minimums

Kan man det?

7 indlæg i dette emne

Jeg har rødt hår og der vil være guld i min brudekjole, jeg skal have guldsmykker og guldsko på. Mine øjne er gråblå.

Så var det jo at jeg tænkte at jeg ville have en guld øjenskygge på kombineret med lidt lilla øjenskygge. Kan man godt blande de to farver?

Jeg synes selv at jeg har pænt godt styr på det med makeup, men jeg er virkelig i tvivl om de to farver går sammen. :boohoo:

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer helt an på hvilken tone lilla det er... er den ovre i den aubergine-farvet kan det være rigtig flot, men hvis den er ovre i den kolde ende af de lilla toner, ville jeg ikke vælge det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan du sagtens..

Har du en guld skygge? Den fra The Body Shop er helt klart den bedste, læg den i øjenkrogen, det åbner øjet.. køb to toner af lilla, en dybere farve og en mere lys, læg den lyse på "hele" øjet og så den mørke lidt længere ude. Læg en tynd sort streg ved vippekanten og så masser af mascara.. lægger du det selv? Så køb en god primer: til øjet så er der Elisabeht Ardens eye primer, koster ca. 180 - til resten af ansigtet enten askepot ampul eller Smash Box; Photofinish, den er pebret (ca. 300 kr.) men den holder enomrt længe!! Helt sikkert værd at investere i, ligeså en øjenvippe bukker; buk først helt inde ved øjet, træk den lidt ud, buk igen og sådan fortsætter du til hele vippen er bukket, varm den evt. op med en hårtørrer..!!

Selvom dette måske er FOR kraftigt kan det bruges som inspiration.

ellers så tjek Allegra's billeder i "Bryllupsberetninger"

post-13167-1181161124.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer