louised

hvor længe spiser man

5 indlæg i dette emne

hej igen

jeg har lige fået en aftale i hus med et bandt men

hvor længe skal jeg regne med at vi sidder til bords og hvornår skal bandet på

vi skal vies kl 14 og der er gå afstand til feststedet fra kirken

det bliver buffe vi skal have men hvornår kan man regne med at vi kan sætte os til bords og hvor længe vi vil sidde der , vi forventer en del taler/indslag så det trækker vel ud

menu:

forret laks

hovderet: mørbrad med salat buffe

desset/kaffe: bryllupskage med tilhørende frisk frugt

hvorår ville i sætte jer til bords

hilsen louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gik bords mellem 17.30 og 18.00 Vi åd 4 retter mad. Og bandet gik på lidt i midnat, lige efter brudevalsen...

Det kommer an på hvor mange indslag der er osv.... Vi troede bandet kunne gå på klokken 23..... Men vi blev klogere....

Folk er lidt langsomme med tisning og sådanne ting :cheerleader3: incl mig selv, bruden, jeg havde da travlt med at snakke med alle, så glemte næsten brudevalsen, hmm

0

Del dette indlæg

Uuuuhhhh, har siddet med præcis samme spekulation. :thumbsupsmileyanim:

Vi skal også giftes kl. 14.00, og skal bagefter direkte ud og have taget billeder. Imens laver gæsterne pit-stop hos mine forældre, hvor de får lidt koldt til ganen, inden vi skal mødes alle sammen ved feststedet til velkomstdrinks. Første problem: hvad tid skal man regne med at der skal skænkes velkomstdrinks???

Vi satser på at sætte os til bords ved 18.00-tiden, og der vil være forret, buffet og dessert. Derefter bryllupskage og brudevals. Næste problem (det samme som dit): hvad tid skal man booke musikere til???

Førstnævnte problem er stadig uafklaret, så jeg modtager gerne tanker og måske erfaringer fra jer andre. ;) Mht. musikerne, har vi valgt at booke dem med start kl. 23.00. Vi tænker nok lidt, at de hellere må komme for tidligt end for sendt, you know? Hvis det hele er overstået kl. 22.30 og musikerne først kommer kl. 24.00, så er der godt nok lang tid til! Og så kan det nok være svært at trække gang i folk igen...... tror jeg..... :thumbsupsmileyanim: Det kan også være at musikerne ender med at sidde og vente i 1 ½ time (til en halv nationalformue i timen)!!!! :thumbsupsmileyanim:

Ved godt at jeg ikke kommer med en egentlig løsning, men håber alligevel at du kan bruge mine tanker til lidt.

:cheerleader3: fra Nulle

0

Del dette indlæg

Uuuuhhhh, har siddet med præcis samme spekulation. :thumbsupsmileyanim:

Vi skal også giftes kl. 14.00, og skal bagefter direkte ud og have taget billeder. Imens laver gæsterne pit-stop hos mine forældre, hvor de får lidt koldt til ganen, inden vi skal mødes alle sammen ved feststedet til velkomstdrinks. Første problem: hvad tid skal man regne med at der skal skænkes velkomstdrinks???

Vi satser på at sætte os til bords ved 18.00-tiden, og der vil være forret, buffet og dessert. Derefter bryllupskage og brudevals. Næste problem (det samme som dit): hvad tid skal man booke musikere til???

Førstnævnte problem er stadig uafklaret, så jeg modtager gerne tanker og måske erfaringer fra jer andre. ;) Mht. musikerne, har vi valgt at booke dem med start kl. 23.00. Vi tænker nok lidt, at de hellere må komme for tidligt end for sendt, you know? Hvis det hele er overstået kl. 22.30 og musikerne først kommer kl. 24.00, så er der godt nok lang tid til! Og så kan det nok være svært at trække gang i folk igen...... tror jeg..... :thumbsupsmileyanim: Det kan også være at musikerne ender med at sidde og vente i 1 ½ time (til en halv nationalformue i timen)!!!! :thumbsupsmileyanim:

Ved godt at jeg ikke kommer med en egentlig løsning, men håber alligevel at du kan bruge mine tanker til lidt.

:cheerleader3: fra Nulle

Vi blev gift kl.14.00, derefter blev vi fotograferet, tog til feststedet - fik velkomstdrinks kl. 16.15. Inden vi kom, var der kaffe,the,øl og vand samt diverse som hj.bagt kringle, frugt og snacks da gæsterne ankom.

Vi gik til bords kl. 17.15 og var færdige ca. kl.22.00. Der gik bandet igang for alvor.

De var ankommet allerede kl. 20.00 og havde spillet diskret til efter brudevalsen.

Jeg tror det er svært at sætte en tidsplan, da der jo kan være mange indslag, taler og sange.

Der ud over skal der jo også gerne være plads til spontanitet.

Men jeg vil mene, at hvis man sigter efter kl.22.00, så går man ikke helt galt i byen.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok og mange tak for jeres svar

syntes godt nok det er svært, for hvis vi rygger maden til senere hvad skal folk så lave i mellem tiden

jeg regner med at vi pakker gaver op inden maden

så vielse kl 14

hej og hygge fra kl 14,30

fotograferes i nærhenden til kl 15,30

velkomst ca kl 15,30-16???

og så gave oppakingen derefter og så mad kl 17-18 stykker ja det passer vel egentligt ok

hilsen louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer