Guest Rasmon

Silke Chiffon med crepe

8 indlæg i dette emne

HJÆLP!!!!!!!!

Har selv tegnet min kjole - en græsk inspireret kjole med ampiresnit. Jeg vil gerne have et yderste lag af silke chiffon crepe. Jeg har været i tallige forretninger og fået dem til at bestille det hjem, men af mange årsager er det hver gang gået i vasken. Er der nogen, der kender til et sted, hvor man kan køb det. Skal bruge 6 meter. ER meget presset lige nu, da skrædderen trækker i den anden ende.

Monica

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, :thumbsupsmileyanim:

Hvad med at bestille det hjem selv fra Østen? Det tror jeg godt kan betale sig. Det er billigere og det går ofte meget hurtigere. Det kræver selvfølgelig bare noget mere benarbejde for at finde det på nettet først.

Hov fandt lige denne danske side, hvis du kan bruge det er det jo noget nemmere. -HAHA-

:boohoo:

Annika.

0

Del dette indlæg

Prøv Vanilla Silk på i Ordrup ved Charlottenlund. De har utroligt mange silkestoffer, og hvem ved?!?! Måske har de lige det, du skal bruge! De er super søde, og har SÅ mange lækre ting - stort set kun silke og blonder...

Vanilla Silk Company

Hyldegårdsvej 4-6

2920 Charlottenlund

Tlf.: 39 64 09 00

Fax: 39 64 79 08

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP!!!!!!!!

Har selv tegnet min kjole - en græsk inspireret kjole med ampiresnit. Jeg vil gerne have et yderste lag af silke chiffon crepe. Jeg har været i tallige forretninger og fået dem til at bestille det hjem, men af mange årsager er det hver gang gået i vasken. Er der nogen, der kender til et sted, hvor man kan køb det. Skal bruge 6 meter. ER meget presset lige nu, da skrædderen trækker i den anden ende.

Monica

Prøv stof og stil for de har nærmest ALT. Stof og stil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer