Frk.Maj

Den bedste bryllupskage!

10 indlæg i dette emne

Jeg blev gift her d.19/5 og kom i tanke om, at jeg ville anbefale konditoren til alle Jer kommende brude, for det er den bedste kage jeg nogensinde har smagt (og det er en hel del :shooter: )

Jeg synes normalt bryllupskager er lidt kedelige med for meget kedelig bund med uinspirerende hindbær og chokomousse, så jeg ville gerne have en superlækker kage gæsterne ville huske. Til en barnedåb jeg var til for nogle år siden blev der serveret en kage af pågældende konditor, og jeg var solgt med det samme. Den kage har jeg aldrig glemt og bryllupskagen falmede langt fra.

Vi var ca.130 til receptionen og fik derfor to fade med kage istedet for et tårn (det ville blive alt for højt).

Konditoren er en stereotyp charmerende lille italiener ved navn Antonio og, hvis nogle skulle få lyst arbejder han i superbest i Rungsted (gode priser) :super:

Gode råd er til for at dele - så håber nogle af Jer kan få gavn af dette : )

Mange hilsner Frk.Maj!

post-21575-1180622632.jpg

Og til eventuelle interesserede har jeg stadig en kurv med risposer til salg: ) (se tråd i kreativt forum)

post-21575-1180622799.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mums!! :rolleyes:

Det lyder rigtig godt - var der nok til alle? for jeg synes ikke at den ser særlig stor ud... selvom der var to, så er 130 altså mange mange munde, synes jeg.

Og hvad er en "god pris" for kage til 130 mennesker (eller bestilte I til færre?) Jeg synes nemlig, at det er dyrt alle steder... :cheerleader3: Men jeg var ikke klar over, at Superbest kunne lave den slags.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Hej Kirstine!

Ja, der var rigeligt, og kagerne ser mindre ud på billedet end i virkeligheden.

Prisen kommer an på kagetypen, og vi gav en samlet pris, men vil tro det ligger i lejet ca.40kr per person!?Ellers kan du ringe og spørge på 45761089: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gift her d.19/5 og kom i tanke om, at jeg ville anbefale konditoren til alle Jer kommende brude, for det er den bedste kage jeg nogensinde har smagt (og det er en hel del :cheerleader3: )

Jeg synes normalt bryllupskager er lidt kedelige med for meget kedelig bund med uinspirerende hindbær og chokomousse, så jeg ville gerne have en superlækker kage gæsterne ville huske. Til en barnedåb jeg var til for nogle år siden blev der serveret en kage af pågældende konditor, og jeg var solgt med det samme. Den kage har jeg aldrig glemt og bryllupskagen falmede langt fra.

Vi var ca.130 til receptionen og fik derfor to fade med kage istedet for et tårn (det ville blive alt for højt).

Konditoren er en stereotyp charmerende lille italiener ved navn Antonio og, hvis nogle skulle få lyst arbejder han i superbest i Rungsted (gode priser) :toot:

Gode råd er til for at dele - så håber nogle af Jer kan få gavn af dette : )

Mange hilsner Frk.Maj!

post-21575-1180622632.jpg

Og til eventuelle interesserede har jeg stadig en kurv med risposer til salg: ) (se tråd i kreativt forum)

post-21575-1180622799.jpg

Hej,

Ja, den kage ser da super lækker ud.

Må jeg spørge hvad den var lavet af?

Louie

0

Del dette indlæg

Ja selvfølgelig må du det : )

Da jeg som tidligere nævnt ikke er stor fan af hindbær/chokomousse kombinationen, er kagen lavet af en blød fugtcreme af tropiske frugter med en chokoladecreme med en eller anden slags likør i (kan ikke huske hvilken).

Mit helhedsindtryk af kagen, og den måde jeg bedst kan beskrive den på er meget cremet og frisk. Der var jo så selvfølgelig marcipan ovenpå: )

Men konditoren kan jo lave kagen efter din smag - jeg synes han var god til at forstå hvad vi ville have, nu man ikke selv er i faget : )

Redigeret af Frk.Maj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den var også rigtig god, og jeg har fundet et bedre billede, der yder den lidt mere retfærdighed : )

Og det var selvfølgelig frugtcreme, og ikke fugtcreme hehe...

post-21575-1180956724.jpg

Tak for dit svar - det lyder som en virkelig læker kombination.

Og det ville nu have været en interessant ting, vis der havde været fugtcreme i ;)

Louie

0

Del dette indlæg

Sikke en lækker kage!

Det ser super ud.

Min kæreste og jeg er dog ikke helt enige om hvor mange penge man skal bruge på en bryllupskage - jeg hælder til at det godt må være en mere "nutidig" kage , altså netop ikke med det helt store halløj indeni (for det kan jeg ikke li') og dermed også måske en lidt billigere en af slagsen, mens han vil have 7 lag og er ligeglad med om kagen kommer til at koste mere end brylluppet!

Er der nogen der har en idé til en kage som ikke er en traditionel bryllupskage, men som alligevel minder om en, til en lidt lavere pris?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer