louis1

Brune sko.....

16 indlæg i dette emne

Hej tøser!

Min kære kommende mand skal ha brune sko på på den store dag.

Hans pap mor har så sagt, at det må man ikke ha på, når man skal giftes...... :boohoo:

Det har vi aldrig hørt om..

Er der måske nogen af Jer, der har det????

Tror nu har tar brune sko på alligevel -HAHA-

Hilsner fra Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:Hej!!

Jeg kan mindes et eller andet om, at jeg et sted har læst, at brun ikke passer sig til et bryllup. Men hvor, kan jeg ikke lige huske, men vil da lige prøve om jeg kan finde det igen -HAHA- Mon ikke det er det, hun mener, at det ikke er passende med brunt til et bryllup??

Der er jo så mange traditioner, og det er jo individuelt hvilke folk vælger at følge...Så hvis han vil have brune sko på, og det er den farve, som passer til hans tøj - kan man vel dårligt kalde det forbudt.. :boohoo:

:balloons: Jeanet

Redigeret af jkj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Mener der er en tradition der siger at man ikke bærer brune sko efter kl 17, ligesom smoking først må bæres efter kl. 17 og laksko aldrig må se dagens lys -HAHA-

Men min kommende skal selv have brune sko på oj jeg håber da han beholder dem på hele aftenen :boohoo:

0

Del dette indlæg

Nej, håber heller ikke vi blir hentet af politiet. Lidt kedelig start på festen.. -HAHA-

Selvfølgelig skal han stadig ha brune sko på, da det passer til hans tøj.

Vi har bare aldrig hørt om det før, så var bare lidt nysgerrig..

Hans pap mor sagde, at det vist nok betød uheld. Men det er der jo så meget der gør.

Men tak for Jeres svar :boohoo:

Malene

0

Del dette indlæg

Min kommende mand skal have lyst/beige jakkejat og brune sko på.

Sorte ville efter min (og hans!) være for hård en kontrast.

Men I skal da helt selv afgøre om han skal ha brune sko på eller ej.... eller hva med gyldne sko... "digge lu dgge lei -allaer titter på mei!" :boohoo:-HAHA-

kh.

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lars havde brune sko på da vi blev gift for det matchede hans tøj (sorte havde set kikset ud) - det samme havde jeg egentlig også når jeg nu tænker over det :griner:-

Jeg sætter lige et billede ind hvor man kan se hans sko - jeg synes det så godt ud...

post-9572-1179903749.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa

Altså i bund og grund er der så mange traditioner at det ville være meget omstændigt at følge dem alle, men jeg synes at din kommende mand skal gøre hvad han har lyst til.. Hvis han føler sig bedst tilpas med brune, så sker der jo ikke noget ved det..

Min kommende vil absolut have sorte på, selvom brune ville være pænest, og det er fint med mig, han skal jo også føle sig godt tilpas, ligesom os brude.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her står den altså også på brune sko, da hans sæt er sandfarvet. Vi prøvede med et par sorte sko til, men det så vildt mærkeligt ud. Det var simpelthen skoene, man så, og ikke tøjet (og Kim selvfølgelig :rolleyes: )

Det bliver vist også lidt svært at skulle følge alle traditioner og skikke.

0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Min kære kommende mand skal ha brune sko på på den store dag.

Hans pap mor har så sagt, at det må man ikke ha på, når man skal giftes...... -HAHA-

Det har vi aldrig hørt om..

Er der måske nogen af Jer, der har det????

Tror nu har tar brune sko på alligevel :)

Hilsner fra Malene

Der er så mange traditioner, overtro og meget andet at det sgu kan gå hen og blive et helt kedeligt bryllup. Vi gør tingene som vi selv kan lide det og ikke hvad den ene tante eller sviger siger at "man" BØR gøre. Det er JERES dag og I skal gøre det I har lyst til.... vi lever trods alt i 2007 :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer