Guest Boiskov

Min tale til min dejlige mand

8 indlæg i dette emne

Ja så vil jeg også gerne lige sige et par ord, selvom det ikke er ventet..

Kæreste Solveig og Eigil

I skal have tusind tak for jeres helt egen måde at være på. Tak fordi i tog imod mig som jeg var, og altid har vist interresse i hvordan jeg har det. I er to meget ligetil og kærlige mennesker, og jeg er meget glad for at i er med i pakken..

I var ikke sent ude til at tilbyde jeres hjælp til bryllup, og sådan er det altid. Jeg får ofte tilbuddet om at i vil tage mit vasketøj med hjem, trods jeg har adgang til vaskemaskine. men sådan er i, i kører gerne frem og tilbage med os, og jeg har altid følt mig velkommen ved jer. Det betyder meget for mig at i er så åbne og så ægte. I er to kærlige mennesker, med et stort hjerte og masser af overskud.

Tak fordi i har skabt så dejlig en mand, det har i klaret godt..

Leon kenneth og Jonna i skal have tak for at tage så godt imod mig, og du vil altid have en speciel plads ved mig Jonna, Du er hvis du ikke ved, Renés stolthed. I er nogle helt specielle dejlige mennesker, og jeg er glad for at være en del af jeres familie.

Tak for jeres åbne hjem, og arme.

Min Kæreste dejlige Mooor og min dejlige farmand

Jeg er fyldt med ting jeg gerne vil sige.

Først og fremmest vinder jeg nogensinde i lotto, altså et par millioner så får i ihvertfald halvdelen.. I er så gavmilde, og jeres kærlighed har ingen grænse.

Jeg har aldrig kunne forstå hvordan jeg kunne være så heldige med jer. Jeg håber inderligt at når jeg en dag bliver mor, at jeg vil klare det halv så godt som jer. I har formået at skabe et trygt hjem, fyldt med kærlighed, varme, tilgivelse, mulighed for at snakke om alt og i er der altid til at lytte. I har aldrig været fordomsfulde, og har haft et åbent sind over for alle mine ideer og tanker. Uden jer og jeres råd ville jeg aldrig være blevet så dejlig som jeg er i dag ;) ( bare for sjov..)

Tusind tak fordi i vil være så behjælpelige med brylluppet, og undskyld jeg flyttede fra Esbjerg, i skulle være den eneste grund til at jeg flyttede hjem igen.

Og far den aftale vi lavede dengang hvor jeg fik en 10'er for at være din pige, og du fik en 5'er igen da jeg blev sur på dig ( den anden 5 var snoldet op), Den får du ikke igen... Nu er jeg Renés Hustru, men jeg vil altid være din pige.

Tak fordi i elsker mig så højt og betingelses løst, jeg elsker også jer

Helle Peter og Thomas, i ved i er højt elsket, jeg kunne ikke få mere kærlige og dejlige søskende end jer. Tak fordi i altid er der....... I får 5 af mig.

René

Min kære dejlige skat og ægtemand

Hvordan jeg har fortjent at være så heldig og lykkelig som jeg er nu, forstår jeg ikke.

Tænk sig jeg har fået den mand som jeg ser som den mest dejlige skønne og ægte mand som findes.

Når jeg ser på dig giver du mig ondt i maven. Jeg Får en følelse af bare at ville kramme dig og fortælle dig hvor dejlig du er og hvor højt jeg elsker dig. Jeg er så taknemlig over at du er min, og jeg vil gøre mit aller bedste for at gøre dig lykkelig.

Du har jo sådan set ikke så mange ting som jeg vil ændre.. :rolleyes: Du er så huslig, god til at hjælpe når jeg ber om hjælp og har så mange gode evner. Du ser altid det bedste i mennesker, og tilgiver altid hurtigt. det er også rigtigt dejligt at du aldrig er vred i mere end 2 min. Med mit temp. er det nok for to..

Jeg elsker dit rolige temperament, dit store overskud, din drengerøvs attitude og den måde du putter dig ind til mig, fordi nu ved du at du skal have bank.

Du er gavmildheden selv skat, det har ingen grænser. og som min far altid har sagt, havde du bare en pung så stort som dit hjerte, var du millionær. Du forklæler mig, og jeg elsker den side ved dig, du kender ikke til ordet nærighed.

Tak fordi at du hver dag viser mig med kærlige ord, blikke og små berøringer at du elsker mig. Tak fordi du elsker mig når mindst har fortjent det. Din kærlighed stoler jeg blindt på, og jeg ved det er gengældt. Du elsker med hele hjertet.

Jeg elsker dig så højt René, tak fordi at trods du har været udsat for at blive smidt ud et par gange, skældt ud et par 1000 gange at du alligevel sidder her, og har gjort mig til Jordens mest lykkelige hustru.

Jeg glæder mig helt vildt til et langt, lykkeligt og dejligt liv med dig skat.

Jeg elsker dig

Hvad synes i.. Skal der mere på til hans tale?

Redigeret af Boiskov
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er en meget smuk tale - til dem alle sammen!

Synes ikke umiddelbart, at der skal mere på talen til din mand, for jeg synes du får sagt det hele så godt, og hvis der kommer mere på, kan det godt virke som fyld.

Jeg synes virkelig, at din kærlighed (og kærligheden i mellem jer alle sammen) skinner så smukt igennem og det er bare ÆGTE!!! Du lyder til at være meget velsignet (for nu at bruge et kirkeligt udtryk) og det får du virkeligt understreget gennem din tale...det er meget smukt!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fik først læst din tale efter du har holdt den. Super smukt... jeg fik allerede blanke øjne efter et par linier og lad mig sige det sådan... jeg kom ikke langt før tårerne trillede.... håber tale gik godt og at der var delt kleenex rundt til forsamlingen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer