Gantzel21

Billig fotograf

4 indlæg i dette emne

Vi har været på udkig efter en fotograf som vil komme ud on location og tage nogle billeder af os til vores bryllup næste år. Blev dog lidt forskrækket over de priser jeg har set rundt omkring.

Flere steder har jeg set, at prisen er 4.500 - lidt dyrt, men det er det måske? - men så skal man de fleste steder betale fotografens film udover??? Det løber pludselig op i 9.000 - 10.000

Er der mon nogen der har erfaringer med en lidt billigere fotograf til billeder ved kirken on location og evt. til receptionen samme sted?? Det foregår i København.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

Jeg var lige inde og søge lidt rundt på bryllupsklar's leverandørregister.

Ham der hedder Henrik Hildebrandt er ikke så dyr igen, du kan finde ham under bryllupsfotografer ude til højre på www.bryllupsklar.dk

Held og lykke med det håber du finder hvad du leder efter

0

Del dette indlæg

Jeg så lige din efterlysning af fotograf til næste år i København. Jeg kommer også på Sjælland og fotografere, så hvis du har lyst så send mig en mail så vil jeg give dig et tilbud på en fotografering.

Jeg har faktisk lige fundet ud af, at vi allerede snakker pr. mail :) gittegmj@ofir.dk - har lige fået et tilbud tilsendt. Det ser rigtig godt ud :) Du hører mere når vi har snakket om det. Hvor længe før skal vi bestille tid ?
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer