Juneam

Boudoir billeder

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså... Min kommende mand og jeg har aftalt at morgengaven max. må koste 500 kr, da vi ved folk normalt bruger kassen. Jeg har så lavet mine egne billeder. Vi har et godt digital-kamera. Jeg fik så min veninde til at komme og tage nogle billeder af mig. Vi gjorde det lidt sjovt, så lad os bare sige, at der er en cowboyhat, kittel, mandens boxer og bryllups-longeri med på billederne :thumbsupsmileyanim: .

Billederne er blevet stilet med humor. Vi tog 180 billeder på en eftermiddag, og nu har jeg 35 til fremkaldelse. Jeg har så selv siddet og korregeret billeder med lys og kontrast i et almindelig foto-program. Jeg har købt et rødt album med sorte sider, hvor jeg sætter billederne ind og skriver små søde hilsner.

Det er da en personlig gave..

Det skal lige siges, at billeder virkelig blev gode. Han bliver så glad for dem.

Bare en idé.

Det er dog lidt grænseoverskridende at possere "næsten" nøgen foran en veninde, men vi havde det lynende sjovt.

0

Del dette indlæg

Jeg fik taget mine billeder ved "Det kreative fotografi" i Ballerup. jeg betalte vist knap 1400 kroner for fotosession og et album med 8 billeder i.

Vibeke (fotografen) var SÅ prof og dygtig, så det blev aldrig akavet, og ikke en eneste gang følte jeg mig nøgen, selvom jeg ikke havde en trevl på!

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Tak for jeres beskeder!

Jeg har også overvejet om jeg selv kunne få taget dem herhjemme, vi har også et udmærket kamera. Jeg kan dog ikke finde ud af at lege med noget photoshop-agtigt program, så måtte satse på, at de kunne bruges, som de er :thumbsupsmileyanim:

...men jeg ved ikke, om der er nogen af mine veninder, jeg har lyst til at spørge om at hjælpe... har det underligt nok ( i tankerne i hvert fald...) mere rart med at det er en "fremmed" der tager dem, men må lige tænke lidt over det.

Har snakket med Det kreative fotografi også, og de tager 1445 kr nu for 5 billeder i mappe. Sikkert rigtig flotte, men det skulle bare være en lille ekstra gave, da jeg allerede giver min kommende mand en gave til 2500 kr... og er på SU!

Jeg går i tænkeboks... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er ikke så slemt at smide tøjet foran en veninde som man tror. Jeg var ved at fortryde lige inden hun kom, men det var virkelig ikke noget problem. Det tager ingen tid at lære photoshop at kende. Det der ofte skal laves er lidt lys, kontrask og evt sort/hvid.

Dog vil jeg sige, at 1500 kr er billigt, iforhold til hvad jeg fandt af tilbud i sin tid.

0

Del dette indlæg

Jeg fik taget mine billeder ved "Det kreative fotografi" i Ballerup. jeg betalte vist knap 1400 kroner for fotosession og et album med 8 billeder i.

Vibeke (fotografen) var SÅ prof og dygtig, så det blev aldrig akavet, og ikke en eneste gang følte jeg mig nøgen, selvom jeg ikke havde en trevl på!

:thumbsupsmileyanim::bearhug: jeg fik også taget hos Vibeke .... og hun er top prof. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim:

Ja det kan da godt være at 1500 er billigt i forhold til andre steder... synes bare at det er meget at betale for 5 billeder.... men der er slet ikke nogen tvivl om, at jeg havde gjort det, hvis jeg havde flere penge. Synes dog at på en SU er morgengave til 4000 kr langt over fornuften :bearhug:

Kh June.

0

Del dette indlæg

Hej alle.

Hvor har I fået taget boudoir billeder? Kender I nogle gode steder i Københavns-Roskilde området, som ikke er aaaaalt for dyre...? Ville nemlig gerne have lavet en lille ekstra-morgengave :thumbsupsmileyanim:

Kh June.

Jeg regner også med at skulle ha' taget boudoir billeder til min kæreste i morgengave... og jeg regner med, at det er Helle Æbeltoft fra Køge der skal tage billederne - hun skal nemlig også lave vores bryllupsbilleder - du kan evt. se på hjemmesiden cofoto.dk Hun har flere pakkeløsninger i forskellige prisklasser og det ligger absolut i den billige ende :)

0

Del dette indlæg

Hej, vil bare sige, at du er velkommen til at se mine boudoir billeder på min hjemmeside, hvis du eller andre skulle være interesserede i nogle flotte billeder til morgengaven.

Billeder og priser finder du på www.kunstfotograf.dk og flere billeder finder du på www.trippetti.dk

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej, vil bare sige, at du er velkommen til at se mine boudoir billeder på min hjemmeside, hvis du eller andre skulle være interesserede i nogle flotte billeder til morgengaven.

Billeder og priser finder du på www.kunstfotograf.dk og flere billeder finder du på www.trippetti.dk

Hilsen Charlotte

Hvor er det bare super gode billeder du tag .

Desvære har jeg bare lige et pænt stykke til København øv øv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer