Guest Laban0107

Pris på kjolen

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kommer til at give 8000 for min skrædder syet, fordi jeg har den sødeste af alle sødeste skrædder bekendte. Det er ret så billigt, så alt silke, stiver, og hvad der ellers skal bruge kommer han selv ca til kun at få 2000 og det er et KÆMPE projekt at syg sådan en kjole ;)

Så vidt jeg ved (og hvis jeg husker rigtigt) så koster rambo kjolerne en 12.000 er ikke sikker, men har prøvet nogle stykker og tror det var noget omkring det der stod på prissedlen, men har prøvet så mange at det kan være jeg husker forkert :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte en af de "billige" kjoler i butikken (HOB). Den kostede 5000 kr. dertil har jeg betalt 1000 kr. for skørt, 1000 kr. for slør, 2500 kr. for tilretning. Det er godt nok lidt peberet. Jeg blev ret chokeret over skrædder-regningen, især når jeg er en almindelig str. M (passer alt i M, men åbenbart ikke brudekjolen der skulle sys ind i korsagen (staves?).

Der skal så pålægges penge til sko og undertøj. Der gav jeg yderligere 1500 kr.

Puha lyder lidt dyrt når jeg sådan remser op. Hår og make-up skal jeg betale 2000 kr for. Hmm skal regningen til sportscenteret også indregnes i brude-lækker budgettet? :bestwishes:

Det skal så siges,. at jeg ikke fortryder en krone der bliver brugt på projekt brude-smuk. Jeg glæder mig så meget til at vise manden det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole koster 12.700 kroner hertil 3000 kroner i tilretning, 1700 kroner til slør, 500 kroner til stropløs bh under kjolen, (ca. 700 kroner for et ekstra sæt undertøj + 200 kroner for en corsage, jeg købte for laaang tid siden... (kan ikke rigtig vælge...),)

200+350+650 kroner for sko (købte tre par :bestwishes: ), 1000 for smykker, 150 for strømper og ca 200 for diadem (som jeg nok heller ikk e bruger)

Men jeg har så fået ret gode rabatter på disse priser hele vejen igennem! Har bla fået slør, strømpebånd og bh med i kjolekøbet...

Det er ikke en Rembo, men en Marylise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min i askepot-modeller og prisen er 6600,00 - 1800,00 for slør - 100,00 for et riveslør.

Jeg ved den kommer hjem liiiige om lidt og så skal jeg op og prøve den igen :bestwishes:

Støvlerne er bestilt i usa ca. 550,00 (plus porto) venter UTÅLMODIG på dem :bearhug:

Nåå ja - har også købt den fedeste taske :bearhug: (400,00 kr)

Så kommer resten jo så'en hen af vejen - skal ikke have bh på, men skal ud og opdrive de lækreste trusser *S*

Gitte :bearhug:

0

Del dette indlæg

Uha.. min mor gav kjolen, så det var en hård en, at drømmekjolen kom op i 11.000,- + slør til 1500...

Men den er SÅ fed og så meget mig (se tidliger tråd fra i dag: 1. tilretning..) Min mor var enig, og ville IKKE lade mig betale noget af det selv!!

Uh, den er flot. Det er en Linea Raffaelli

Rikke

post-24027-1181936496.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har købt min i HOB til 4900,- det er en nixa. Corsage og g-streng har jeg givet 300 for, diadem 149,- slør 114,- halskæde 300,-

Jeg mangler sko, kjoletilretning og evt. øreringe hvis jeg stadig bliver ved med ikke at kunne finde dem jeg havde tænkt mig....

Jeg har lige været i din tråd. Det er samme skønne kjole jeg skal hove på... også med blondeslør. Vi bliver bare så fine!!!

Undskyld jeg spammer tråden

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer