan - det var bare saa dejligt, saa det kan I godt glaede jer til. Det var godt nok i 2000, at jeg var der, saa der er nok sket en hel del siden da.

Mange hilsner

Camilla

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg

Det nyeste nummer af Tidens Bryllup har for øvrigt en fotoserie fra Island, samt en artikel om bryllupsrejse til Island. Det opdagede jeg, da jeg havde bestilt :-)

Tak for tippet - det vil jeg koebe, saa snart jeg kommer til Danmark naeste onsdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager til den Domenikanske Republik i Caribien, og vi rejser på ONSDAG :cheerleader3::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::bearhug:

Vi er begge typen der dårligt kan få det varmt nok.

Vi glæder os helt vildt til at ligge i skyggen af en palme, snorkle, have massage, spise god mad, sove længe og i det hele taget bare nyde hinanden.

0

Del dette indlæg

Vi venter med at tage på bryllupsrejse til næste sommer, vi er ved at bygge hus og det skulle gerne være færdig lige omkring bryllupet så vi har nok at se til med at flytte. Jeg vil vildt gerne til Black Pool, i england. Min mand er ikke for meget for de varme himmelstrøg og jeg har aldrig bestilt en rejse før eller været ude at rejse altså til udlandet. :cheerleader3: Har dog været på lejrskole for mange år siden til Norge (det var sgu for koldt) og til Hartzen.

0

Del dette indlæg

Vi skal til Tobago i 14 dage... Der er nok lidt varmt :loveboard: men så kan man vel altid finde en palme og ligge under eller gå en tur ind i regnskoven :cheerleader3:

super lækkert ser det i hvert fald ud, hvis du vil se mere kan du jo kigge i min planlægningstråd hvor jeg har lagt billeder ind :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fortæller da gerne om vores bryllupsrejse igen... :cheerleader3:

Umiddelbart er vi mere til skiferie end solferie. Dog har vi begge et brændende ønske om at komme til Caribien. Vi skal dase i palmernes skygge, drikke lækre, kolde drinks, dykke og opleve stemningen på...

CUBA!!!!!!!!!

Jeg glæder mig bare sååå meget! Faktisk ligeså meget som til brylluppet... :loveboard::loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej

Vores bryllupsrejse skal gå til et 5 stjernet hotel på Malta:thumbsupsmileyanim:

Det er valgt på baggrund af, at min kære kommende mand ikke er meget for at flyve, men gerne vil ned hvor der er rigtigt varmt!

Så det bliver super at komme 14 dage ned i varmen og nyde hinanden og ikke mindst kolde drinks :cheerleader3:

Knus Dorthe

0

Del dette indlæg

Heh, vi skal i sommerhus i Nordjylland på "bryllupsrejse". Dels fordi det bryllup er dyrt nok i forvejen og jeg skal nægte at låne penge til en rejse, dels fordi vi begge starter i skole ugen efter og der derfor ikke er tid til en lang eksotisk rejse, dels fordi vi skal til USA i sommerferien (inden brylluppet) og det må være nok rejse for 2007 :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ingen steder. Vi har ikke penge til det....øv..men det kunne være dejligt hvis man lige efter festen satte sig i en taxa og direkte til lufthavnen.....

Hey - hvad med en tur i Skallerup Klit. Det er et rigtig lækkert sted. En "pakke" med to overnatninger for 2 koster i nærhedne af 2500,- så er det incl. adgang til hele deres vandland - OG SPA!!!! Det skulle være SÅ lækkert.

Ja det er også penge, men ikke så mange... Man kan vist også selv lave med i lejlighederne...

Hanne

0

Del dette indlæg

Vi har rejst en del for et par år siden. Vi boede i Vietnam og rejste lidt rundt der, i Kina, til Singapore m.m.

Vi havde ellers bestemt for læææææænnnnnnggggeee siden at vi skulle til Hawaii men det er der ikke råd til! Så vi tager en lang weekend til London. Måske ikke lige det vi egnetlig har råd til, men Tillykke det.

Jeg ELSKER London, boede der engang og har ikke været der længe, og ikke sammen med Klavs. Vi får passet vores dreng og tager af sted torsdag efter bryllupet, og kommer hjem søndag.

Glæder mig.

Hanne

PS - jeg ville også gerne tilbage til Vietnam et smut, men det kommer en anden gang.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer