Guest hkmc

Sover i sammen?

38 indlæg i dette emne

Vi sover hver for sig. Andreas sover herhjemme i lejligheden og jeg sover hos mine forældre.

Vi har boet sammen i 3 år og sovet sammen næsten hver nat, men det hører sig ligesom til. Jeg ved godt at de få nætter vi har sovet hver for sig, har jeg haft svært ved at falde i søvn, men sådan må det så også være på denne dag. Det er for mig det eneste rigtige at sove hver for sig, men jeg tror det er meget forskelligt, hvad man vil.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sover hjemme hos min mor og far. Min kommende mand sover hjemme i vores hus sammen med vores søn.

Vi holder lidt på traditionerne, selv om vi har fået et barn sammen, og ifølge traditionerne må vi jo ikke se hinanden før det store øjeblik i kirken.

Men jeg synes afgjort, at du skal gøre, hvad du har lyst til og ikke, hvad din mor synes, at du skal gøre!!! Det er trods alt jeres store dag og den er der ikke andre, der skal bestemme over..

:kiss::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Tøser

Vi sover hver for sig. Vi har sovet sammen i 6½ år, så en enkelt nat fra hinanden er vist kun sundt. Som I andre skriver, så er det lidt mere specielt at man ikke

har set hinanden hele dagen, og så bare glæde sig til at møde hinanden i kirken.

Jeg skal sove hjemme sammen med min dejlige veninde gennem 20 år. Jan skal så sove hos hans forældre, og jeg tror, jeg sender vores datter med derom.

Da min søster skulle giftes var hendes datter syg om natten, så hverken hende eller veninden fik specielt meget søvn. Det sjove var så, at vores datter faktisk også

var syg natten før hendes bryllup, og hold fast hvor var man ødelagt.

Jeg håber så at svigermor kan tage sig lidt af hende, hvis hun nu ikke vil sove. Men det plejer ikke at være noget problem.

Jeg bor jo i Sønderjylland og her sætter naboer ranke op dagen før brylluppet, så vi skal da have kaffe, øl, vin og boller klar, så det bliver først sent at Jan tager

om til sine forældre.

Joan

0

Del dette indlæg

Mine forældre er også storrygere, og har mange husdyr, så lars sover hjemme, og jeg tager på hotel, har ikke andre steder at tage hen, tøsefniderfnader bliver der ikke noget af, jeg skal sgu :kiss: ordne det hele selv. Forventer lidt mascara på og så selvfølgelig kjolen, skal dog til frisør og have sat hår, min kommende synes det er lidt lidt med kun en hestehale *GGG* og jeg tror heller ikke jeg kan sætte sløret fast selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi sover ikke sammen... jeg bliver hjemme med drengene og mine brudepiger og han tager ned til min bror sammen med hans bror...vi får jo også gæster som har bygget æresport dagen før, så det er nemmere at han smutter og jeg bliver, når jeg har en der skal ammes til den tid.. ;)

post-24899-1179216687.jpg

0

Del dette indlæg

Vi brød alle gode traditioner og sov sammen. Vi havde på det tidspunkt kendt hinanden i 7 år, så kunne ikke se at en enkel nat gjorde den store forskel.

Men allervigtigst: Jeg sover nu engang bedst i min egen seng med mit "puttedyr" ved siden af - og med alle de nerver jeg havde, var der hårdt brug for ALT som kunne berolige. Og det lykkedes også at få en rimelig god nattesøvn.

Vi sagde farvel vil hinanden tidlig om morgenen. Jeg slæbte min brudepige med til frisør, og han drog ud til sine forældre.

Jeg syntes ikke, der manglede noget som helst "kriller" i maven da vi så hinanden i kirken. Vi var bare glade og spændte på at se hinandens outfit.

0

Del dette indlæg

Som en anden skriver: Du skal gøre det som føles rigtigt for DIG!! Det lyder som om, du faktisk helst vil sove sammen med din kæreste, og mest gør det andet pga. pres fra omgivelserne.

Vi skal sove sammen natten før. Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle sove hver for sig, men da vi talte om det kiggede Kim på mig med målløse øjne og sagde at han ville være RIGTIG ked af at undvære mig NETOP den den nat. -Og så var den beslutning ligesom taget. :cheerleader3:

Faktisk glæder jeg mig til at vågne i hans arme og vide, at det er vores bryllupsdag, og måske oven i købet nå at spise morgenmad sammen. -Jeg tror ikke spændingen og mavegyset bliver mindre, men tværtimod giver han mig så meget ro, så jeg er ikke i tvivl om at det er rigtigt! FOR OS!! :cheerleader3:

Gør hvad I finder rigtigst.

Tanker, Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

da vi blev viet på rådhuset havde simon været på natarbejde inden og skulle så ordne en masse inden han kom og hentede mit vidne og mig så han så mig først da vi skulle afsted. der ville jeg have ønsket at han havde været hjemme for jeg anede ikke at han først kom kl halv 11 men troede han kom kl halv 6 og jeg sover meget dårligt alene havde jeg vidst han ikke kom hjem havde mit vidne(en veninde)kunnet have sovet sammen med mig så jeg fik en dårlig nat helt alene ikke fedt

når vi skas velsignes kommer der tre tøser og sover hos mig da de kommer fra sjælland og lolland til fyn så de har ikke andre steder at være så da smutter simon helt frivilligt over til sin forlover eller forældre og sover selvom han helst ville have været hos mig men det ændrede sig da han fandt ud af at de skulle sove hos os så valgte han at smutte. jeg har ikke selv noget sted at smutte hen så det måtte blive ham mest pga mine overnattende gæster, havde de ikke skulle overnatte havde jeg helst ville have simon til at være hjemme, da jeg ikke kan sove alene.

men havde han ikke ville sove ude, havde han da bare fået lov til at være hjemme det er jo vores begges hjem.

0

Del dette indlæg

Vi sover også sammen, tror slet ikke jeg ville kunne sove hvis han ikke ligger ved min side inden, især ikke med alle de sommerfugle jeg ganteret har i maven på det tidspunkt. Han tager så afsted om morgenen, ud til hans to sønner og gør sig klar, imens jeg bliver færdig her hjemme.

Sussi

0

Del dette indlæg

hejsa

ja vi sover nu altså også sammen natten før vores bryllup... Vi har kendt hinanden i 11 år snart, så een nat fra eller til.. Vi har også to små børn, som vi skal have klar om morgen, morgenmad osv.. men når jeg drager afsted til frisør kl 8 ser jeg ikke min kære mand før i kirken... Så har vi jo også været fra hinanden det meste af dagen, og jeg får rigelig krilder i maven.. så vi tager også en praktisk nat.. Og får forhåbenlig noget søvn, men mon jeg dog får sovet så meget, vil nok ligge og tænke på om alt nu er klart... og har vi glemt noget... sådan er mange af vi kvinder jo..

Vi tager også hjem til os selv på bryllupsnatten.... efter sådan en lang dag, skal det blive rart at kommer hjem i de trygge hjemlige rammer , og ikke på et hotel værelse med 1000 nye lyde..

knus junibrud..

0

Del dette indlæg

Hej alle tøser :cheerleader3:

Vi har valgt at holde det helt traditionelt, så det vil sige at vi sover hver for sig. Morten bliver smidt over til sin forlover og de får sig en gang mandehørm. Mens jeg bliver herhjemme med min veninde og tøsehygger. Godt nok har jeg to hunde med sorte hundehår, men det skal nok gå. Som andre skriver, sover man jo bedst i sin egen seng. Til det med, at der er nogen der ikke kan undvære deres kommende mand en nat, kan jeg kun sige at det vænner man sig til. En del af Mortens arbejde foregår i udlandet fordelt over længere ophold ad gangen. Så jeg skal undvære ham i alt fra 5 dage til 5 uger ad gange. Det er da selvfølgelig hårdt, men tro mig man sover ganske udmærket alene og den forelskelse der strømmer ind over en og den sommerfuglefarm man får i maven, når man ser ham igen er det hele værd.

Men jeg vil holde med jer andre i, at man skal gøre det der føles rigtig for en selv.

Knuser fra Karen :thumbsupsmileyanim::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover hver for sig.

Jeg tager hjem til mine forældre og kæresten bliver hjemme i huset og hygger sig.

Han ved endnu ikke om hans forældre, som kommer fra Jylland, vil overnatte i vores hus eller i broderens hus.

Håber da de vælger at overnatte i vores så han ikke skal være helt alene aftenen før.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer