Guest Mia74

Jeg kan ikke vælge

35 posts in this topic

Hej piger,

Jeg har nu været i 4 butikker og prøvet ca 20 kjoler. 2 kjoler føler jeg bare sidder lige som de skal, de er mig begge to og nu kan jeg ikke finde ud af at vælge..

Jeg måtte ikke tage billeder i butikkerne, men jeg kan da vise de to med modellerne - men det ved vi jo alle kan se meget anderledes ud i virkeligheden.

Men kom allegevel gerne med jeres bud, samt hvad der gjorde udslaget da I selv valgte kjole. (prisen er den samme 9000 kr). Jeg har fx en mistanke om at den ene er en ret populær model, så der er sikkert mange der vælger den i år - men skal man bare være ligeglad med det?

Knus Mia

post-16938-1179227602.jpg

post-16938-1179227672.jpg

Edited by Mia74
0

Annonce ♥

Hvordan ser du ud selv?

Er du høj, lav, tynd, slank, buttet, stor? Lys eller mørk?

Jeg synes de begge er rigtig smukke kjole, men er man en stor/lav pige, ville den første jo nok være bedst!

Umiddelbart er jeg mest til kjole nummer to! Den har så mange lækre detaljer!..

Kan altså godt forstå du er i tvivl! DE ER SKØNNE BEGGE TO!!!!

0

Hej Mia

Tjae.......det er jo to underskønne kjoler du har fundet dig dér. Kan godt forstå det er svært at vælge.

Med hensyn til om den ene vil blive mere populær og andre vil købe den, så synes jeg egentlig ikke det er noget man behøver at tænke på - medmindre det er vigtigt for dig, at du er den eneste der har sådan en kjole. Selv om kjoler er ens, er der jo 1000 forskellige måder at style dem på, så man i helhedsindtrykket kommer til at fremstå unik.

Hvis du lukker øjnene og forestiller dig selv gå op ad kirkegulvet - hvilken én har du så på?

Mvh

Rikke

0

Hvordan ser du ud selv?

Jeg er 164 cm vejer 54 kg, mellemblondt hår, stor barm. Finder lige et billede...

Jeg er godt nok gravid i 5. måned her, men bortset fra den lille topmave ser jeg sådan ud..

post-16938-1179228851.jpg

Edited by Mia74
0

Annonce ♥

Jeg er sådan lidt splittet...

Jeg kan nemlig bedst li' farven på den første kjole, mens jeg synes kjole nr. 2 er klart flottere end kjole 1, (når man ser bort fra farven).

Smukke kjoler! :cheerleader3:

(Dog kan jeg PERSONLIGT ikke fordrage halterneck, men synes det ser meget smukt ud på mange andre...) :kiss:

0

Jeg er sådan lidt splittet...

Jeg kan nemlig bedst li' farven på den første kjole, mens jeg synes kjole nr. 2 er klart flottere end kjole 1, (når man ser bort fra farven).

De er begge knækket hvid/champagne - billedet er dårligt af nr 2Smukke kjoler! :cheerleader3:

(Dog kan jeg PERSONLIGT ikke fordrage halterneck, men synes det ser meget smukt ud på mange andre...) :kiss:

Jeg er klart bedst med halterneck grundet min barm, som jeg gerne vil gøre lidt diskret
0

Jeg tror du vil se bedst ud i nr. 1.

Personligt kan jeg ikke lide nogen af dem.

0

Annonce ♥

Modellerne er jo næsten ens kan man sige og jeg ville nok vælge den til venstre (også kaldet nr 1) fordi der ikke er alt det dingel dangel, på som der slet ikke er mig. Så har du gjort op med dig selv om du vil have en kjole med blonder og ligende eller en mere simpel "ren" kjole? For ellers kunne det jo være en mulighed...

Held og lykke;)

0

Jeg ville vælge nr. 2.

Jeg har stort set samme mål som dig, og har prøvet nogle kjoler der lignede lidt dine. Jeg synes at "flæserne" omkring barmen på nr. 1 fik mig til at føle mig endnu større der. Så hvis du gerne vil få barmen til at tage sig lidt mindre ud, så ville jeg vælge nr. 2.

Hvilket jeg også synes er en VILDT FLOT KJOLE.

0

Jeg er KLART til nummer et. Den er meget mere elegant!

0

Jeg er helt tosset med Linea Raffaelli kjolen :cheerleader3:

Edited by Chrisling
0

Annonce ♥

Med forbehold for ikke at have set dig i nogen af kjolerne, kan jeg umiddelbart bedst lide nr. 2

Og hvad gav udslaget for mig selv: Hvad der så bedst ud .. og prisen. Var dog så heldig at finde min på udsalg, så jeg kunne få en god kvalitet for forholdsvis små penge.

De kjoler jeg - på billeder - havde forelsket mig, måtte jeg sande slet, slet ikke passede til min figur. Men heldigvis var det en dygtig ekspedient, som liiiige lokkede mig i en kjole - og den sad bare flot. Og så gav det nærmest sig selv.

0

Jeg synes den første kjole er den giver mest indtryk.. :cheerleader3:

0

Det er to rigtig flotte kjoler og jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge, men jeg ville nok vælge kjolen til højre altså nr. 2.

0

Annonce ♥

Hvordan ser du ud selv?

Jeg er 164 cm vejer 54 kg, mellemblondt hår, stor barm. Finder lige et billede...

Jeg er godt nok gravid i 5. måned her, men bortset fra den lille topmave ser jeg sådan ud..

Så er jeg ikke i tvivl.. (næsten).. NR 2

Men de er begge to meget, meget smukke!!... Du kan ikke se andet end vidunderlig ud i dem... (men det er jo nok også derfor du er i tvivl.. ;) )

0

Efter at have set et billede af dig i en festkjole vil jeg først og fremmest sige at du kommer til at se knaldhamrende godt ud ligemeget hvilken en du vælger. :cheerleader3:

Når det så er sagt, så er jeg enig med en af de andre, at de i fason og stil er meget ens. Jeg ville alligevel helt klart vælge nr. 2. Det jeg tænker mest på er hvordan de ser ud i halsen, og der synes jeg nr. 2 er mest elegant, men samtidig også mest spændende, hvis du forstår hvad jeg mener!

Jeg sad ligesom dig med to kjoler at vælge mellem til sidst, men de var meget mere forskellige end dine. Bl.a. var den ene lang og den anden kort :cheerleader3: Prisen var den samme. Jeg valgte den korte både fordi det var mere mig og fordi den er mere anderledes. Så jeg synes godt, hvis du går tom for andre argumenter, at man kan beslutte sig lidt ud fra hvilken en der er mest populær. Jeg ville til enhver tid helst vælge den der er mest utraditionel, hvis jeg ellers kunne lide begge to.

0

Helt klart nummer 1 - den vil passe godt til den lille "Topmave" tror jeg :cheerleader3:

Nej, jeg kan godt lide den form for flæsekant der går ned over brystet, synes at den fremhæver brystet på en elegant måde..

// Freja

0

Annonce ♥

Ja det er jo ikke helt nemt når man ikke kan se dig i kjolerne... meen - jeg er nu enig i hvad der før er blevet skrevet og ville vælge kjole nr 2. Årsag - Du vil se knald godt ud i den og jeg tror der er for mange flæser omkr. bryst/halspartiet ved nr. 1 til at "skjule" din barm lidt.

Held og lykke med valget!!! Lige meget hvad kommer du til at stråle :cheerleader3:

Knus Karen

0

Nu er kjolerne ikke lige min stil, men jeg ville vælge nr.2 hvis jeg skulle.

0

Nr. 2

Men.... det er fordi jeg personligt ikke bryder mig om den flæse der går som halterneck. Den kunne jo så laves mindre kraftig. Dog kan jeg godt forstå dem der synes der er meget tingeltangel på nr. 2. Det er der også på min egen, hvor jeg blev tilbudt at få noget af det fjernet, det overvejer jeg dog stadig...

Husk det er din egen mening der tæller i sidste omgang...

0

Smukke kjoler, men jeg tor at nr. 2 ville være pænest til dig. Jeg tror du vil forsvinde helt i den flæsekant på den første..

KNus Christina

0