Guest Mia74

Jeg kan ikke vælge

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg stod i samme situation som dig. -2 kandidater og kunne ikke vælge. Mit valg blev afgjort af, hvilken sindstilstand de 2 kjoler fik mig i. De var ikke "klassiske" nogle af dem, og det var fedt.

Den ene kjole gav mig alligevel en mere "ophøjet" stemning, mere klassisk, enkelt. Den anden kjole var meget anderledes, og havde nogle specielle detaljer, som endte med at gøre udslaget for mig :cheerleader3:.

Begge kjoler passede mig enormt godt, gav mig en god følelse, men spillede vidt forskellige tangenter i forhold til det jeg gerne ville udstråle den dag. -Det blev den anderledes, og da jeg først fik sat ord på hvad de 2 kjoler repræsenterede for mig/gjorde ved mig, var det faktisk ikke så svært at vælge.

Min veninde og min mor var meget enige med mig i mit valg, så det var kun dejligt.

Desværre var prisforskellen også til at tage og føle på: KJOLEN kostede 11.000 og andenpladsen 8500.. .Godt min mor var med, for hun ville betale den. -Og hun insisterede på at det var den rigtige kjole jeg havde valgt, og ville IKKE lade mig betale noget af det selv. -Heller ikke selvom det matchende sjal (som endte med at blive mit slør) kostede 1500 oven i hatten.

Så nu regner jeg IKKE med at tilretningen skal koste noget!! :balloon:

Good luck med det

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

And the winner is............

NR 2.

Jeg fik endelig bestemt mig og er super glad for mit valg. Vågnede i nat og lå bare og smilede ved tanken om at jeg skal stå i denne kjole med min far ved min side og op går døren... uhhh hvor bliver det stort. Jeg havde min mor med ud og se begge kjoler samme dag, og så var jeg ikke så meget i tvivl længere selvom den første også ER en lækker kjole.

Men nu er den bestilt og betalt forskud til, og jeg kan slappe af lidt.

Tak for alle svarene og jeres meninger.

Mia :thumbsupsmileyanim:

post-16938-1180085676.jpg

Redigeret af Mia74
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej Mia

Nu skal du høre hvorfor du klart skal vælge nr 1 for det første mener jeg at det er ligemeget hvormange der har den på de har den jo ikke på samtidig vel :thumbsupsmileyanim: for det fordi grunden til jeg valgte den var at den var bare perfekt og ikke havde det samme askepot over sig som jeg synes er meget standard undskyld mig men det er bare ikke mig jeg følte mig ultra lækker i den for det andet prøvet jeg fakstisk een der ligene din nr 2 og syntes alligevel der sker for meget på kjolen hvis du forstår.

For det 3 er det bare det lækreste stof at ha på.

Held og lykke med valget....jeg var ikke selv i tvivl på noget tidspunkt.....ps skrædderen er ved at lægge flæsekanten ind så den ikke virker så volsom

Nå men kan se du allerede har valgt

Knus Maria :lol:

Redigeret af Moldam
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger,

Jeg har nu været i 4 butikker og prøvet ca 20 kjoler. 2 kjoler føler jeg bare sidder lige som de skal, de er mig begge to og nu kan jeg ikke finde ud af at vælge..

Jeg måtte ikke tage billeder i butikkerne, men jeg kan da vise de to med modellerne - men det ved vi jo alle kan se meget anderledes ud i virkeligheden.

Men kom allegevel gerne med jeres bud, samt hvad der gjorde udslaget da I selv valgte kjole. (prisen er den samme 9000 kr). Jeg har fx en mistanke om at den ene er en ret populær model, så der er sikkert mange der vælger den i år - men skal man bare være ligeglad med det?

Knus Mia

Synes også, de begge er rigtig flotte. Den til venstre, synes jeg personligt er lidt mere "moderne", hvor den til højre også er moderne men på den lidt klassiske måde. Kan du følge mig?

Jeg har selv valgt én, der minder meget om den til venstre (tror faktisk det er samme nederdel, men toppen er lidt anderledes foran, men den er også fra Linea). Gik ikke efter den klassiske model men lidt mere "sporty" og frisk.

Så det er helt op til dig. Tror, den til højre vil passe dig udfra det billede, du har vedhæftet. Men igen, det kommer også an på dig som person.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Mia

Nu skal du høre hvorfor du klart skal vælge nr 1 for det første mener jeg at det er ligemeget hvormange der har den på de har den jo ikke på samtidig vel :thumbsupsmileyanim: for det fordi grunden til jeg valgte den var at den var bare perfekt og ikke havde det samme askepot over sig som jeg synes er meget standard undskyld mig men det er bare ikke mig jeg følte mig ultra lækker i den for det andet prøvet jeg fakstisk een der ligene din nr 2 og syntes alligevel der sker for meget på kjolen hvis du forstår.

For det 3 er det bare det lækreste stof at ha på.

Held og lykke med valget....jeg var ikke selv i tvivl på noget tidspunkt.....ps skrædderen er ved at lægge flæsekanten ind så den ikke virker så volsom

Nå men kan se du allerede har valgt

Knus Maria :loveboard:

Hej Maria,

Tak for dit input :lol: Jeg arbejdede også på mindre flæsekant på Linea-kjolen, og JA den er super lækker at have på, stoffet er lækkert (knitre knitre) men det der gjorde udslaget var bla at jeg blev lidt kort i livet at se på. Men held og lykke med din - den ER fed og sporty!

Knus Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

And the winner is............

NR 2.

Jeg fik endelig bestemt mig og er super glad for mit valg. Vågnede i nat og lå bare og smilede ved tanken om at jeg skal stå i denne kjole med min far ved min side og op går døren... uhhh hvor bliver det stort. Jeg havde min mor med ud og se begge kjoler samme dag, og så var jeg ikke så meget i tvivl længere selvom den første også ER en lækker kjole.

Men nu er den bestilt og betalt forskud til, og jeg kan slappe af lidt.

Tak for alle svarene og jeres meninger.

Mia :)

Skønt valg....tillykke.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer