:o)

Topfigure???

14 indlæg i dette emne

hej ...

der ikke nogle af jer skønne piger der har en masse gode link´s til steder hvor jeg kn købe vores top figur? eller bare finde en vi kan lide...

Er lidt desperat-...

MVh Lena :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej...

Somthingblue er for mig udelukket da jeg ikke har været heldig med tidliger handel ved dem...

Calligraphen syntes jeg ikke rigtig har noget .... ahhh biver lidt skør og stresset nu*g*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købte vores på ebay for en slik... :thumbsupsmileyanim:

Kan du huske hvad du gav for at få det sendt? Det ser jo frygtelig billigt ud på e-Bay, men er bare nervøs for at porto etc. bliver meget dyrt...

Louie

Altså hvis du bestiller på den tyske eller den engelsk Ebay, så kommer der ikke noget oveni prisen, som du byder undtagen selvfølgelig portoen. Men den kan man oftes tjekke på selve varen. Der er en del sælgere, der angiver prisen på forsendelsen til netop dit land.

Vi har i øvrigt købt vores topfigurer på Ebay. Men det er fordi vores er to alm. plastikfigurer, som forestiller Super Mario og hans prinsesse.

Lægger lige et billede ind af dem. Vi æææælsker dem!

Mario_og_prinsessen1.jpg

0

Del dette indlæg

Købte vores på ebay for en slik... :bearhug:

Kan du huske hvad du gav for at få det sendt? Det ser jo frygtelig billigt ud på e-Bay, men er bare nervøs for at porto etc. bliver meget dyrt...

Louie

Altså hvis du bestiller på den tyske eller den engelsk Ebay, så kommer der ikke noget oveni prisen, som du byder undtagen selvfølgelig portoen. Men den kan man oftes tjekke på selve varen. Der er en del sælgere, der angiver prisen på forsendelsen til netop dit land.

Vi har i øvrigt købt vores topfigurer på Ebay. Men det er fordi vores er to alm. plastikfigurer, som forestiller Super Mario og hans prinsesse.

Lægger lige et billede ind af dem. Vi æææælsker dem!

Mario_og_prinsessen1.jpg

De er godt nok også søde :(

Louie

0

Del dette indlæg

Vi laver selv vores i fimoler fra panduro og sætter dem på en trædims så fimoleren ikke kommer i forbindelse med kagen :) Det var måske også en ide, hvis man - ligesom jeg, er P.... sart med hvad man sætter på toppen af sin kage!

Og så er det da også lidt.. sejt ;)

~Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver selv vores i fimoler fra panduro og sætter dem på en trædims så fimoleren ikke kommer i forbindelse med kagen :thumbsupsmileyanim: Det var måske også en ide, hvis man - ligesom jeg, er P.... sart med hvad man sætter på toppen af sin kage!

Og så er det da også lidt.. sejt ;)

~Linda

Hej Linda...

Glæder mig til at se et billede af det færdige resultat :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer