mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den menu lyder bare mums :bearhug:

men fortæl mig lige hvad er VOL À VENT????

En Vol á Vent er faktisk en form for en "mini" tærte eller måske mere en tartellet. Som man så kan fylde forskellige fyld i. Men de er ikke større end man kan spise dem i 1-2 hapser :bearhug:

øøøj, det lyder altså virkelig lækkert!! super godt at servere den slags mad... mmmm, sidder virkelig og bliver lækkersulten! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MUUUUMS, du sender lige resterne, ik? :bearhug::)

Det lyder bare lækkert!!

øøøj, det lyder altså virkelig lækkert!! super godt at servere den slags mad... mmmm, sidder virkelig og bliver lækkersulten! :bearhug:

Du kan da bare komme til globryllup, så kan du jo selv smage på varene.... :fløjt:

Ja jeg syntes også vi har fået sammensat en god "menu" med mange forskellige ting. Det er min veninde der er kok der er komme med ideer og forslag. Der er også hende der står for maden til receptionen :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MENU TIL RECEPTION....

I går fik vi styr på menuen til receptionen :bearhug: . Da gæsterne ankommer til receptionen til middagstid syntes vi det var vigtigt at de får lidt "rigtig" mad udover bryllupskage og champagne !

Vi har valgt at servere følgende kanapere:

- Tortilias m. røget laks og dildcreme

- Serranoruller m. asparges

- Fyldt cherry tomater m. feta og krydderurter

- Flutes m. røget laks

- Græske frikadeller

- Vol á Vent m. hønsesalat

- Små sandwich m. Peberpate

- Skinke m. melon

- Grønsagssnacks m. dip

- Pizza snegle

På onsdag tager vi en tur over græsen og køber øl, vin og sodavand. Så nu skulle der også værre styr på den del. TJEK :bearhug:

MUMS!

Det lyder rigtig, rigtig lækker! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MENU TIL RECEPTION....

I går fik vi styr på menuen til receptionen :) . Da gæsterne ankommer til receptionen til middagstid syntes vi det var vigtigt at de får lidt "rigtig" mad udover bryllupskage og champagne !

Vi har valgt at servere følgende kanapere:

- Tortilias m. røget laks og dildcreme

- Serranoruller m. asparges

- Fyldt cherry tomater m. feta og krydderurter

- Flutes m. røget laks

- Græske frikadeller

- Vol á Vent m. hønsesalat

- Små sandwich m. Peberpate

- Små sandwich m. rostbeef og pickles

- Skinke m. melon

- Grønsagssnacks m. dip

- Pizza snegle

På onsdag tager vi en tur over græsen og køber øl, vin og sodavand. Så nu skulle der også værre styr på den del. TJEK :bearhug:

det lyder lææækkert søde :bearhug::bearhug:

ha ha kunne dog ikke lade være med at smile over tomaterne - der kan da vist kun liige være eeen lille tern feta i hver -. tihii - godt jeg ikke skal stå og lave dem ;) men kommer gerne og spiser dem :fløjt:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Den menu lyder bare mums :bearhug:

men fortæl mig lige hvad er VOL À VENT????

En Vol á Vent er faktisk en form for en "mini" tærte eller måske mere en tartellet. Som man så kan fylde forskellige fyld i. Men de er ikke større end man kan spise dem i 1-2 hapser :bearhug:

Jamen se så lærte jeg noget nyt i dag......Vol à vent = mini tærte/ tartellet m. fyld.

:bearhug::)

Lyder lækkert, men hør jeg tror min invitation er blevet væk i posten ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen se så lærte jeg noget nyt i dag......Vol à vent = mini tærte/ tartellet m. fyld.

:bearhug::bearhug:

Lyder lækkert, men hør jeg tror min invitation er blevet væk i posten ;)

Jamen du skal da værre mere end velkommen til globryllup sødeste :bearhug: og så skal kan du spise Vol á vent til du skammer dig... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa Maria

Så fik jeg da lige opdateret mig her hos dig søde.

Uhh kun en enkelt lille måned tilbage til din store dag :bearhug:

Det er lidt vildt ik?!

Jeg husker stadig som i går, at der stod 400-og-noget under vores tickere... :)

Hvor bliver tiden af?! :fløjt:

Har du det ellers godt søde?!

Knus fra Tine

Hej Tine

Uhh ja det er vildt mærkeligt at tickeren efterhånde er løbet løbsk og snart er i Mål.... :cheerleader3: Den føreste tid på BK gik jo mest med at vi fik ideer til hvordan det hele skulle værre. Og nu bliver det hele lige pludselig virkelighed om meget snart... :bearhug:

Jeg har det bare SUPER godt, og har faktisk aldrig haft det bedre, efter jeg er blevet gravid er min sygdom gået helt på stand by, og jeg mærker INTET til den. Så det er bare herligt. Overvejer om jeg ikke bare skulle beholde blobber i mavsen for altid. (Hmm kan godt værre jeg ændre mening når jeg er i 8 måned!!!)

Dejligt at du kiggede forbi, er ikke selv så god til at få skrevet i jeres tråde for tiden... :cheerleader3:

Kram og god weekend :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heej søde :)

jeg har godt nyt og dårligt nyt...

Det gode er at din topfigur er kommet :bearhug: men hjem til mig ..

det dårlige er, at jeg måtte betale et grimmer told beløb for at få den.. 309,- kr :bearhug: don´t kill the messanger :bearhug:

jeg troede det var min kjole ( længere historie kommer i min tråd) så jeg har åbnet pakken.

og den er rigtig rigtig sød top figuren

post-29043-1211552150.jpg

så må vi lige finde ud af hvordan du får den :fløjt:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa min topfigur er kommet :bearhug: Ihh hvor er den fin ligesom jeg havde håbet på. Meen må lige se om jeg ka få afmontere den hvide blomsterranke bag ved, den er ikke lige mig :bearhug:

Skal selvfølgelig nok betale tolden :bearhug:

Sender dig en Pm.

Krammer og endnu engang tak for hjælpen med bestille den

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frøposer....

Så er jeg startet på produktionen af frøposer :bearhug: Frøposerne er en del af indholdet i gaveæskerne. Men det har været lidt svært at finde nogen ordenlige blomsterfrø der ikke kostede en bondegård... :bearhug: Men i dag lykkedes de endelig at finde nogen store pakker med Lathyrus( også kaldet ærteblomster) til 19 kr. pakken i XL-byg.

Billede af de smukke blomster, der godt kan nå at blive plantet ud efter bryllupet da de først blomster i august og september måned :bearhug:

post-25399-1211564558.jpg

De udskåret poser inden de er samlet

post-25399-1211564673.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

MENU TIL RECEPTION....

I går fik vi styr på menuen til receptionen :sm: . Da gæsterne ankommer til receptionen til middagstid syntes vi det var vigtigt at de får lidt "rigtig" mad udover bryllupskage og champagne !

Vi har valgt at servere følgende kanapere:

- Tortilias m. røget laks og dildcreme

- Serranoruller m. asparges

- Fyldt cherry tomater m. feta og krydderurter

- Flutes m. røget laks

- Græske frikadeller

- Vol á Vent m. hønsesalat

- Små sandwich m. Peberpate

- Små sandwich m. rostbeef og pickles

- Skinke m. melon

- Grønsagssnacks m. dip

- Pizza snegle

På onsdag tager vi en tur over græsen og køber øl, vin og sodavand. Så nu skulle der også værre styr på den del. TJEK :bearhug:

MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og under 1 måned til :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med at den der blomsterranke paa topfiguren ikke er lige dig? - Den er da saa paen... :kiss: ... :sm:

Ellers rigtig soed topfigur - den passer jo perfekt til jer :loveboard:

Uhhhhh, for en laekker receptionsmenu :carrot:

Fristes jo helt til at tage flyet hjem og gatecrashe jeres reception og kaste mig fraadende over buffeten...hehe!

Og fiiiine froeposer :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer