Anettekj

Boudoir i Århus

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved at Lorentsen i Århus tager SUPER billeder - og meget utraditionelle. Jeg fik taget portrætter af min søn derinde engang... Han er noget pebret - men har også vundet sindssygt mange priser for sine billeder... Smider lige et link til ham..

Lorentsen

Jessie

Redigeret af Jessie-Mary
0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre ikke øse af erfaringer til dig, da jeg ikke selv har fået taget fotos, men jeg overvejer det... Jeg har blandt andet kigget lidt på TMB portrætfotografi (som er annoncør her på BK)

Du får lige kontaktinfo, men du kan også finde dem under annoncører:

TBM Portrætfotografi

v/ Tove Muurmand

Sindalsvej 42

8240 Risskov

26 79 85 23

mail: mail@photo-tbm.dk

Hjemmeside: www.photo-tbm.dk (mener jeg...)

Der er også en i Silkeborg, som skulle være dygtig, men jeg kan ikke huske navnet...

God fornøjelse

Mvh Birgitte

Redigeret af B&B
0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre ikke øse af erfaringer til dig, da jeg ikke selv har fået taget fotos, men jeg overvejer det... Jeg har blandt andet kigget lidt på TMB portrætfotografi (som er annoncør her på BK)

Du får lige kontaktinfo, men du kan også finde dem under annoncører:

TBM Portrætfotografi

v/ Tove Muurmand

Sindalsvej 42

8240 Risskov

26 79 85 23

mail: mail@photo-tbm.dk

Hjemmeside: www.photo-tbm.dk (mener jeg...)

Der er også en i Silkeborg, som skulle være dygtig, men jeg kan ikke huske navnet...

God fornøjelse

Mvh Birgitte

Hej Birgitte!

Jeg har også snakket med Risskov fotografi, hvor det også er en kvinde der tager billederne (hvis man er tryggest ved det - Det tror jeg at jeg er) - Hun reklamerer ikke for det på sin hjemmeside, men sagde at hun har meget erfaring, men dem hun tager billeder af vil som regel ikke have vist dem på nettet... Priserne var meget rimelige: 498,- for selve fotografering og derudover betaler man pr. billede man vil have lavet, fx. 30x40 cm 805,- (hvilket er det der ofte er inkluderet i mange af de andre tilbud til 1500,-)

Linket er

Ellers ser dem som Jessie-Mary anbefaler også utroligt dygtige ud...

Jeg regner med at skulle ud og snakke med dem og Risskovfotografi imorgen... Det er jo vigtigt at kemien er god hvis man skal have taget gode billeder... Er lidt spændt...

Held og lykke med det, hvis du vælger at gøre det - Jeg skal nok skrive lidt om det bagefter ;)

:thumbsupsmileyanim:

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at Lorentsen i Århus tager SUPER billeder - og meget utraditionelle. Jeg fik taget portrætter af min søn derinde engang... Han er noget pebret - men har også vundet sindssygt mange priser for sine billeder... Smider lige et link til ham..

Lorentsen

Jessie

Tak for tippet :thumbsupsmileyanim: - Det er godt nok nogle flotte billeder de tager... jeg regner med at skulle snakke med dem imorgen...

:denmarkflag: Anette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer