AnnaPerenna

Disney-inspirerede brudekjoler!

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flotte kjoler og kan da godt se det er Disney inspireret... når jeg får det fortalt... men jeg synes da godt de kunne have kørt den endnu mere Disney igennem.... så det var næsten tro kopier :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flotte kjoler og kan da godt se det er Disney inspireret... når jeg får det fortalt... men jeg synes da godt de kunne have kørt den endnu mere Disney igennem.... så det var næsten tro kopier :cheerleader3:

Ja, for der er jo faktisk en hel del af filmene, der ender med bryllup...! Og i så fald: Helle for at være Ariel (som faktisk, sjovt nok, IKKE bliver gift i en "havfruekjole", fnis) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Belle - Skønheden og Udyret

post-21950-1181051401.jpg post-21950-1181051413.jpg

Jeg er helt klart til den første Belle-kjole, den er rigtig flot synes jeg :boohoo:

Egentligt er jeg også ret vild med Jasmin med empiresnittet, men jeg ser altid gravid ud når jeg prøver den slags kjoler takke være mine fantastisk hofter :bask:

Men det er vist en helt seriøst kollektion til salg i butikker i samarbejde med Disney, så vidt jeg har forstået, så jeg kan godt forstå at de ikke ligner prinssesernes kjoler præcis, for hvem ville alligevel gå så langt at gifte sig i en disney-tegnefilms kjole;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være Belle! :boohoo:

Jeg vil være Belle! :bearhug:

Jeg tuder altid så meget i slutningen af den film.. :toot: Så det må være den...

Jeg vil være en disney-prinsesse!! Mere fantastisk kan det altså ikke blive!! Kjolen skulle bare være lidt mere gylden, så ville den være HELT Belle... :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer