AnnaPerenna

TIL WISP!

153 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser søreme godt ud :thumbsupsmileyanim:.

Den med rensdyrene havde jeg godt set, og synes det er en vildt sjov idé. Men det er vist et større arbejde at finde ud af, hvor de rensdyr kommer fra. Men ellers må jeg jo bare ud og være lidt kreativ..

Synes også den "port" er voldsom flot, men tror ikke helt vi får præsten med på ideen :thumbsupsmileyanim: .

Det var meningen, at jeg ville pynte to juletræer som skulle stå i det lokale vi skal være i på kroen, men nu er jeg måske mere ovre i noget med nogeet spray-sølv-glitter-noget.. Vi har forhørt os om vi må pynte lokalet som vi vil og det har vi fået lov til, så nu skal jeg jo bare finde en masse gode ideer og se om jeg kan finde ud af at lave det :blush:..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillader mig lige at tilføje et par billeder.

Hvor har du fundet det billede af glassene?

Hejsa.

Dem fandt jeg på følgende hjemmeside Bridalpeople - Christmas and Winter Wedding Theme hvbor man også kan købe glassene. . .

Søgte på Google efter Christmas Wedding.

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at tilføje et par billeder.

Hvor har du fundet det billede af glassene?

Hejsa.

Dem fandt jeg på følgende hjemmeside Bridalpeople - Christmas and Winter Wedding Theme hvbor man også kan købe glassene. . .

Søgte på Google efter Christmas Wedding.

Mange tak :thumbsupsmileyanim:.. Må hellere igang med en ordentlig omgang google :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes det med sølv glitter noget lyder super flot!

Jaa nu er spørgsmålet bare, hvordan det mon så kommer til at se ud i virkeligheden, og jeg skal jo også lige ud og finde noget jeg kan spaymale :thumbsupsmileyanim: .. Men må jo igang med at finde min indre jule-pynte-stemnings-nisse-kreativitet frem!... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer