CBV

Min kjole

39 posts in this topic

Fantastisk flot kjole til dig! :kiss:

Mvh Pernille. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvor er din kjole dog bare super super smuk :cheerleader3: Du ser fuldstændig fantastisk ud. Man kan godt se på billederne, at DET ER KJOLEN!!

:kiss:

Charlotte

0

Super flot kjole og den klæder dig rigtigt godt!

Synes godt om at den er anderledes end alle andre så tillykke med dit valg.

Knus Line

0

Annonce ♥

hvor er det en kanon gudesmuk kjole ud har fundet dig

0

Jeg vil også lige tilslutte mig koret og sige FANTASTISK FLOT KJOLE :cheerleader3:

Den klæder dig bare SÅ godt!!! Du har absolut intet at være i tvivl om :cheerleader3:

0

Det er en rigtig flot kjole du har fundet fremt til det klær dig rigtigt godt.
0

Hej Charlotte

Det er rigtigt, du er ikke den eneste der har været/er i tvivl om det med brudekjolen!

Jeg synes du ser helt fantastisk ud i din kjole! Den er virkelig smuk! Og du er virkelig smuk i den!

Jeg håber, at du bliver rigtig glad for den!

:cheerleader3: Anne

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig lidt billeder af mig i min kjole. :cheerleader3:

Jeg har været lidt i tvivl efter jeg prøvede den ved tilpasningen - var det nu virkelig den o.s.v. o.s.v. Men hvad jeg kan se her på BK, så er jeg ikke den eneste som har været i tvivl om kjolen.. :bearhug:

De lange ærmer skal lægges liidt op og så skal kjolen selvfølgelig presses - så bliver den helt tiptop.

Hvad syntes I? :balloon:

Kh. Charlotte

Hei. For en fantatsik nydelig kjole. Hvilket merke er det, og hvor har du kjøpt den? Håper du kan hjelpe meg...Klem Marita

0

Hvor er det bare en fantastisk kjole du har valgt den er bare så eventyrlig og romantisk. Den kan din kommende mand KUN blive glad for at se dig i på jeres store dag. Du får lige en :cheerleader3: med på vejen til at sparke tvivlen af vejen. :balloon:

0

Prøv at se dit smil på det sidste billede... Hvordan kan du være i tvivl????

Du ser ganske enkelt FANTASTISK ud!! :cheerleader3:

Rikke

0

Hej piger!

Har desværre været nødt til at slette billederne af min kjole idet en i familien er kommet til mig idag for at fortælle at en af deres venner - som tydeligvis kender mig - har set mig og min kjole herinde og ikke har kunne lade være med at vise den til denne person i familien!

Det blev jeg naturligvis meget ked af - selvom man ser nogen her på BK som man kender, så er det ikke ens betydende med at kjolen bare skal vises frem. Jo, til Jer kære BK´er, men sku´ ikke til resten af familien.

Så hvis DU som kender mig, ser dette, så syntes jeg ærligt talt du er for dum! :thumbsupsmileyanim:

Så er det sagt!

Charlotte

0

Annonce ♥

Hvor er det bare tarveligt.....alle og enhver ved da, at brudekjolen er hemmeligt for alle der skal med til bryllupet, med undtagelse af dem man selv vælger at vise den til....

Meget ubetænksomt....!!!

Edited by merkur65
0

Tsktsk...tåbelig opførsel :bask:

Hvis du havde behov for at dele kjolen før tid med dem som skal med til brylluppet, havde du jo nok selv taget initiativet.

Vedkommende skulle skamme sig at gøre det uden din accept...og her er lige én til venstrebenet også: :bask:

0