Zandra1977

Blomsterbutik i Sønderborg

5 indlæg i dette emne

Hej http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Nogen der kan anbefale en god blomsterbutik i Sønderborg? Vi har forhørt eet sted, og de skal have over 1000 kr. for en brudebuket :ilovebryllupsklar: Det synes jeg er lidt vildt. Men det er måske meget almindeligt?

- Henriette -

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Henriette!

Ja jeg tror egentlig det er en meget almindelig pris. Min søster gav næsten 1500 for sin da hun blev gift i maj. Jeg selv bruger en blomster habdler inde i Nordborg. Jeg ved hun er dygtig og rimmelig i sine priser. Så prøv at tjek om det var noget, hvis det ikke nødvenigvis skal være i Sønderborg - der er jo ikke så langt til Nordborg :ilovebryllupsklar:

LL

0

Del dette indlæg

Jeg synes at det lyder som en meget ok-pris for en brudebuket... 1200-1500,- er bestemt ikke ualmindeligt...

Men du kan jo også være så fræk at følge et tip fra programmet "Rabatten", der havde bryllupstema for et par måneder siden og deres tip var at undlade at bruge ordet "brude" foran buketten... Forskellen er at de ikke beskærer stilkene af og erstatter dem med ståltråd, så den "ikke-brudebuketten" kommer til at have et tykkere håndtag... Sådan forstod jeg det i hvert fald...

Held og lykke med det

Anette

0

Del dette indlæg

Priserne starter ved 1000 kr. i den pågældende butik. Det synes jeg lyder af meget. Især hvis den primære forskel kun er stilkene :ilovebryllupsklar: Hvis jeg ikke nævner ordet "brude", så ender jeg sikkert op med en rokokobuket. Så jeg må vist bare til lommerne

- Henriette -

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer